به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کاندوم شیت سوپا

مدل: 25 mm
دسته بندی: تزریق
شناسه محصول: 20721

500000

25 mm

500000
جزییات

30 mm

تماس بگیرید
جزییات

35 mm

تماس بگیرید
جزییات

  • تعداد در بسته : 30 عدد
  • تعداد در کارتن : 300 عدد
  • از جنس لاتکس مرغوب

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کاندوم شیت چیست

کاندوم شیت یکبار مصرف سوپا یک وسیله پزشکی است که برای کمک به افراد مبتلا به بی اختیاری ادرار طراحی شده است. این یک غلاف محتاطانه و قابل استفاده مجدد است که روی آلت تناسلی قرار می گیرد و به یک کیسه زهکشی متصل می شود. غلاف به گونه ای طراحی شده است که راحت و ایمن باشد و از نشت و بو محافظت کند. همچنین برای استفاده آسان و تمیز کردن آن طراحی شده است . کاندوم شیت یکبار مصرف سوپااز مواد سیلیکونی نرم و انعطاف پذیر ساخته شده است و در سه اندازه برای تناسب با اندازه های مختلف آلت تناسلی وجود دارد. دارای یک سوپاپ داخلی است که به اطمینان از اتصال مطمئن و جلوگیری از نشتی کمک می کند. این غلاف همچنین دارای یک پوشش ضد باکتری است که به کاهش خطر عفونت کمک می کند. کیسه زهکشی نیز از مواد نرم ساخته شده است و ظرفیت زیادی دارد تا اطمینان حاصل شود که کاربر می تواند ادرار خود را بدون نگرانی در مورد تخلیه مکرر آن جمع آوری کند. کاندوم شیت یکبار مصرف سوپا یک راه حل عالی برای افرادی است که از بی اختیاری ادرار رنج می برند. پوشیدن آن راحت است، ایمن است و استفاده و تمیز کردن آن آسان است. همچنین روشی موثر برای مدیریت بی اختیاری است.

کاندوم شیت مردانه چیست

کاندوم شیت یکبار مصرف سوپا یک وسیله مصرفی پزشکی انقلابی است که برای کمک به افراد مبتلا به بی اختیاری ادرار در مدیریت وضعیت خود طراحی شده است. این محصول برای پوشیدن درست مانند پوشک سنتی طراحی شده است، اما دارای یک سیستم جمع آوری ادرار ثبت شده است که ادرار را در کیسه ای که به غلاف متصل است، جمع می کند. کیسه ای که ضد آب و قابل تنفس است، سپس با یک حرکت ساده یک دست خالی می شود . کاندوم شیت یکبار مصرف سوپا از مواد نرم، راحت و با احتیاط ساخته شده است و برای استفاده راحت و آسان طراحی شده است. پوشیدن و درآوردن آن آسان است و متناسب با هر شکل و اندازه بدن قابل تنظیم است. طراحی منحصر به فرد کاندوم شیت یکبار مصرف سوپا به جلوگیری از خطر تخریب پوست کمک می کند و همچنین به کاهش بو کمک می کند. این غلاف همچنین دارای یک لایه داخلی ضد رطوبت است که به خشک نگه داشتن کاربر کمک می کند.

کاندوم شیت سوپا برای افزایش تحرک و آزادی حرکت طراحی شده است و به افراد مبتلا به بی اختیاری ادرار این امکان را می دهد که با اطمینان و راحتی روز خود را بدون نگرانی از خجالت یا ناراحتی سپری کنند. این غلاف همچنین به گونه‌ای طراحی شده است که محتاطانه باشد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا با دانستن اینکه وضعیت آنها بدون جلب توجه ناخواسته مدیریت می‌شود، احساس امنیت کنند.

سایز بندی کاندوم شیت

کاندوم شیت یکبار مصرف سوپا محصولی انقلابی است که به افراد مبتلا به بی اختیاری ادرار این آزادی را می دهد تا زندگی خود را بدون نگرانی در مورد حوادث شرم آور یا بوها زندگی کنند. این طراحی شده است تا کاربر را خشک و راحت نگه دارد، در حالی که حداکثر اختیار را نیز ارائه می دهد. غلاف برای هر کسی که به دنبال راه بهتری برای مدیریت بی اختیاری ادرار خود است، ضروری است.  کاندوم شیت یکبار مصرف سوپا یک دستگاه پزشکی انقلابی است که برای محافظت موثر در برابر بی اختیاری ادرار طراحی شده است. این دستگاه یک راه حل با کاربری آسان و راحت برای مدیریت بی اختیاری ادرار است و برای خانم ها و آقایان مناسب است. کاندوم شیت یکبار مصرف سوپا از ماده ای نرم و جاذب ساخته شده است که به گونه ای طراحی شده است که به راحتی روی بدن قرار گیرد و به گونه ای طراحی شده است که راحت و محتاطانه باشد. این دستگاه دارای کمربند قابل تنظیم و تناسب ایمن و در عین حال راحت است. این به گونه ای طراحی شده است که نشت نداشته باشد و در برابر بی اختیاری ادراری سبک و سنگین محافظت می کند. این غلاف همچنین دارای یک جیب داخلی برای حمل نوار بهداشتی یا سایر مواد جاذب است.

عوارض استفاده از کاندوم شیت

  • آیکون تیک آبی  برای رفع ادرار نیاز به کیسه ادرار دارید
  • آیکون تیک آبی امکان ترشح ادرار از کاندوم وجود دارد
  • آیکون تیک آبی نیازمند مهارت کافی انگشتان و دست است بنابراین گاهی فرد نیازمند مراقب است.
  • آیکون تیک آبی ممکن است فشار بیمار بالا برود و کلیه ها در معرض خطر قرار بگیرند.
  • آیکون تیک آبی حجم ادرار باقی مانده بدون علامت خاصی زیاد میشود و مکن است مشکلات عفونت ادراری یا کلیوی ایجاد شوند.
  • آیکون تیک آبی نیازمند چک کردن مداوم می باشد.
  • آیکون تیک آبی برای افراد مسن استفادهاز ای وسیله دشوار خواهد بود.
  • آیکون تیک آبی احتمال ایجاد زخم های فشاری روی آلت

کاندوم شیت یکبار مصرف سوپا طوری طراحی شده است که استفاده از آن آسان باشد. به گونه ای طراحی شده است که با یک حرکت ساده روی بدن اعمال می شود و می توان بند کمر را متناسب با فرم بدن کاربر تنظیم کرد. غلاف را می توان چندین بار شستشو و استفاده کرد و به گونه ای طراحی شده است که بادوام و ماندگار باشد. کاندوم شیت یکبار مصرف سوپا یک راه حل عالی برای کسانی است که از بی اختیاری ادرار رنج می برند. این یک راه حل محتاطانه، راحت و مطمئن را ارائه می دهد که برای خشک نگه داشتن و محافظت از کاربر طراحی شده است. غلاف یک راه حل مقرون به صرفه است که برای ارائه محافظت طولانی مدت به کاربران در برابر بی اختیاری ادرار طراحی شده است.

کاندوم شیت یکبار مصرف سوپا محصولی انقلابی است که به افراد دارای اختلال در کنترل مثانه اجازه می دهد تا استقلال و وقار خود را بازیابند. این محصول یک غلاف راحت، محتاط و با کاربری آسان است که به طور ایمن در اطراف آلت تناسلی قرار می گیرد. این از یک ماده نرم و انعطاف پذیر ساخته شده است که به گونه ای طراحی شده است که راحت باشد و یک مهر و موم ایمن ایجاد کند. پوشیدن و درآوردن آن آسان است و مواد به گونه ای طراحی شده اند که پوست را تحریک نکنند.

کاندوم شیت یکبار مصرف سوپا برای کسانی که از بی اختیاری ناشی از سکته مغزی، آسیب نخاعی، مولتیپل اسکلروزیس یا سایر اختلالات عصبی رنج می برند، ایده آل است. همچنین برای کسانی که به دلیل سندرم مثانه بیش فعال در کنترل مثانه خود مشکل دارند بسیار عالی است. این غلاف یک مهر و موم مطمئن را فراهم می کند که از نشتی جلوگیری می کند و برای استفاده تا 24 ساعت طراحی شده است. این غلاف همچنین دارای یک کیسه جمع آوری یکپارچه است که می تواند به راحتی برداشته و خالی شود.

کاندوم شیت ضد حساسیت

کاندوم شیت یکبار مصرف سوپا به گونه ای طراحی شده است که راحت و محتاطانه باشد، و آن را به انتخابی ایده آل برای کسانی تبدیل می کند که نیاز به پوشیدن آن برای مدت طولانی دارند. این محصول در دو سایز معمولی و بزرگ موجود است و از ماده ای نرم و ضد حساسیت ساخته شده است که به گونه ای طراحی شده است که پوست را تحریک نکند. این غلاف همچنین دارای یک کمربند انعطاف پذیر است که برای تناسب مطمئن قابل تنظیم است.

کاندوم شیت یکبار مصرف سوپا یک انتخاب عالی برای کسانی است که می خواهند در کنار مدیریت بی اختیاری خود، کرامت و استقلال خود را بازیابند. این محصولی راحت، محتاط و با کاربری آسان است که برای ایجاد مهر و موم ایمن و جلوگیری از نشتی طراحی شده است. این غلاف در دو اندازه معمولی و بزرگ موجود است و از ماده ای نرم و ضد حساسیت ساخته شده است که به گونه ای طراحی شده است که پوست را تحریک نکند.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی