به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کامپوزیت رنگ لثه رنامل کازمادنت
مدل: LIGHTE PINK
دسته بندی: مواد ترمیمی
شناسه محصول: 16315
برند: کازمادنت

4600000

LIGHTE PINK

4600000
جزییات

MEDIUM PINK

4600000
جزییات

DARK PINK

4600000
جزییات

  • مناسب جهت بازسازی انساج لثه از دست رفته
  • قابلیت چسبندگی به مینا، عاج، سمنتوم، پرسلن و کامپوزیت
  • بهترین کامپوزیت رنگ لثه از نوع میکروفیل

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کامپوزیت رنگ لثه کازمادنت

با کامپوزیت رنگ لثه کازمودنت از دست دادن بافت لثه را به سرعت شبیه سازی کنید. این کامپوزیت صورتی  کازمادنت به راحتی در جای خود قرار می گیرد، به راحتی مجسمه سازی می شود و بسیار جلا پذیر است. کامپوزیت لثه رنامل یک راه حل عالی برای از بین رفتن بافت لثه، فرسایش با از بین رفتن چسبندگی لثه و ترمیم پاپیلاهای بین دندانی از دست رفته است. کامپوزیت یک ماده ترمیمی است که تنوع رنگ سفید زیادی دارد و ما معمولا آن را برای ترمیم دندان می شناسیم. اما یک کامپوزیت به رنگ لثه از این ماده نیز وجود دارد که در نواحی بالای دندان استفاده می شود. به طور کلی، کامپوزیت های دندانی گزینه ای عالی برای ترمیم دندان های آسیب دیده هستند. آنها نسبت به سایر درمان ها کمتر تهاجمی هستند و می توانند به سرعت و به راحتی تکمیل شوند. با این حال، آنها به اندازه مواد دیگر قوی و بادوام نیستند و ممکن است نیاز به تعویض بیشتری داشته باشند. بنابراین، مهم است که با دندانپزشک خود در مورد بهترین گزینه برای نیازهای خود صحبت کنید. 

یکی از مهمترین مزایای کامپوزیت رنگ لثه کازمادنت ظاهر طبیعی آن است. این مواد به گونه‌ای طراحی شده‌اند که ظاهر طبیعی دندان‌ها را تقلید کنند، بنابراین بیماران می‌توانند ترمیم کنند که ظاهر و عملکردی شبیه دندان‌های طبیعی خود داشته باشد. یکی دیگر از مزایای کامپوزیت رنگ لثه کازمادنت دوام آنها است. این مواد به گونه ای طراحی شده اند که در برابر استرس ناشی از استفاده روزمره مقاومت کنند و با مراقبت و نگهداری مناسب می توانند سال ها دوام بیاورند. علاوه بر این، کامپوزیت رنگ لثه کازمادنت کار کردن با آنها آسان است، قالب‌گیری می‌شوند و می‌توان آن‌ها را متناسب با نیازهای خاص هر بیمار تنظیم کرد. علاوه بر این، آنها با طیف گسترده ای از عوامل باندینگ سازگار هستند و می توانند با استفاده از تکنیک های مختلف استفاده شوند و به متخصصان دندانپزشکی انعطاف پذیری و کنترل بیشتری بر روند ترمیم می دهند.

کامپوزیت رنگ لثه رنامل کازمادنت

کامپوزیت رنگ لثه

کامپوزیت ماده ای است بر پایه پلاستیک یا اکریلیک به شکل خمیر که می تواند جنبه آرایشی داشته باشد برای طراحی لبخند و یا جنبه درمانی نیز داشته باشد در واقع حفره ها را خالی کرده و با کامپوزیت جایگزین می کنیم. . این کامپوزیت رنگ لثه رنامل می تواند جایگزین بافت از دست رفته در هر دو ناحیه خلفی و قدامی شود. گاهی اوقات می بینیم که فردی به دلایل مختلف دچار التهاب لثه می شود که ترمیم معمول این نواحی و ترمیم با رنگ سفید باعث ناهمواری لثه ها می شود. البته توصیه می شود این افراد قبل از اقدام برای بازگرداندن رنگ لثه به متخصص لثه یا پریودنتیست مراجعه کنند تا از نظر وضعیت بیماری لثه و بیماری لثه، امکان پیوند لثه توسط پریودنتیست یا پریودنتیست معاینه شوند.

کامپوزیت لثه renamel

به طور کلی هدف از ترمیم کامپوزیت صورتی پوشاندن عیوب رنگی و فرسایش لثه است. زیرا در مورد ترمیم سفید باعث بلند به نظر رسیدن دندان ها می شود و گاهی این ترمیم فرم لثه ها را نامنظم می کند و انجام ترمیم سفید که برای زیبایی است نتیجه عکس می دهد و باعث ناهماهنگی لثه می شود. در این موارد سعی می شود با استفاده از کامپوزیت رنگ لثه کازمادنت به شکل لثه دو دندان کامپوزیت ایجاد کند که هارمونی زیبایی ایجاد خواهد کرد.

این کامپوزیت لثه کازمادنت منحصر به فرد، بافت لثه از دست رفته یا معیوب را در کمترین زمان ممکن شبیه سازی می کند! این به بیماران شما کمک می کند تا از کشیدن دندان جلوگیری کنند راه حل عالی برای فرسایش لثه با از دست دادن چسبندگی لثه به راحتی اعمال می شود، مجسمه سازی می شود و به درخشندگی بالایی می رسد چسبندگی آسان به مینا، عاج، سمان، پرسلن و کامپوزیت موجود در 3 سایه رزین؛ صورتی روشن، متوسط ​​و تیره

کامپوزیت پینک اپک

قابل استفاده بر روی مینا، عاج، سمان، چینی و کامپوزیت پس از اچینگ مناسب و استفاده از چسب های دندانی. نقص هایی مانند فرسایش دهانه رحم با از بین رفتن چسبندگی لثه ترمیم چسبندگی لثه بعد از جراحی پریودنتال بازسازی پاپیلاهای بین‌دنتینی از دست رفته نشانه‌هایی برای استفاده است

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی