به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

آیس پک ژله ای

مدل: کوچک
شناسه محصول: 24848

26500

کوچک

26500
جزییات

متوسط

31500
جزییات

بزرگ

36500
جزییات


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

مروزه تاتو با دستگاه های خاصی به منظور آرایش دائم صورت، انجام می شود این دستگاه ها دارای سوزن های ظریفی هستند که با کمک سوزن های خود و با ایجاد زخم هایی در سطح پوست رنگ را به داخل پوست انتقال می دهند پس از اتمام تاتو بر اثر زخم و دردی که بر اثر برخورد سوزن با پوست ایجاد شده است پوست همان ناحیه دچار التهاب، ورم و کبودی می شود برای کاهش این عوارض موقت می توان از آیس پک ژله ای استفاده کرد که در واقع یک خنک کننده است و به شکل یک پد چهارگوش می باشد که مواد خنک کننده داخل آن وجود دارد بعد از اینکه انجام تاتو به اتمام رسید روی موضع گذاشته می شود تا از کبودی و ورم موضع جلوگیری به عمل آورد و کمی از درد ناحیه مورد نظر بکاهد این محصول در تاتو صورت مورد استفاده قرار می گیرد در تاتو خط چشم، پلک ها دچار التهاب می شوند برای کاهش این التهاب می توان تا 24 ساعت اول پس از انجام تاتو از آیس پک ژله ای استفاده نمود.

آیس پک ژله ای به علت مواد تشکیل‌ دهنده خود در مقایسه با یخ‌ های معمولی امکان سرما دهی برای مدت زمان بسیار بیشتری را دارند . شما می‌ توانید برای هر تعداد دفعاتی که لازم دارید آن را در فریزر قرار داده و پس از یخ زدن استفاده نمایید . در صورتی که برای مدت زمان زیادی قصد استفاده از آیس پک ژله ای را ندارید ، بهتر است تا آن را در دمای معمولی و خارج از فریزر نگه دارید .

آیس پک ژله ای

ایس پک یخ ژله ای

نکته ای که در این مورد باید مد نظر داشت این است که نباید یخ یا همان ایس پک یخ ژله ای ، برای مدت طولانی بر روی چشم گذاشته شود چون موجب می شود تا شخص دچار سر درد شود همچنین از این محصول می توان برای کاهش التهاب پس از هاشور ابرو نیز استفاده کرد پس از انجام هاشور ابرو، ابروها ورم کرده و اطراف ابرو قرمز می شود این التهاب اگر به اندازه کم باشد کاملا طبیعی است و بعد از 3 روز به خودی خود خوب می شود اما می توان برای اینکه این قرمزی و التهاب سریعتر کاهش پیدا کند از ایس پک یخ ژله ای استفاده کرد در صورتی که التهاب به مدت طولانی ادامه داشته باشد لازم است تا به پزشک مراجعه شود بنابراین این محصول علاوه بر اینکه موجب کاهش التهاب و ورم می شود درد را نیز کاهش می دهد محصول معرفی شده با قرار گرفتن بر روی موضع مورد نظر موجب انقباض رگ های همان ناحیه می گردد در نتیجه پس از گذشت کمی، قرمزی و التهاب و سوزش موضع را به طور چشمگیری کاهش می دهد.

یخ ژله ای پزشکی

یخ ژله ای پزشکی از جمله محصولاتی است که در سال های اخیر وارد بازار شده و به دلیل برخورداری از مزایای بسیار مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است این محصول می تواند به خوبی انتظارات هر فردی را برآورده نماید. یخ ژله ای پزشکی یک محفظه مقوایی محکم است که درون خود دارای مواد خاصی می باشد و با قرار گرفتن در فریزر یا دمای منفی 12 درجه سانتی گراد سرما را درون خود ذخیره کرده و می‌ توان آن را تا ساعت ها مورد استفاده قرار داد و با کمک آن سرما را به قسمت های مورد نظر منتقل نمود.

کیسه یخ ژله ای سایز بزرگ

کیسه یخ ژله ای سایز بزرگ این محصول به منظور درمان کبودی و ورم قسمت های نواحی مختلف بدن قابلیت استفاده دارد همچنین می توان آن را به وسیله آب جوش در دمای 80 درجه سانتی گراد یا با کمک مایکروفر گرم نمود و از گرمای آن برای کاهش و درمان درد مفاصل و گرفتگی عضلات استفاده نمود. این محصول در سه سایز مختلف 12*18، 12*17 و 15*32 سانتی متر تولید می گردد سایز مناسب آن سبب می گردد تا برای هر عضو از بدن قابلیت استفاده داشته باشد. کمپرس یخ آن بیشتر برای درمان دردهای بدن از جمله اسپاسم ها، کوفتگی ها و کبودی های صورت بسیار مناسب می باشد همچنین می تواند دردهای میگرنی را درمان و تسکین کرده و ما را از مصرف داروهای مسکن و تحمل عوارض آن بی نیاز کند. به هنگام کوفتگی صورت خون با سرعت بالایی به زیر پوست نفوذ پیدا کرده و در نتیجه باعث کبودی و تورم آن قسمت می شود برای این منظور می‌ توان از کیسه یخ ژله ای سایز بزرگ استفاده کرد و بدین ترتیب مانع از ایجاد عارضه ای شد که زیبایی صورت را تحت تاثیر قرار می دهد.

پک ژله ای گرم و سرد

کسانی که فعالیت های ورزشی دارند در صورت آسیب دیدگی نیاز ویژه به پک ژله ای گرم و سرد دارند این ژل می تواند با ایجاد سرما در ناحیه که آسیب دیده است عصب های موجود در آن قسمت را برای مدتی از کار بیندازد در نتیجه باعث کاهش درد و عوارض ناشی از آسیب دیدگی  شود و شخص درد را در آن قسمت حس نکند همچنین می‌ توان این کمپرس را پس از کارهای درمانی روی صورت همچون لیزر و IPL مورد استفاده قرار داد در کارهای درمانی همچون لیزر برای از بین بردن موهای زائد و خدمات مختلف پوستی و جوانسازی از دستگاه‌ های ویژه ای کمک گرفته می‌ شود این دستگاه ها اشعه و امواج نوری را بر روی پوست ایجاد کرده که ممکن است گرما و گاهی سوزش را به دنبال داشته باشد برای اینکه درد یا سوختگی در ناحیه صورت یا بدن به وجود نیاید می‌ توان از کمپرس یخ استفاده کرد که درد را قابل تحمل می کند. از سایز کوچک ژل سرد گرم کمپرس می توان برای نواحی کوچک همچون زیر بغل استفاده کرد به هنگام اپیلاسیون نیز می توان محصول معرفی شده را در هر ناحیه ای مورد استفاده قرار داد به همین دلیل با دستگاه های اپیلاسیون معمولاً یک عدد کیسه یخ ژله ای نیز همراه می شود تا اپیلاسیون بهتر و راحت تر انجام شود.

پک ژله ای

یکی دیگر از کاربردهای آن برای کاهش درد ناشی از انجام تاتو می باشد تاتو کار با استفاده از دستگاه های مخصوص کار تاتو بر روی پوست را انجام می‌ دهد که این عمل منجر به ایجاد زخم و سوزش پوست می شود در نتیجه برای کاهش التهاب می توان از این محصول استفاده کرد. پک ژله ای در بسته بندی های مختلف با تعداد متنوع در بازار موجود می باشد که خرید آن به دو صورت عمده یا جزئی امکان پذیر است در هر مرکز درمانی می توان از این محصول به دلیل کاربری زیاد آن کمک گرفت.

پک یخ ژله ای

پک یخ ژله ای ، از بهترین تسکین‌ دهنده‌ ها جهت مصارف پزشکی و غیر پزشکی است که به دو صورت کمپرس سرد و کمپرس گرم قابل استفاده است . این کمپرس ژله ای حاوی نوعی ژلاتین غیر سمی است و در عین کاربرد های بسیار زیاد با قیمت بسیار مناسب برای افراد قابل دسترس است .  پک یخ ژله ای از بهترین تسکین‌ دهنده‌ ها در موارد پزشکی و غیر پزشکی است . این کیسه حاوی ماده‌ ای است که می‌تواند هم به صورت کمپرس گرم و هم به صورت کمپرس سرد مورد استفاده قرار گیرد . اغلب افراد و به خصوص ورزشکاران بعد از تمرین‌ های سخت از درد های عضلانی و مفاصل رنج می‌برند که می‌ توانند از این پک ژله‌ ای در موارد مورد نیاز خود استفاده نمایند .

قیمت پک یخ ژله ای

_قابلیت استفاده مجدد دارد . 

_غیر سمی است . 

_قابل استفاده در مایکروویو می باشد . 

_برای حمل دارو، خون و سرم مناسب است . 

موارد استفاده از کمپرس سرد

بهترین درمان فوری برای آسیب‌ دیدگی‌ های حاد ، استفاده از کمپرس سرد می‌ باشد که ورم و درد را کاهش می‌دهد .

موارد استفاده از کمپرس گرم

 کمپرس گرم نیز معمولاً در آسیب‌ دیدگی‌ های مزمنی که التهاب یا ورم ندارند ، درد مفاصل و همچنین در عضلات سفت و دردناک کاربرد دارد . ورزشکارانی که آسیب دیدگی و درد مزمن دارند نیز می‌ توانند قبل از ورزش برای افزایش انعطاف‌ پذیری بافت‌ های پیوندی مفصل‌ها و افزایش جریان خون از کمپرس گرم استفاده کنند .

 مشخصات فنی کیسه 

_سایز ابعاد آن 15 × 26 سانتی متر می باشد . 

_قابل استفاده مجدد

_غیر سمی

_قابل استفاده در مایکروویو

_مناسب جهت حمل دارو، خون و سرم

یخ ژله ای از کجا بخریم

سرما موجب انقباض عروق می‌شود و خونریزی داخل بافتی از محل آسیب‌ دیدگی را کاهش می‌دهد . برای سرما درمانی ، کیسه ژله‌ ای سرد شده را در حوله‌ ای پیچیده و به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه بر روی محل آسیب‌ دیدگی قرار دهید . در صورتی که آسیب دیدگی شدیدی داشته باشید می‌ توانید تا سه بار در روز از آن استفاده کنید . ولی توجه داشته باشید برای پیشگیری از آسیب به بافت‌ های بدن ، بعد از هر بار استفاده صبر کنید تا پوست به دمای طبیعی خود بازگردد .
برای سرما درمانی ، اگر کیسه ژله‌ ای در حرارت اتاق (دمای حدود ۲۰ درجه) باشد ، آن را به مدت ۱۰ تا ۳۰ دقیقه در فریزر قرار دهید و سرما درمانی را شروع نمایید . ولی اگر پک در فریزر قرار دارد صبر کنید تا کمی گرم شده (حدود ۴ تا ۶ درجه) و پس از آن ، سرما درمانی را شروع کنید .
توصیه می‌ شود برای یخ زدن کامل این نوع یخ‌ها ، آن را به مدت ۱۰ تا ۱۲ ساعت در فریزر نگهداری کرده و سعی کنید تا در حد امکان اطراف آن را خالی نگه دارید تا به صورت کامل یخ بزند . برای افزایش زمان میزان سرما دهی بهتر است از کیف‌ های حمل مخصوص دارو و یا غذا استفاده نمایید و با چند یخ ژله‌ ای کاملا اطراف بسته خود را بپوشانید .
 گرما برخلاف سرما ، با باز کردن رگ‌ های خونی ، جریان خون را افزایش داده و موجب انتقال سریع‌ تر مواد ترمیم‌ کننده به ناحیه آسیب‌ دیده می‌شود . این مواد می‌ توانند یک ماهیچه منقبض و دردناک را به حالت عادی در بیاورند . از طرفی به طور کلی ، گرم کردن محل آسیب‌ دیده ، با تغییر پیام‌ هایی که گیرنده‌ های عصبی به مغز می‌ فرستند موجب کاهش درد خواهد شد . برای گرما درمانی ، ابتدا آب را بجوشانید ، شعله آن را خاموش نموده و کمپرس ژله‌ ای را به مدت ۱۰ الی ۳۰ دقیقه در آب جوش قرار دهید ؛ سپس پک را از آب بیرون آورده و خشک کنید ؛ اکنون می‌ توانید گرما درمانی را شروع کنید . در صورت استفاده از ماکروویو قدرت آن را حدود ۸۰۰ وات تنظیم نموده و ۳۰ ثانیه در مایکروویو قرار دهید . در صورت کافی نبودن گرمای پک ، مجدداً ۱۰ ثانیه آن را در مایکروویو قرار دهید . شوفاژ نیز وسیله مناسبی برای گرم کردن پک می‌باشد .
 
موارد استفاده از کیسه سرد و گرم ژله‌ای 

_برای مواردی که دچار جراحت یا کبودی شده‌اید ، استفاده از کیسه سرد ژله‌ای می‌تواند مفید باشد .

_اگر از تورم گردن یا عضلات رنج می‌برید ، در این صورت یخ می‌تواند کمک موثری برای تسکین درد و کاهش تورم باشد . برای این منظور ، بر روی قسمت دردناک یک پک ( یا کیسه ) یخ بگذارید ، تا درد را تسکین داده و تورم را رفع نماید . این کار موجب انقباض رگ‌ های خونی شده و به این شکل باعث کاهش التهابات می‌ گردد .

_شما می‌ توانید پس از یک ورزش سنگین یا هنگام احساس درد در عضلات و مفاصل خود ناشی از آسیب‌ دیدگی ورزشی برای کاهش درد و التهاب و خونریزی داخلی ، از کیسه ژله‌ ای سرد استفاده کنید . البته حتما برای آسیب‌دیدگی به پزشک مراجعه فرمایید .

_استفاده از کیسه یخ و پایین آوردن دما در زخم‌ هایی که در آنها به شدت احساس گرما می‌کنید ، برای جلوگیری از گسترش عفونت و خونریزی مفید می‌باشد . البته این فقط یک راه موقت است و باید حتما به پزشک مراجعه فرمایید .

_قرار دادن کیسه ژله‌ ای بر سر و صورت در هنگام گرما زدگی به شما جهت بازیابی نیرو و کاهش سردرد حاصل از گرما زدگی کمک می‌نماید .

_برای کاهش درد حاصل از سردرد های مزمن مفید است .

_از کیسه گرم و سرد ژله‌ ای در فیزیوتراپی و کاهش تورم و درد عضلات استفاده می‌گردد .

نکاتی که در هنگام استفاده از کیسه سرد و گرم ژله‌ ای باید رعایت کرد :

_از استفاده این کیسه در هر دو حالت گرم و سرد بر روی پوست زخمی و سوخته خودداری شود .

_در صورت نیاز به استفاده برای بیماران دیابتی ، بیماران قلبی و نوزادان ، بهتر است با توصیه پزشک و نظارت کافی صورت پذیرد .

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی