به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ژل ژوویدرم Voluma

مدل: Voluma
شناسه محصول: 5107

تماس بگیرید

  • مناسب برای گونه، چانه و پر کردن خطوط عمیق
  • حذف چین و چروک ها
  • مناسب برای فرم دهی و حجم دهی

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

ژل ژوویدرم Voluma

  پوست صورت سرشار از ماده های غنی می باشد که وجود آن ها به منظور حفظ جوانی، شادابی، طراوت، انعطاف پذیری آن حیاتی و ضروری می باشد این ماده های مهم که پوست از آن ها تغذیه می نماید شامل کلاژن، الاستین، هیالورونیک اسید و ... می گردد.

طی سوخت و سازی که توسط پوست انجام می شود همواره این مواد معدنی مصرف شده و پس از مصرف پوست دوباره با تولید و ساخت آن ها اقدام به عمل جایگزینی می کند با گذر زمان و بالا رفتن سن و دیگر عوامل ممکن است تولید این مواد در بدن به اندازه کافی نباشد و نتواند جایگزین مقدار از دست رفته باشد در نتیجه پوست شخص با مشکلاتی از قبیل چین و چروک ها روبرو شده و شادابی و طراوت خود را از دست می دهد و به دنبال این پدیده، صورت حالت افسرده و پژمرده پیدا می کند و زیبایی خود را از دست می دهد که این امر منجر به کاهش اعتماد به نفس شخص نیز می گردد.

هیالورونیک اسید موجود در پوست از درصد بالایی از آب تشکیل شده که آب مورد نیاز پوست را تامین کرده و ضمن طراوت بخشیدن به آن باعث پر شدن صورت و قوام آن می گردد از این رو متخصصان و تولیدکنندگان اقدام به تولید فیلر یا همان پرکننده هایی کرده اند که بتوانند به صورت موثری خطوط، چین و چروک پوست را درمان کرده و همچنین برای فرم دهی زاویه صورت، حجم دهی به اجزای صورت همچون لب ها و گونه ها نیز کارایی داشته باشند که در این راستا موفق به تولید ژل های تزریقی شده اند.

 ژل های تزریقی در واقع فیلرهایی هستند که باید در عمق مشخصی از بافت مورد نظر با زاویه مناسب و دوز مشخص تزریق گردند تا اثرات خود که شامل حذف چین و چروک ها، درمان خطوط سطحی و عمقی، فرم دهی و حجم دهی می باشد را به نمایش بگذارند. برندهای مختلف اقدام به تولید فیلر با ویژگی های منحصر به فرد کرده اند به همین جهت در بازار تنوع زیادی از این فیلرهای تزریقی وجود دارد که ممکن است شما را به هنگام انتخاب دچار سردرگمی نماید پس برای انتخاب، احتیاج به مشاوره گرفتن از افراد متخصص دارید.

ژل ژوویدرم Voluma

 یکی از ژل های موجود در بازار ژل ژوویدرم VOLUMA می باشد که توسط کمپانی معتبر فرانسوی به تولید رسیده است و معروفیت جهانی دارد. فیلر ولوما زیر مجموعه ژوویدرم بوده و همچون سایر زیرمجموعه ها از مجوز سازمان غذا و داروی آمریکا بهره مند می باشد که این خود نشان دهنده کیفیت بالا و درجه مرغوبیت آن می باشد.

 بر اثر افزایش سن یا کم شدن وزن، صورت چربی های خود را از دست داده در نتیجه پوست دچار افتادگی و شل شدگی می شود پایه اصلی ژل ژوویدرم VOLUMA همانند سایر ژل ها هیالورونیک اسید بوده که برای ترمیم و بازسازی حجم چانه و گونه ها قابلیت استفاده دارد و به راحتی مشکل شل شدگی و افتادگی پوست را طی یک الی دو جلسه درمانی به طور موثر و مطلوبی حل می کند و نتایج آن حالت طبیعی داشته به همین دلیل اکثر مصرف کنندگان از آن رضایت کامل دارند.

 اگر ژل ژوویدرم VOLUMA توسط پزشک متخصص به طور صحیح تزریق گردد از عوارض جانبی بسیار کمی مثل تورم، کبودی، قرمزی، خارش و ... برخوردار است که هیچکدام از آن ها خطرناک و جدی نمی باشد و پس از گذشت یک هفته از بین می روند. ماندگاری نتایج استفاده از ژوویدرم ولوما یک سال است.

هزینه ای که باید بابت تزریق ژل ژوویدرم VOLUMA پرداخت گردد تحت تاثیر فاکتورهایی از قبیل غلظت ژل، مهارت و دانش پزشک معالج، کیفیت و برند محصول، دوز مصرفی قرار دارد تاکیید می شود که قبل از تزریق از مهارت و دانش شخص تزریق کننده اطمینان یابید زیرا چه بسا افراد بسیاری که بدون داشتن دانش کافی از آناتومی بدن تنها به منظور کسب درآمد، مراکزی را جهت تزریق دایر کرده اند و با تزریقات بدون تخصص و ناآگاهانه خود صدمات جبران ناپذیری را به سلامتی افراد وارد کرده اند به عنوان مثال چنانچه تزریق ژوویدرم در رگ انجام شود سبب انسداد شریان ها شده و زندگی بیمار را به خطر می اندازد البته رفع این مشکل با تزریق   هیالورونید امکان پذیر می باشد. پس قبل از توجه به هزینه تزریق ژل ژوویدرم  

  • ژوویدرم Juvederm

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی