به فروشگاه اینترنتی دکتر مزوتراپی خوش آمدید!

علاقه مندی ها
ژل فیلر زیر چشم ژوویدرم Volbella
مدل: Volbella
دسته بندی: ژل فیلر
شناسه محصول: 888

تماس بگیرید

  • رفع خطوط جزئی زیر چشم
  • همگون کردن جلوه های طبیعی لب
  • از بین برنده چین و چروک های صورت

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان سایت دکتر مزوتراپی تماس بگیرید
تماس بگیرید
موجود شد خبرم کن!
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه دکتر مزوتراپی شماره موبایل خود را وارد نمایید

فیلر زیر چشم ژوویدرم

پرکننده های متعدد و گوناگونی در بازار وجود دارد که یکی از آن ها فیلر زیر چشم ژوویدرم فرانسه می باشد که به منظور زیباسازی، همگون کردن جلوه های طبیعی لب همچون حجم و ظاهر آن به تولید رسیده است با استفاده از این محصول می توان ظاهری طبیعی تری داشت. ژل ژوویدرم از اثری فوری و طولانی مدت برخوردار می باشد که به هنگام تزریق در بافت لب تنها نیاز به یکبار تکرار 1 میلی لیتری دارد تا به مدت یک سال اثرگذاری خود را به نمایش بگذارد.

این ژل از شکر طبیعی موجود در بدن انسان ها ( هیالورونیک اسید ) ساخته شده که موجب کشیدگی پوست و حجم دهی آن می گردد. دفع اسیدهیالورونیک از بدن به صورت روزانه یا هر دو روز یکبار صورت می گیرد که بدن به طور طبیعی مجدداً آن را ساخته و جایگزین می کند اما با بالا رفتن سن بدن دیگر قادر به تولید این ماده نخواهد بود و توانایی جایگزین کردن را ندارد در نتیجه اثرات آبرسانی و حجم دهی هیالورونیک اسید کاهش می یابد و پوست دچار افتادگی و چین و چروک می گردد در تولید فیلر ژوویدرم از فناوری Vycross استفاده شده که آن را منحصر به فرد کرده و سبب شده تا در مقایسه با سایر فیلرها نتایج آن کارآمدتر و از حجم دهی و ماندگاری بیشتری برخوردار باشد. تزریق ژل ژوویدرم VOLBELLA ممکن است با عوارضی همراه باشد که از شایع ترین آن ها می توان به حساسیت در محل تزریق، تورم، سفت شدگی، کبودی و قرمزی اشاره کرد که غالبا اندازه آن ها متوسط بوده و پس از دو الی چهار هفته خود به خود به طور کامل خوب می شوند.

اگر می خواهید خطوط دور دهان خود را از بین برده و لب های خود را به طور طبیعی برجسته نمایید پیشنهاد ما به شما استفاده از ژل وولبلا است. VOLBELLA یکی از آخرین ژل هایی است که توسط سازمان FDA آمریکا به تایید رسیده اما اولین ژل پرکننده ای است که توسط این سازمان برای درمان خطوط اطراف دور دهان یا خطوط ایجاد شده در اطراف لب های افراد سیگاری تایید شده است.

فیلر زیر چشم ژوویدرم

قیمت ژل ژوویدرم زیر چشم

این ژل از خانواده بزرگ فیلرها و ژل های ژوویدرم به حساب می آید. برای تزریق وولبلا نیازی به عمل جراحی نیست بلکه به صورت سرپایی در مدت زمان کوتاهی سریعاً انجام می شود و شخص متقاضی پس از آن می تواند فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرد بهتر است تا 24 ساعت پس از تزریق فیلر وولبلا از انجام ورزش های سخت و قرارگیری در معرض نور آفتاب اجتناب نمایید.

در گذشته کاهش و حذف خطوط دور لب بسیار دشوار بود اما امروزه با کمک ژل ژوویدرم VOLBELLA می توان این مشکل را درمان کرد. اکثر بیمارانی که این فیلر فرانسوی را مورد استفاده قرار داده اند چین و چروک های صورتشان کاملا درمان شده است.

ژوویدرم وولبلا باعث آبرسانی و نرمی پوست شده و میزان ماندگاری آن نیز یک سال می باشد این بدین معنی است که پس از گذشت این مدت زمان نیاز به تمدید دارد. تزریق ژل ژوویدرم VOLBELLA تقریباً دردی را به همراه ندارد این پرکننده ژوویدرم از مقدار کمی لیدوکائین ( بی حسی موضعی ) تشکیل شده است که سبب کاهش درد به هنگام تزریق می شود پس بیمار به هنگام تزریق فیلر ژوویدرم ‌VOLBELLA احساس راحتی بیشتری خواهد داشت.

ژل ژوویدرم برای زیر چشم

شخص متقاضی می تواند به هنگام تزریق از تکنسین بخواهد تا از بی حسی موضعی استفاده نماید یا کمپرس سرد را در دسترس قرار داده تا دردی را احساس نکند. هیالورونیک اسید یکی از ماده های طبیعی موجود در پوست است که برای بدن هیچ خطری ندارد بنابراین تزریق ژل ژوویدرم VOLBELLA برای افراد بالغ بالای 21 سال هیچ خطری را به دنبال نخواهد داشت این پرکننده، مقدار هیالورونیک اسیدی که پوست به دلیل افزایش سن از دست داده را جایگزین کرده و باعث پروتز لب ها می گردد.

در صورت داشتن سابقه آلرژی و حساسیت شدید نسبت به پروتئین ها، تاول تبخالی، حساسیت به لیدوکائین و مواد بی حسی باید از مصرف این دارو خودداری کرد. مدت زمان تزریق پرکننده وولبلا معمولا 15 الی 30 دقیقه می باشد و چنانچه پزشک متخصص از کرم بی حسی استفاده نماید این مدت زمان به 20 الی 40 دقیقه افزایش می یابد.

ژل ژوویدرم زیر چشم

 

ژل ژوویدرم زیر چشم یکی از جدیدترین زیر مجموعه های ژل ژوویدرم فرانسه بوده که از مجوزهای سازمان غذا و داروی آمریکا، CE اروپا و وزارت بهداشت ایران برخوردار می باشد بنابراین دارای کیفیتی عالی بوده که می توان آن را برای رفع خط لبخند و خطوط عمیق صورت بدون نگرانی و ترس به کار گرفت.

ماده اصلی تشکیل دهنده ژوویدرم ولیفت همچون سایر فیلرهای موجود در بازار هیالورونیک اسید بوده که باید مقدار مشخصی از آن برای رفع چین و چروک های اطراف لب و خط لبخند با زاویه مشخص به پوست تزریق گردد تا شاهد نتایج شگفت انگیز آن باشیم.

 در حوزه فیلرها می توان گفت ژل ژوویدرم زیر چشم بنا به دو دلیل اثربخشی بالا و عوارض جانبی خفیف یکی از بهترین برندها می باشد که در ساخت آن از فناوری VYCROSS کمک گرفته شده است تا پیوندهای متقاطع، غلظت HA را کاهش دهند و استفاده از آن موجب شود تا ظهور نتایج طبیعی تر در مدت زمانی کوتاه تر اتفاق افتد و با تورم و کبودی کمتری همراه باشد.

فیلر زیر چشم ژوویدرم

در هر بسته ژل ژوویدرم VOLIFT دو عدد سرنگ با حجم 1 میلی لیتر وجود دارد این سرنگ ها سوزن های بسیار ظریف و نازکی دارند به همین علت درد کمی را برای بیمار ایجاد می کنند. حجم تزریق بر اساس هدف مورد نظر توسط پزشک متخصص تعیین می گردد.

مدت زمان مورد نیاز برای انجام تزریق صحیح حداکثر 30 دقیقه است چنانچه یک تمدید 15 روزه انجام شود نتایج آن تا 15 ماه ماندگار می مانند. ژل ژوویدرم VOLIFT به هیچ عنوان نباید برای خانم های باردار و شیرده مورد استفاده قرار گیرد همچنین لازم است تا پزشک از سوابق مصرف محصولات مشابه، سابقه آلرژی، حساسیت به هیالورونیک اسید و بیماری های سیستم ایمنی و عفونتی بیمار آگاهی داشته باشد اگر به تازگی درمان با لیزر یا عمل ساییدگی سطح پوست را مورد استفاده قرار داده اید باید از تزریق ژل ژوویدرم VOLIFT صرف نظر نمایید.

عوارض جانبی ایجاد شده بر اثر مصرف ژل ژوویدرم بسیار خفیف بوده ( قرمزی، تورم، کبودی و ... ) که پس از گذشت یک هفته بدون نیاز به درمان های خاص برطرف می شوند. تزریق فیلر ولیفت از روش های درمانی سریع، غیرتهاجمی و بسیار راحت بوده که در مدت زمانی کم شخص متقاضی را به نتیجه مطلوب می رساند به همین دلیل اکثر افراد به این روش درمان زیبایی روی می آورند نتایج حاصل از این روش اگر با کمک ژل های مارک عالی و کیفیت بالا انجام شوند طبیعی تر بوده همچنین عوارض و درد کمی را به همراه خواهند داشت اگر دارای پوست حساس و نازکی هستید قبل از تزریق می توانید از متخصص بخواهید تا از بی حسی موضعی استفاده نماید.

فیلر ژوویدرم ولیفت در درمان چین و چروک خط دهان که از گوشه لب تا پایین چانه امتداد دارد و باعث می شود تا چهره حالتی غمگین داشته باشد دارای اثرات فوق العاده ای است که رضایت هر مصرف کننده ای را به خود جلب می نماید. به هنگام خرید آنچه که از قیمت فیلر از اهمیت بیشتری برخوردار است توجه به کیفیت، برخورداری از مجوز و تاریخ مصرف دارو می باشد چنانچه تاریخ مصرف ژوویدرم ولیفت خریداری شده به پایان رسیده است باید از استفاده آن به شدت اجتناب کرد زیرا عوارض خطرناک و جبران پذیری را به دنبال خواهد داشت.

اگر به دنبال ژل با کیفیت عالی هستید اما در انتخاب فیلرهای گوناگونی که در بازار موجود است دچار سردرگمی شده اید می توانید قبل از اقدام به خرید، جهت مشاوره رایگان با متخصصین خبره آریا طب تماس گرفته و تمامی سوالات خود را با آن ها در میان گذاشته تا ضمن راهنمایی های لازم بتوانید خریدی مطمئن داشته باشید.

ژل ژوویدرم ولبلا

 پوست صورت سرشار از ماده های غنی می باشد که وجود آن ها به منظور حفظ جوانی، شادابی، طراوت، انعطاف پذیری آن حیاتی و ضروری می باشد این ماده های مهم که پوست از آن ها تغذیه می نماید شامل کلاژن، الاستین، هیالورونیک اسید و ... می گردد.

طی سوخت و سازی که توسط پوست انجام می شود همواره این مواد معدنی مصرف شده و پس از مصرف پوست دوباره با تولید و ساخت آن ها اقدام به عمل جایگزینی می کند با گذر زمان و بالا رفتن سن و دیگر عوامل ممکن است تولید این مواد در بدن به اندازه کافی نباشد و نتواند جایگزین مقدار از دست رفته باشد در نتیجه پوست شخص با مشکلاتی از قبیل چین و چروک ها روبرو شده و شادابی و طراوت خود را از دست می دهد و به دنبال این پدیده، صورت حالت افسرده و پژمرده پیدا می کند و زیبایی خود را از دست می دهد که این امر منجر به کاهش اعتماد به نفس شخص نیز می گردد.

هیالورونیک اسید موجود در پوست از درصد بالایی از آب تشکیل شده که آب مورد نیاز پوست را تامین کرده و ضمن طراوت بخشیدن به آن باعث پر شدن صورت و قوام آن می گردد از این رو متخصصان و تولیدکنندگان اقدام به تولید فیلر یا همان پرکننده هایی کرده اند که بتوانند به صورت موثری خطوط، چین و چروک پوست را درمان کرده و همچنین برای فرم دهی زاویه صورت، حجم دهی به اجزای صورت همچون لب ها و گونه ها نیز کارایی داشته باشند که در این راستا موفق به تولید ژل های تزریقی شده اند.

 ژل های تزریقی در واقع فیلرهایی هستند که باید در عمق مشخصی از بافت مورد نظر با زاویه مناسب و دوز مشخص تزریق گردند تا اثرات خود که شامل حذف چین و چروک ها، درمان خطوط سطحی و عمقی، فرم دهی و حجم دهی می باشد را به نمایش بگذارند. برندهای مختلف اقدام به تولید فیلر با ویژگی های منحصر به فرد کرده اند به همین جهت در بازار تنوع زیادی از این فیلرهای تزریقی وجود دارد که ممکن است شما را به هنگام انتخاب دچار سردرگمی نماید پس برای انتخاب، احتیاج به مشاوره گرفتن از افراد متخصص دارید.

فیلر زیر چشم ژوویدرم

ژل ژوویدرم volbella

 یکی از ژل های موجود در بازار ژل ژوویدرم ولبلا می باشد که توسط کمپانی معتبر فرانسوی به تولید رسیده است و معروفیت جهانی دارد. فیلر ولوما زیر مجموعه ژوویدرم بوده و همچون سایر زیرمجموعه ها از مجوز سازمان غذا و داروی آمریکا بهره مند می باشد که این خود نشان دهنده کیفیت بالا و درجه مرغوبیت آن می باشد.

 بر اثر افزایش سن یا کم شدن وزن، صورت چربی های خود را از دست داده در نتیجه پوست دچار افتادگی و شل شدگی می شود پایه اصلی ژل ژوویدرم VOLUMA همانند سایر ژل ها هیالورونیک اسید بوده که برای ترمیم و بازسازی حجم چانه و گونه ها قابلیت استفاده دارد و به راحتی مشکل شل شدگی و افتادگی پوست را طی یک الی دو جلسه درمانی به طور موثر و مطلوبی حل می کند و نتایج آن حالت طبیعی داشته به همین دلیل اکثر مصرف کنندگان از آن رضایت کامل دارند.

 اگر ژل ژوویدرم ولبلا توسط پزشک متخصص به طور صحیح تزریق گردد از عوارض جانبی بسیار کمی مثل تورم، کبودی، قرمزی، خارش و ... برخوردار است که هیچکدام از آن ها خطرناک و جدی نمی باشد و پس از گذشت یک هفته از بین می روند. ماندگاری نتایج استفاده از ژوویدرم ولوما یک سال است.

هزینه ای که باید بابت تزریق ژل ژوویدرم ولبلا پرداخت گردد تحت تاثیر فاکتورهایی از قبیل غلظت ژل، مهارت و دانش پزشک معالج، کیفیت و برند محصول، دوز مصرفی قرار دارد تاکیید می شود که قبل از تزریق از مهارت و دانش شخص تزریق کننده اطمینان یابید زیرا چه بسا افراد بسیاری که بدون داشتن دانش کافی از آناتومی بدن تنها به منظور کسب درآمد، مراکزی را جهت تزریق دایر کرده اند و با تزریقات بدون تخصص و ناآگاهانه خود صدمات جبران ناپذیری را به سلامتی افراد وارد کرده اند به عنوان مثال چنانچه تزریق ژوویدرم در رگ انجام شود سبب انسداد شریان ها شده و زندگی بیمار را به خطر می اندازد البته رفع این مشکل با تزریق   هیالورونید امکان پذیر می باشد.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه دکتر مزوتراپی اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
//