به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

رول نوار قلب 21 سانت

مدل: ایرانی
دسته بندی: کاغذ پزشکی
شناسه محصول: 23635

73000

ایرانی

73000
جزییات

آکوچارت

101000
جزییات

چینی

تماس بگیرید
جزییات

سونومد

تماس بگیرید
جزییات

  • آکوچارت مالزی
  • PAB ایرانی
  • TGS ایرانی

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
60 عدد به بالا 71000
100 عدد به بالا 69500
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

رول 21 سانت 

رول نوار قلب 21 سانت فوق،  تعداد ۵۰ رول در  کارتن ها با ابعاد 210mm*25mm بسته بندی شده. تولید رول نوارقلب با استفاده از متریال هانسول کره تولید شده است که فاقد پرز می باشد و از اسیب رسیدن به هد پرینتر دستگاه های پزشکی اکو کاردیوگراف جلو گیری می کند همچنین در آن از مهندسی تثبیت رنگ استفاده شده که باعث  وضوح چاپ وتصویری شفاف با ماندگاری طولانی میشود . همچنین دارای استاندارد های  CE،ISO13485. میباشد آریا طب ارائه کننده خدمات و محصولات با کیفیت و متنوع با قیمت مناسب، در زمینه  تجهیزات پزشکی جهت بیمارستان ها و کلینیک ها و درمان گاه ها می باشد . رول نوار قلب 21 سانت که یکی از بی‌خطرترین و ساده‌ترین نوع  اقداماتی است که اطلاعاتی بسیار ارزشمند در باره قلب را به پزشک می‌دهد. رول نوار قلب 21 سانت در رسیدگی دردها و بیماری های قلبی و سکته‌های قلبی ارزش بالا و خاصی دارد و به عنوان اقداماتی کلی در تمام کسانی که مشکوک به مشکلات ضعیف یا شدید قلبی باشند انجام می‌گیرد.رول نوار قلب 21 سانت در رسیدگی دردها و بیماری های قلبی و سکته‌های قلبی ارزش بالا و خاصی دارد. و نوار قلبی در بازرسی وضعیت کلی تن نیز بسیار حائز اهمیت است و در سکته‌های مغزی و بیماری های ریوی و مسموم شدن های دارویی نیز نوار قلب موثر است. رول نوار قلب21 سانت محصولی از برندهای پاپیروس ، اکوچار ، پی ای بی ، تی جی اس  می باشد  که از برند های معتبر در حوزه ی پزشکی هستند .

این محصول در عرصه ی پزشکی کاربرد های فراوانی دارد که توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است . ابعاد این رول نوار قلب معادل 21 سانتی متر و یا به عبارتی 210میلی متر می باشد . برند پاپیروس و اکوچار محصول کشور چین با کیفیت عالی و بدون پرز و دو برند پی ای بی و تی جی اس محصول کشور ایران هستش. برند TGS یک برند ایرانی است که توانسته با تولید محصولات پزشکی متنوع و با کیفیت به خوبی بدرخشد و از جایگاه والایی در این زمینه بهره مند گردد. این شرکت ایرانی در حال حاضر با بسیاری از شرکت های خارجی که در زمینه تولیدات تجهیزات پزشکی همچون کاغذهای پزشکی سخت به فعالیت مشغول هستند به رقابت پرداخته و برای آن ها رقیب سرسخت و پرتلاشی محسوب می گردد. این شرکت با تکنولوژی بروز و دستگاه های پیشرفته خود روزانه تعداد زیادی از انواع کاغذهای پزشکی را تولید و روانه بازارهای تجهیزات پزشکی می نماید. یکی از کاغذهای پزشکی که توسط این برند به وفور تولید و از طرفداران بسیاری نیز برخوردار است رول نوار قلب 21 سانت است که دارای عرض 210 میلی متری می باشد و به جهت استفاده با دستگاه های نوار قلب کارایی دارد. این کاغذ مخصوص با نام های متعددی همچون کاغذ تصویربرداری، شطرنجی، مدرج، نوار قلب و ... شناخته می شود.

اگر می خواهید چاپگر دستگاه نوار قلب دارای عمر طولانی باشد باید رول نوار قلب 21 سانت با کیفیت را برای دستگاه تهیه نمایید زیرا کاغذهای پرز دار باعث صدمه به هد چاپگر و در نتیجه از کار افتادن آن می شوند. رول نوار قلب 21 سانت با رعایت تمامی استانداردهای جهانی به تولید می رسد از ضخامت خوبی برخوردار است و بر اثر کشیدن به راحتی پاره نمی گردد و دارای مجوز CE اروپا و ISO می باشد. اگر به دنبال خرید رول نوار قلب 21 سانت هستید می توانید این محصول را با خیالی مطمئن و قیمت مناسب از فروشگاه آنلاین آریا طب درخواست دهید زیرا این فروشگاه از نماد اعتماد الکترونیکی برخوردار می باشد. متخصصان ما در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی تمامی سوالات شما پیرامون این محصول و سایر محصولات موجود در فروشگاه خواهند بود. شماره های ارتباط با کارشناسان ما در سایت موجود می باشد.

رول نوار قلب 21 سانت  معمولاً به کاغذی اطلاق می شود که برای ثبت ردیابی نوار قلب استفاده می شود. اندازه استاندارد رول نوار قلب 21 سانت معمولاً 210 میلی متر عرض است و بسته به دستگاه ضبط می تواند طول آن متفاوت باشد. اگر به طور خاص به رول نوار قلب 21 سانت (210 میلی‌متر) نیاز دارید، باید بتوان چنین رولی را از تأمین‌کنندگان یا توزیع‌کنندگان پزشکی پیدا کرد یا درخواست کرد. لطفاً توجه داشته باشید که در دسترس بودن و مشخصات ممکن است بسته به مکان شما و برند یا سازنده خاص متفاوت باشد. اگر به رول نوار قلب 21 سانت نیاز دارید، توصیه می کنم با شرکت های تامین کننده پزشکی تماس بگیرید یا با متخصصان مراقبت های بهداشتی که در زمینه قلب و عروق یا الکتروکاردیوگرافی تخصص دارند مشورت کنید. آنها می توانند اطلاعات دقیق تری را در اختیار شما قرار دهند و به شما در یافتن رول نوار قلب 21 سانت مناسب کمک کنند. شرکت آریا طب با سال ها تجربه در حوزه تجهیزات پزشکی و مصرفی بیمارستان در خدمت شما عزیزان می باشد.وارد کننده رول نوار قلب 21 سانت و تولید کننده نوار قلب همگی در خدمت جامعه پزشکی می باشند تا به موقع محصولات مورد نیاز را در اختیار بیمارستان ها و پزشکان عزیز بگذارند.جهت اطلاع از قیمت ها و تنوع محصولات با شماره واتس اپ داخل سایت در تماس باشید.

  • رول

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی