به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کامپوزیت یونیورسال دنتکس

مدل: A1
دسته بندی: مواد ترمیمی
شناسه محصول: 13108

390000

A1

390000
جزییات

A2

390000
جزییات

A3

390000
جزییات

A3.5

390000
جزییات

B1

390000
جزییات

B2

390000
جزییات

  • رادیواپک
  • عدم چسبندگی آن به ابزار
  • هندلینگ آسان و دریافت نتایج نهایی عالی

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کامپوزیت یونیورسال دنتکس

کامپوزیت یونیورسال دنتکس یک رزین کامپوزیت دندانی لایت کیور است که برای ترمیم های زیبایی دندان استفاده می شود. این محصول توسط شرکت پیشرو در زمینه مواد دندانپزشکی دنتکس تولید شده است. ماده کامپوزیت از یک ماتریس رزین، پرکننده های معدنی و آغازگرهای عکس تشکیل شده است. برند Dentex طیف گسترده ای از مواد را ارائه می دهد که می تواند مطابق با نیازهای منحصر به فرد هر بیمار باشد. کامپوزیت یونیورسال دنتکس به دلیل ارائه نتایج زیبایی شناسی برجسته مشهور است. این در طیف وسیعی از سایه ها وجود دارد که می تواند برای ترمیم غیر قابل توجه با رنگ طبیعی دندان بیمار مطابقت داشته باشد.

کامپوزیت نانو هیبرید یونیورسال دنتکس

این نوع کامپوزیت ها یونیورسال دنتکس دارای سطحی از شفافیت هستند که برای ترمیم لایه های عاج (عاج یا لایه زیرین مینای دندان) و لایه های مینا (سطحی ترین لایه) عمل می کنند. در واقع در صورت استفاده از این نوع کامپوزیت ها با استفاده از یک رنگ لایه های مختلف عاج و مینای دندان تشکیل می شود.

کامپوزیت یونیورسال

کامپوزیت های یونیورسال در سراسر جهان بسیار محبوب هستند و تاریخچه درخشانی دارند. این نوع کامپوزیت ها عموماً برای درمان های سطحی استفاده می شوند و در پوسیدگی های عمیق و مواردی که مینای دندان کافی نیست استفاده نمی شود.

کامپوزیت نانوهیبرید یونیورسال دنتکس

اگر به دنبال کامپوزیت دندانی هستید که هم زیبا و هم قوی باشد، ما کامپوزیت یونیورسال دنتکس را پیشنهاد می کنیم. مزیت این کامپوزیت ها این است که هم برای دندان های قدامی و هم برای دندان های خلفی مناسب هستند و این قابلیت را دارند که از دندان های خلفی به خوبی محافظت کنند و زیبایی و جذابیت دندان های قدامی را به نمایش بگذارند.

یک رزین کامپوزیت یونیورسال برای استفاده در موارد قدامی و خلفی در نظر گرفته شده است. باید ترمیم های بادوام تولید کند که دارای خواص مکانیکی و زیبایی شناختی لازم برای هر ناحیه باشد

شید های رنگی کامپوزیت نانو هیبرید یونیورسال دنتکس برای صرفه جویی در وقت و هزینه پزشکان با حذف نیاز به انتخاب سایه و حذف نیاز به نگه داشتن محصول اضافی برای سایه های تصادفی طراحی شده است فرآیند ترمیم را ساده می کند و یک کامپوزیت یک سایه برای هر سایه دندانی ارائه می دهد

مزایای کامپوزیت دندان یونیورسال است بنابر این ترمیم تک سایه را میتوان به عنوان یک راه حل ویتا مطابق با راهنمای سایه کلاسیک کامپوزیت یونیورسال دنتکس سایه ی کامپوزیت معمولی و مرسوم اعمال کرد

فناوری نانو هیبریدی

کامپوزیت یونیورسال دنتکس از فناوری پراکندگی نانوکامپوزیت منحصر به فرد برای به حداکثر رساندن بارگذاری پرکننده با کنترل اندازه و توزیع ذرات استفاده می کند. این به طور چشمگیری خواص فیزیکی کامپوزیت را افزایش داد و سطح صاف ترمیم را در مقایسه با کامپوزیت میکرو هیبرید یا هیبرید سنتی به طور قابل توجهی بهبود بخشید.

ویژگی های کامپوزیت یونیورسال دنتکس:

آیکون تیک بنفشکامپوزیت یونیورسال لایت کیور

آیکون تیک بنفشدرصد انقباض بسیار کم و رادیوپاسیتی خوب

آیکون تیک بنفش درصد پر شدن %79

آیکون تیک بنفشمقاومت 125 مگاپاسکال

آیکون تیک بنفشمقاومت بسیار بالا، قابلیت پرداخت عالی

آیکون تیک بنفشمناسب برای انواع ترمیم های مستقیم و غیر مستقیم

آیکون تیک بنفشتوانایی آزاد کردن فلوراید برای جلوگیری از پوسیدگی بیشتر

آیکون تیک بنفشموجود در رنگ های A1 / A2 / A3 / A3.5

CE/ISOاروپا  استاندارد

به طور کلی، کامپوزیت های دندانی یک انتخاب عالی برای ترمیم آسیب های جزئی به دندان ها و پر کردن حفره ها هستند. آنها از نظر زیبایی شناسی دلپذیر، بادوام و مقرون به صرفه هستند و مزایای زیادی نسبت به سایر انواع پرکننده های دندانی دارند.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی