به فروشگاه اینترنتی دکتر مزوتراپی خوش آمدید!

علاقه مندی ها
ژل فیلر پرفکتا ساب اسکین
مدل: subskin 3 ml
دسته بندی: ژل فیلر
شناسه محصول: 976

تماس بگیرید

  • ساخت شرکت سین کلیر فرانسه
  • اصلاح خط خنده و خطوط عمیق پوست
  • زاویه سازی فک، حجم دهنده گونه و چانه

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
موجود شد خبرم کن!
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه دکتر مزوتراپی شماره موبایل خود را وارد نمایید

ژل پرفکتا ساب اسکین

ژل پرفکتا ساب اسکین 3 *1 یکی از بهترین فیلر های پر کننده می باشد که از هیالورونیک اسید طبیعی موجود در بدن انسان تولید شده است و لازم به ذکر می باشد که این محصول ساخت کشور فرانسه است.

توجه داشته باشید که هیالورونیک اسید یکی از ماده های زمینه ای برای جوانسازی پوست می باشد و برای پر کردن پوست بسیار حائز اهمیت است. کاربرد ژل پرفکتا را می توان در جوانسازی ، برطرف سازی چین و چروک های صورت ، خط خنده ، خطوط اخم صورت ، گونه ها و … دانست.

ژل پرفکتا subskin

ژل لب پرفکتا یک پرکننده‌ی هیالورونیک اسیدی می‌باشد که به واسطه‌ی یک شرکت معتبر و مشهور فرانسوی ساخته شده و به بازارهای سرتاسر جهان برای از بین بردن چین و چروک‌های پوستی ، افزایش حجم دهی و برجسته سازی ، صاف کردن عدم تقارن و ترمیم نواقص صورت ارائه خواهد شد. ژل پرفکتا دربردارنده‌ی پنج فرآورده تزریقی بوده که هر یک به شکل خاص برای بهبود و درمان نقاط متفاوتی مانند لب‌ها ، گونه‌ها و بینی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. ژل پرفکتا به سادگی قادر بوده نشانه‌های به وجود آمده از پیری مانند چین و چروک و خط‌های ریز دور چشم ، اطراف لب‌ها و دهان و بینی را رفع و از بین رفتن حجم بافت چربی صورت را که در اثر زیاد شدن سن و یا تغییر ناگهانی وزن به وجود آمده را برطرف کند. ژل پرفکتا از متصل شدن اسید هیالورنیک با محلول نمک فسفات با ویژگی بافری ایجاد و ساخته شده است. اتصال بین این دو موجب به وجود آمدن ذره‌های میکروژل خواهد شد. موضوعی که باعث تفاوت فرآورده‌های تولیدی پرفکتا با همدیگر خواهد شد ابعاد این ذره‌های میکروژل است. این ذره‌ها سپس با محلول پلیمری اسید هیالورونیک ترکیب شده و تعداد پیوندهای به وجود آمده نشان‌دهنده‌ی مقدار حجم دهی ، برجسته سازی و لیفتینگ این ژل خواهد بود. به علاوه ژل پرفکتا به علت داشتن اتصال مولکولی متقاطع نزدیک به نود درصد ، موجب راحتی و آسانی تزریق آن به لایه‌های زیرپوستی بافت‌های مدنظر خواهد شد.

فیلر پرفکتا ساب اسکین

ژل‌های پرفکتا اثرهای موقتی داشته و بعد از طی چند ماه پس از تزریق ، به طور  طبیعی تجزیه و وارد بدن خواهند شد. ولی در کل اثرهای به وجود آمده در بخش‌هایی مانند گونه‌ها و چانه به مدت هجده ماه و در بخش‌هایی مانند لب‌ها به دلیل حرکت دائم و فعال این ناحیه شش ماه ماندگاری و طول عمر دارد. در صورت علاقه به نگه داشتن نتیجه‌ی دلخواه باید هر چند ماه یکبار تزریق را دوباره تکرار کنید.

ژل زیر چشم پرفکتا

ژل زیرچشم پرفکتا  فرانسوی یک فیلر هیالورونیک اسیدی می باشد که به منظور رفع خطوط زیرچم و همچنین چروک های سطحی صورت مورد استفاده قرار می گیرد. هر بسته ژل زیر چشم فاین به عنوان یکی از انواع بهترین مارک فیلر زیر چشم حاوی سرنگ آماده تزریق به میزان نیم میلی لیتر از هیالورونیک اسید انسانی با غلظت بیست میلی گرم بر یک میلی لیتر بوده و در هر میلی لیتر از آن در حدود 180 هزار ذره (پارتیکل) ژل وجود دارد. لازم به ذکر است که این محصول به لایه های فوقانی پوست تزریق می شود.

جوانسازی پوست 

از بین بردن خطوط خنده

از بین بردن خطوط اخم 

از بین بردن خطوط گونه 

علائم پیری که به راحتی قابل رویت هستند با گذر زمان به دلایل مختلفی همچون اشعه خورشید، وراثت و روش زندگی به تدریج نمایان می شوند یکی از علائم زودرس پیری ایجاد چین و چروک و همچنین پایین آمدن حجم پوست است از قدیم الایام راههای زیادی برای جوانسازی پوست وجود دارد یکی از راههای قدیمی عمل جراحی است که شخص مجبور به سپردن پوست خود به دست تیغ جراحی است که این روش عوارض مخصوص به خود از جمله بجا ماندن رد جراحی بر پوست را دارد علاوه بر آن شخص بایستی مدت زمانی را به این کار اختصاص دهد و احتیاج به مرخصی شغلی دارد اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی روش های جدیدی جایگزین عمل جراحی شدند که در مدت زمان کوتاهی زیبایی را به فرد هدیه می دهند و احتیاج به مرخصی شغلی نیز ندارند یکی از روش های غیر جراحی استفاده از سیلیکون بود که به علت داشتن عوارض ناخواسته این روش نیز با روش جدیدتری جایگزین شده است جدیدترین روش که نیاز به مدت زمان زیادی ندارد و غیر جراحی است استفاده از ترکیبات هیالورونیک اسید می باشد که شخص را سریعا به هدف مورد نظر با رضایت کامل می رساند با تزریق فیلرها به صورت غیر جراحی کاهش حجم پوست جبران شده و خطوط چین و چروک از بین می روند این ترکیبات عموما به صورت ژل تزریقی به بازار عرضه می گردند یک نمونه از ژل های با کیفیت ژل پرفکتا است که برای رفع چین و چروک در مدت زمان کوتاه و بدون عوارض بسیار مناسب و کارآمد می باشد

تزریق ژل پرفکتا

ژل پرفکتا به صورت زیر پوستی تزریق می شود که برای جوانسازی پوست و از بین بردن خطوط خنده، اخم، گونه و غیره مورد استفاده قرار می گیرد ژل پرفکتا یکی از محصولات مرغوب کشور فرانسه است که مجوز وزارت بهداشت IRC را دارا می باشد محصولات این شرکت به دلیل کیفیت بالای خود قابل اعتماد می باشند به همین دلیل دارای طرفداران بسیاری در سرتاسر جهان از جمله ایران می باشد تزریق ژل حتما باید توسط متخصص انجام شود
ماندگاری ژل زیر چشم پرفکتا

بنا بر ادعای شرکت سازنده پرفکتا، به منظور ماندگاری هر چه بیشتر اثر فیلر زیرچشم پرفکتا ، درساخت این ژل از با کیفیت ترین مواد و مدرن ترین تکنولوژی ساخت استفاده شده است. با توجه به نواحی هدف(اطراف چشم) این فیلر ، ماندگاری اثرش بین 6 تا 10 ماه به طول می انجامد.

نمایندگی فروش ژل پرفکتا

نمایندگی پرفکتا در ایران یک شرکت می باشد که تاییدیه های وزارت بهداشت را دریافت نموده است. اما نمایندگی فروش پرفکتا در ایران ، شرکت های متعددی هستند. اگر قصد خرید فیلر پرفکتا را دارید و می خواهید به عنوان یک پزشک فعال در حوزه زیبایی قبل از خرید فیلر پرفکتا از خدمات مشاوره بهره منده شوید، با کارشناس فروش ژل پرفکتا در نمایندگی فروش پرفکتا تماس بگیرید

نقاط قوت ژل پرفکتا

    این ژل از ایمنی زیادی بهره‌مند بوده به طوری که از علامت CE برای استفاده در دیگر کشورها و تاییدیه سازمان غذا و دارو برخوردار می‌باشد.

    ژل پرفکتا نتایج خیلی فوری و طبیعی را برای بیماران به وجود می‌آورد.

    راه درمانی زیبایی غیرتهاجمی است که عمل تزریق آن در طی زمان کوتاهی انجام خواهد گرفت و از دوره استراحت و نقاهت کمی بهره‌مند می‌باشد.

    در صورت نداشتن رضایت بیمار از نتایج ایجاد شده ، این ژل به آسانی با به کار بردن از تزریق آنزیم هیالورونیداز قابل تجزیه و تخلیه خواهد بود.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه دکتر مزوتراپی اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
//