به فروشگاه اینترنتی دکتر مزوتراپی خوش آمدید!

علاقه مندی ها
ژل فیلر الانسه دوساله m
مدل: M
دسته بندی: ژل فیلر
شناسه محصول: 970

9180000

  • ماندگاری تا 2 سال - ساخت شرکت سینکلر هلند
  • 2سرنگ 1ml
  • مناسب برای تمام نقاط صورت تحریک کلاژنسازی بافت پوست جوانسازی و درخشندگی - دارای مجوز از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان سایت دکتر مزوتراپی تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه دکتر مزوتراپی شماره موبایل خود را وارد نمایید

ژل الانسه

ژل الانسه برای زیر چشم یکی از ژل‌های پرطرفدار و پرکاربرد امروزی می‌باشد. یک ژل قدرتمند که با اثرگذاری قابل توجه، به شما کمک خواهد کرد تا حجم مد نظر را در نواحی گوناگون بدن خود به دست آورده و شادابی از دست رفته در ظاهر خودتان را دوباره زنده کنید. ژل الانسه ، به عنوان یک فیلر مدرن شناخته می‌شود که در واقع شروع‌کننده‌ی یک دنیای جدید در میان فیلر‌ها به شمار می‌رود.

ژل فیلر الانسه

برای آن که از ژل فیلر الانسه شناخت پیدا کنید ، اول باید بدانید که فیلر‌ها اساسا چگونه تولید می‌شوند و چه ویژگی‌هایی دارند. فیلر‌ها موادی قابل تزریق بوده که به زیر پوست شما تزریق می‌شوند و طراوت و جوانی را برای ظاهر شما به وجود می‌آورند. ژل الانسه با نتایجی طبیعی و ماندگار، هم اکنون به یکی از ژل‌های پرطرفدار در تمام دنیا تبدیل شده است.

قیمت ژل فیلر الانسه

در ژل الانسه از مواد خطرسازی مانند پیروژن و لاتکس استفاده نخواهد شد. در نتیجه با وجود این نقاط قوت در ژل ، به هیچ گونه برای شما خطری نخواهد داشت. برای ساخت این فیلر، محصولاتی طبیعی و کاملا قابل جذب را مورد استفاده قرار می‌دهند. بنابراین ریسک به کار بردن از این ژل ، کاملاً کم به نظر خواهد رسید.

قیمت فیلر الانسه

در واقع با استفاده از ژل الانسه، شما کم‌ترین عارضه‌های جانبی و عالی‌ترین نتایج را تجربه خواهید کرد. ولی فراموش نکنید این تنها خود فیلر‌ها نبوده که اهمیت دارند. چگونگی به کار بردن از آن‌ها، تکنیک مورد استفاده در تزریق و به علاوه انتخاب میزان درست برای انجام عملیات، همگی در رسیدن به نتایج مطلوب خیلی موثر خواهند بود.

ژل الانسه

نمایندگی فیلر الانسه

امروزه تکنولوژی پیشرفت چشمگیری داشته و امکاناتی را برای ما انسان ها در زمینه زیبایی فراهم کرده تا بتوان به راحتی به ظاهر مناسب و دلخواه دست یافت استفاده از فیلر از جمله فعالیت های مهم در زمینه زیبایی است که با کمک آن می توان به ظاهر دلخواه دسترسی پیدا کرد. یک نمونه از فیلرهای موجود در بازار ژل الانسه با چهار زیر مجموعه S، L، M و E می باشد تمامی آن ها در کل کار جوانسازی پوست و حجم دهی را انجام می دهند با این تفاوت که هر یک برای ناحیه خاصی از بدن قابل استفاده است و از لحاظ میزان ماندگاری نیز با یکدیگر فرق دارند.

 

ژل الانسه

قیمت فیلر الانسه دو ساله

از بین برنده چین و چروک

اصلاح خطوط دورچشم

فرم دهی بینی ، چانه و گونه

قیمت ژل الانسه 2 ساله

  • استفاده از ژل الانسه ، عوارض جانبی خاصی را در شما به وجود نخواهد آورد. شما بدون تجربه آثار جانبی مضر، نتایج مناسبی را از این تزریق به دست می‌آورید. به علاوه  در جریان تزریق هم دردی را احساس نخواهید کرد.
  • دوران ریکاوری بعد از تزریق این فیلر پرطرفدار ، خیلی کوتاه بوده و شما بعد از ترک کلینیک، هیچ مشکلی برای انجام کارهای روزمره زندگی خود نخواهید داشت.
  • ژل الانسه به علت ترکیب‌های قوی که داشته ، از ماندگاری قابل توجهی بهره‌مند می‌باشد.
  • این ژل خیلی امن بوده و به کار بردن از آن خطری برای شما ایجاد نخواهد کرد.
  • از آن جهت که این ژل با تحریک تولید کلاژن طبیعی در بدن شما کار خواهد کرد، به کار بردن از آن نتایجی کاملاً طبیعی را به دنبال خواهد داشت.
  • ژل الانسه با ایجاد ظاهری زیبا برای شما، شما را جوان‌تر از سن واقعی خود نشان خواهد داد.

ژل الانسهفروش فیلر الانسه

ژل الانسه در بخش میانی پوست تزریق خواهد شد و برای انجام موارد زیر کارایی دارد :

  • موجب تحریک تولید کلاژن خواهد شد.
  • این ژل در جوانسازی و زیبایی صورت موثر است.
  • روند به وجود آمدن خط‌های ظریف و چین و چروک را به تعویق می‌اندازد.

موارد بالا برای مدت چهار سال ماندگاری خواهند داشت.

برند فیلر الانسه

به طور کل ژل‌های تزریقی بسته به متریالی که از آن ساخته شده‌اند ، به چند دسته گوناگون تقسیم خواهند شد. ژل‌های ساخته شده از جنس هیالورونیک اسید و به علاوه ژل‌های کلاژن، معروف‌ترین نمونه‌های ژل موجود در بازار می‌باشند. ژل الانسه از کلاژن تولید شده و یک ژل کلاژنی محسوب خواهد شد. پوست شما با گذشت زمان کلاژن طبیعی خود را از دست می‌دهد.

خرید ژل الانسه

هنگامی که ژل الانسه را تزریق می‌نمایید ساخت کلاژن در پوست شما مجدداً تحریک شده و حجم از دست رفته در صورت یا بدن شما، دوباره بازمی‌گردد. این کار باعث جوانسازی پوست و شادابی ظاهر شما می‌شود. ژل الانسه با گذشت زمان در بدن شما جذب خواهد شد ولی قسمتی از تغییرات مثبت آن، همچنان همراه شما باقی می‌ماند.

ژل زیر چشم الانسه

تزریق ژل الانسه به زمان خیلی کوتاهی احتیاج دارد. این تزریق نهایتا نیم ساعت طول خواهد کشید و به هیچ‌وجه وقت زیادی نمی‌گیرد. اگر همه چیز در موقعیت استاندارد و کنترل شده انجام شود، تزریق ژل مناسب‌ترین نتایج ممکن را برای شما به وجود خواهد آورد.

ژل الانسه

ژل جوانساز الانسه

قیمت لازم برای خرید ژل الانسه در مقایسه با ژل‌های دیگر، بیشتر است. این ژل نسبت به ژل‌های ساخته شده از اسید هیالورونیک ، پرهزینه‌تر بوده ولی خرید آن از نظر اقتصادی ، کاملا به صرفه خواهد بود چون که هم مرغوبیت بالایی داشته و هم از ماندگاری خیلی بالایی بهره‌مند می‌باشد. بنابراین بعد از انجام تزریق ، شما برای مدت خیلی زیادی دیگر به تزریق بعدی احتیاج نخواهید داشت.

قیمت ژل الانسه m

استفاده از الانسهM برای داوطلبینی که بسیار عجول بوده و می خواهند نتایج تزریق را فوراً مشاهده نمایند اصلا مناسب نبوده زیرا این ژل نتایج خود را در دراز مدت به نمایش می گذارد و نیاز به صبر و حوصله زیادی دارد.

ژل الانسه m

افراد چاقی که پس از لاغر نمودن در صورت خود شاهد چین و چروک هستند، افراد مسن و افرادی که پوستشان دچار آکنه و جوش است می توانند با خیالی آسوده و مطمئن به منظور جوانسازی پوست خود از ژل الانسه مدل M استفاده کنند تا صورتشان حجم از دست داده را به دست آورده و صاف و پر گردد.

ژل الانسه مدل ام

ژل الانسه مدل ام توسط شرکت Sinclair کشور هلند ساخته شده است که با حجم 2 ویال 1 میلیلیتری عرضه گردیده است و از مجوزهای سازمان غذا و داروی آمریکا و وزارت بهداشت کشورمان نیز برخوردار بوده که این مجوزها تاییدی بر کیفیت آن می باشد. 

فیلر الانسه m

الانسه مدل Mتوجه داشته باشید که ژل‌ های الانسه بر پایه پلیمر طبی هستند و به طور کلی تنها مشکل این ژل‌ ها آن است که اگر تزریق آن توسط پزشک متخصص انجام نشود و نکروز ایجاد شود، با آنزیم‌ها قابل بازگشت نیستند، پس لازم است برای تزریق آنها حتماً به متخصصین پوست مراجعه شود. 

قیمت فیلر الانسه m

فیلر الانسه m فیلری می باشد که قدرت ماندگاری بالایی دارد معمولا از این فیلر ها برای جوان سازی پوست استفاده می کنند زیرا این ژل ها پوست را کاملا طبیعی نشان می دهند و باعث می شود که منافذ های پوست بسته شود اگر قصد دارید که به پوست خود این ژل ها را تزریق کنید می توانید درباره آن اطلاعاتی کسب کنید و سپس اقدام به تزریق کنید. وقتی این ژل ها را به پوست تزریق می کنند تولید کلاژن در پوست افزایش می یابد به همین دلیل پوست جوان نشان داده می شود. اگر می خواهید از چروک شدن پوست صورت خود جلوگیری کنید باید تولید کلاژن را در پوست خود به روش های درست افزایش دهید.

ژل کلاژن ساز الانسه

ژل کلاژن ساز الانسه ژل های طبیعی می باشند که فقط برای یک مدت خاصی رو پوست می مانند و سپس اثر آن ها از بین می رود الانسه های غیر دائمی هستند و مدام باید آن را ترمیم کنید، ترمیم این ژل ها باید به صورت مناسب و زمان های دقیق انجام شود در غیر این صورت به پوست آسیب می رساند. ژل های الانسه در چهار نوع وجود دارند که یکی از آن ها ژل کلاژن ساز الانسه می باشد این ژل ها تا زمان یک سال روی پوست هستند و مدام کلاژن تولید می کنند.

فیلر الانسه مدل m

پس از تزریق ممکن است محل تزریق قرمز شود یا خارش به وجود بیاید که از عوارض این ژل می باشد. به طور متوسط این عوارض پس از یک الی دو روز از بین می روند اما اگر پس از گذشت این مدت از بین نرفت باید به پزشک مراجعه کنید.

خاصیت ارتجاعی بالای این ژل یکی از بهترین معایب آن می باشد.  ماندگاری بالا

ژل تزریقی الانسه

الانسه ها دارای ذرات ریزی هستند که وقتی ژل را به صورت تزریق می کنید این ذرات به طور متوسط در پوست جای می گیرند. اگر بخش هایی از پوست شما حجم اولیه خود را از دست داده است می توانید از این ژل ها استفاده کنید پس از مدتی  افزایش حجم بخشی از صورت خود را می بینید.

ژل گونه الانسه

همان طور که گفته شد وجود کلاژن در پوست باعث جوان سازی آن می شود. بعد از تزریق پس از مدت چند ماه تولید کلاژن در پوست افزایش پیدا می کند و شما متوجه جوان سازی پوست خود می شوید.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه دکتر مزوتراپی اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
//