به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کاغذ داپلر رنگی سونی UPC 3010

مدل: UPC 3010
شناسه محصول: 2295

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کاغذ داپلر رنگی سونی UPC 3010

کاغذ داپلر رنگی سونی UPC3010 از انواع کاغذهای داپلر رنگی مورد استفاده در بخش های سونوگرافی بیمارستان ها و مراکز تخصصی می باشد. در واقع از سونوگرافی داپلر رنگی بیشتر برای اندازه گیری جریان خون و فشار خون افراد استفاده می شود که برای ارائه تصویر بهتر از این کاغذهای داپلر رنگی استفاده می گردد. به این صورت که فرآیند عملکرد این دستگاه ها بدین گونه می باشد که در طی آن از امواج صوتی با یک فرکانس بسیار بالایی استفاده می گردد تا بدین وسیله با گلبول های قرمز خون برخورد کنند و بعد از بازگشت آن را  برای سونوگرافی داپلر مشخص کنند و یک تصویری از ناحیه بر روی کاغذ داپلر رنگی نمایان می کند.

این کاغذ های داپلر رنگی بسیار با کیفیت می باشد و هم چنین تولیدی کشور ژاپن می باشد که در کشور ما به صورت قابل توجهی از آن استفاده می گردد. وکشور ایران یکی از قوی ترین وارد کننده های این محصول پزشکی می باشد و کمک بسیار شایانی در این زمینه نموده است  ودر حوزه سونوگرافی داپلر به تشخیص بسیاری از بیماری ها به پزشکان کتخصص در این زمینه کمک قابل توجهی نموده است. این کاغذ داپلر رنگی در دستگاه های متفاوت رنگی کاربرد بسیار زیادی دارد و در بسیاری از این دستگاه ها استفاده می شود. دستگاه های داپلر جهت بررسی لخته خن یا انسداد رگ های خونی  و جداسازی توده های کم خون به کار برده می شود و از این کاغذهای داپلر رنگی سونی برای این دستگاه ها کاربرد بسیار زیادی دارد. اساس کار این دستگاه های داپلر رنگی به این صورت است که به وسیله یک ابزاری که شبیه یک قالب صابون است بر روی اندامی از بدن که قرار بوده سونوداپلر انجام گردد قرار می دهندو بدون هیچ گونه تهاجمی و یا هر گونه آسیبی به بدن از طریق پوست این کار انجام میگیرد و پس از قرار دادن بر روی بدن متخصص این دستگاه را حرکت داده و با حرکت گلبول های قرمز خون سرعت امواج تغییر می کند و در اینجا مانیتور یک تصویری را بر روی دستگاه نشان می دهد که این نشان دهنده جریان خون فرد بیمار می باشد و تصویر مروطه بر روی کاغذ داپلر رنگی سونی ترسیم می گردد.که این تصویر به پزشک مربوطه کمک می کند که به بیماری فرد مرجعه کننده پی ببرد.

  • سونی SONY

  • کاغذ داپلر رنگی

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی