به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کاغذ فتال مانیتورینگ 15 سانت

مدل: اکوچارت
دسته بندی: کاغذ نوار قلب
شناسه محصول: 436

76000

اکوچارت

76000
جزییات

ایرانی

55000
جزییات

چینی

تماس بگیرید
جزییات

سونومد

تماس بگیرید
جزییات

  • اکواچار چینی
  • تی جی اس ایرانی
  • پی ای بی ایرانی

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
60 عدد به بالا 74000
100 عدد به بالا 72500
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

رول کاغذ فتال 15 سانت

رول ها به صورت بسته های ۱۲۰ تایی به ابعاد  ۱۵۰mm*25mmدر هر کارتن می باشد. کاغذ پزشکی فتال مانیتورینگ BIONET ECONET 150*25 یکی دیگر از محصولات پاپیروس می باشد که با استفاده از متریال هانسول کره تهیه شده که بدون پرز  می باشد و از اسیب رسیدن به هد پرینتر دستگاه های پزشکی فتال مانیتورینگ (NST) جلو گیری و باعث کاهش استهلاک آن می شود  همچنین یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن  استفاده از مهندسی تثبیت رنگ در آن  می باشد که باعث وضوح چاپ عالی با شفافیت بالا است .و دارای استاندارد های CE،ISO13485 بوده است. آریاطب عرضه کننده محصولات با کیفیت و متنوع با قیمت مناسب، در زمینه  تجهیزات پزشکی و درمانی جهت بیمارستان ها و کلینیک ها و درمان گاه ها ارائه خدمت میکند. دستگاهی که حائز نمایشگر بوده و قابلیت اخذ ، پردازش واضح با رسم واقعی کمپلکس ها ، آنالیز و با توانایی تفسیر (دارای تفسیر گر کامل ) می باشد . حذف نویزهای موجود در برق شهری و حدف کردن پارازیت های محیطی و حذف لرزش های عضلانی با کیفیت بالا را دارند.  فن آوری حذف نویز ها و پارازیت ها بشکلی ست که شکل کمپلکس ها را تغییر نمیدهند . و خطا در گزارشات این دستگاه ها در کمینه می باشد .هر اندازه نیروی فیلترینگ بالاتر در حالت غیر استاندارد باشد ، چه بسا کمپلکس های مرتب بشکل گزینشی باشند در صورتیکه از لحاظ تشخیصی درمانی خطا اغلب وجود دارد و امکان نهفته بودن مرض های قلبی عروقی وجود خواهد داشت . گزارشات لحظه ای و زنده (live & Real) با فیلترینگی درحد مجاز و استاندارد ، نمایشی از قدرت فن آوری های دستگاهی است .

عکس کاغذ فتال مانیتورینگ

نظارت کلی بر جنین چیست ؟

در طول دوران بارداری و در طول مدت زایمان، پزشک ممکن است بخواهد اندازه ضربان قلب جنینی و سایر توابع کلی را کنترل کند.  نظارت بر ضربانات قلب جنینی یک تکنیک برای بررسی کردن میزان ریتمیک و وجود یا عدم وجود شتاب (افزایش) و یا کاهش ضربانات قلب جنینی است و همچنین میزان چربی دور قلب جنین در کنار محدوده اولیه را بررسی می کند. متوسط ضربانات قلب جنینی بین 110 الی 160 ضربان در دقیقه است. ضربان قلب جنینی امکان دارد تغییر کند به خاطر اینکه جنین به شرایط رحمی پاسخ متقابل می دهد. ضربانات قلب جنینی غیر طبیعی ممکن است به این معنی باشد که جنین اکسیژن به اندازه کافی به دست نیاورده است و یا مشکلات دیگری دارد. یک الگوی غیر طبیعی هم ممکن است به این معنی باشد که نیاز به انجام سزارین اضطراری نیز باشد.

کاغذ فتال اکونت بایونت پاپیروس

نظارت بر جنین در گذشته بسیار زمانبر بوده است. قبل از دهه 70، نظارت بر جنین به طور معمول با گوش کردن به صدای قلب جنین با استتوسکوپ مخصوص طراحی شده برای استفاده در بارداری انجام می شد که اغلب به نام fetoscope نامیده می شد . این راهی بود که بتوان گفت چگونه کودک شما رشد و نمو میکند . اما امروزه نظارت بر جنین با روش پیش فرض آن این است که یک نمودار برای دیدن اینکه چگونه ضربانات قلب نوزاد در ارتباط با یک انقباض پاسخ داده می شود صورت می گیرد.

نظارت بر جنین چگونه انجام می شود؟

استفاده از Doppler دستی (نوعی از اولتراسوند) برای گوش دادن به ضربان قلب جنین، اساسی ترین نوع نظارت بر ضربان قلب جنین است.   این اغلب در طی مراجعه به مراکز درمانی برای شمارش قلب جنین یا در دوران بارداری کمتر از 24 هفته استفاده می شود. نظارت بر جنین در بارداری در اواخر بارداری برای ارزیابی جنین یا بررسی رفاه جنین در طول زایمان استفاده می شود. اگر چه جزئیات خاص هر روش کمی متفاوت است، به طور کلی، نظارت بر جنین الکترونیکی این روند را دنبال می کند:  ژل به شکم مادر اعمال می شود تا به عنوان وسیله ای برای مبدل کردن اولتراسوند عمل کند.   مبدل اولتراسوند به شکم با تسمه متصل شده و ضربان قلب جنین را به ضبط کننده منتقل می کند .ضربان قلب جنین بر روی یک صفحه نمایش داده می شود و بر روی کاغذ فتال مانیتورینگ BIONET ECONET چاپ می شود.

خرید کاغذ الکتروکاردیوگراف 15 سانتیمتر

در طی انقباضات، یک توکو دینامومتر خارجی (یک دستگاه نظارتی که در بالای رحم با کمربند قرار می گیرد) می تواند الگوهای انقباضات را ثبت کند.   گاهی اوقات نیز نظارت بر جنین داخلی برای خواندن بیشتر و دقیق تر از ضربان قلب جنینی ضروری است 

  • کاغذ فتال

  • رول

5

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(4 از 4)
100 %
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    چند متره این کاغذ؟

  • خالدی ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام ، 25 متر هستش

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    چرا زیر ده تا نمیشه خریدو ثبت کرد

  • خالدی ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    حداقل سفارش 10 عدده دوست عزیز

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    15 سانت ابی رنگه

  • خالدی ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    بله درسته

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    برند اکوچار برای کجاست؟ کیفیت داره؟

  • آریاطب ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام روزخوش بله کاغذ با کیفیتیه

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی