لایت کیور دندانپزشکی

نوری که لایت کیور ساطع می‌کند یک نور مرئی با طیف رنگی آبی اما با توانی بالاست . دقت کنید که لایت کیور دندانپزشکی به هیچ عنوان نور ماوراءبنفش یا لیزر از خود ساطع نمی کند و هیچ نور مضری برای فرد مراجعه کننده ندارد.به همین خاطر است که قدرت نفوذ آن در کامپوزیت تنها به اندازه  دو میلی متر است و به همین خاطر دندانپزشک باید هنگام کار با کامپوزیت بصورت لایه لایه از کامپوزیت استفاده بکند یعنی زمانی که لایه ای حدود ۲ میلیمتر را استفاده کرد باید زمانی در حدود بیست ثانیه از لایت کیور استفاده کند و سپس لایه دیگری را قرار بدهد تا لایه‌‌‌‌های زیرین کاملا محکم  و سفت شوند و به درستی جا بیفتند.

انواع دستگاه لایت کیور دندانپزشکی به طور گسترده در تجهیزات دندانپزشکی استفاده می شود. قطعاً می توان گفت که نبود آن می تواند مشکل ساز باشد و تا حدودی کار دندانپزشک را به تاخیر بیندازد. همچنین ممکن است درمان دندان های بیمار را غیرممکن کند. یکی از روش های پرکردن دندان استفاده از مواد کامپوزیت است که نیاز به دستگاه لایت کیور دندانپزشکی دارد.

لایت کیور دندانپزشکی

لایت کیور

مواد کامپوزیت بسیار نرم هستند، بنابراین از این دستگاه برای فشرده سازی و سخت شدن مواد کامپوزیت استفاده می شود. موفقیت ترکیب به میزان نور تولید شده توسط دستگاه فتوتراپی پزشکی بستگی دارد و در صورت عدم دریافت نور کافی، مواد به درستی ترمیم نمی شوند و بعداً مشکل ایجاد می کنند. در ضمن باید گفت که تابش این دستگاه هیچ آسیب و مشکلی برای دندان ها ایجاد نمی کند.

قیمت دستگاه لایت کیور

دستگاه لایت کیور دندانپزشکی بخرید. دستگاه های لایت کیور به طور فزاینده ای در میان متخصصان پزشکی و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی محبوب می شوند. آنها برای درمان انواع بیماری ها از بریدگی ها و خراش های جزئی گرفته تا مسائل پزشکی جدی تر، مانند درد مفاصل و روش های دندانپزشکی استفاده می شوند. دستگاه های لایت کیور از ترکیب نور و گرما برای تحریک التیام و ارتقای سلامت کلی استفاده می کنند.

دستگاه لایت کیور

قیمت لایت کیور

برای خرید لایت کیور دندانپزشکی باید به دنبال فروشگاهی باشید که سابقه طولانی در این زمینه داشته باشد و تنها لوازمی با کیفیت بالا ارائه دهد. کیفیت این دستگاه بر اساس میزان نور آبی ساطع شده ارزیابی می شود و هر چه این نور بیشتر باشد کیفیت دندان بهتر است. بنابراین پیشنهاد می کنیم فروشگاه آریاطب را انتخاب کنید.

دستگاه لایت کیور دندانپزشکی

آریاطب یکی از پرفروش ترین توزیع کنندگان دستگاه های لایت کیور دندانپزشکی است. این فروشگاه توانست رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کند و دلیل موفقیت آن ارائه محصولات با قیمت و کیفیت مناسب است. قیمت دستگاه لایت کیور دندانپزشکی در فروشگاه آریاطب را می توانید با سایر فروشگاه ها مقایسه کنید. همچنین متخصصان این فروشگاه تمامی دستگاه ها را بر اساس استانداردهای جهانی اندازه گیری کرده و بهترین ها را در معرض فروش قرار دادند. 

لایت کیور دندانپزشکی

قیمت دستگاه لایت کیور دندانپزشکی

دستگاه لایت کیور  دندانپزشکی چیست؟ لایت کیور دندانپزشکی یک وسیله دندانپزشکی است و از ترکیب دو واژه لایت به معنی نور و یک کلمه کیور به معنی درمان و معالجه است و معنی نور درمانی می دهد.از دستگاه لایت کیور در دندان پزشکی استفاده زیادی می گردد به ویژه اینکه بعد از آمدن کامپوزیت ها و علاقه مراجعین به کامپوزیت نسبت به آمالگام به دلیل زیباییش استفاده از لایت کیور هر روزه بیشتر و بیشتر شده است.

قیمت انواع لایت کیور دندانپزشکی

میزان قدرت لایت کیور دندانپزشکی قیمت بر حسب میلی وات بر سانتی متر مربع می باشد که بیانگر مقدار قدرت اشعه وارد شده بر واحد سطح است و هر چه این نیرو بیشتر باشد به مدت زمان کمتری نیاز است جهت تابش و این باعث می شود زمان تابش کاسته شود.قــدرت تــابــش در لایــت کیـورهـای مختلف مـتـفـاوت است و از ۱۰۰ مـیلی وات بر سانتیمتر مربع تا ۳۰۰۰ مـیـلـی وات بـر سـانـتـیمـتـر مـربـع می تواند باشد.

لایت کیور دندانپزشکی

خرید لایت کیور دندانپزشکی

لایت کیور دندانپزشکی وسیله ای از تجهیزات دندانپزشکی است که برای پلیمریزاسیون کامپوزیت های مبتنی بر رزین لایت کیور دندانپزشکی استفاده می گردد. می توان از آن بر روی چندین ماده مختلف دندانی استفاده کرد که با نور قابل درمان هستند. نور مورد استفاده تحت طیف نور آبی مرئی قرار می گیرد. این نور در طیف وسیعی از طول موج ها را ارسال می کند و این برای هر نوع دستگاه متفاوت است. چهار نوع اصلی از منابع نور کیور دندان وجود دارد: هالوژن تنگستن، دیودهای ساطع نور (LED)، قوس پلاسما و لیزر. دو مورد از رایج ترین لایت کیو دندانپزشکی  لایت کیور هالوژنی و LED هستند.

لایت کیور

قیمت دستگاه لایت دندانپزشکی

از دستگاه لایت کیور دندانپزشکی در دندانپزشگی برای از بین بردن لکه‌های ناشی از فعالیت باکتری‌های تشکیل شده بر روی دندان توسط اولتراسونیک استفاده می‌ گردد.بلیچینگ و پراب لایت کیور دنت از کالاهای پر مصرف دندانپزشکی در برند ها و بسته بندی های متفاوت عرضه می گردند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کیت بلیچینگ با آریاطب همراه باشید و خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

دستگاه لایت کیور

به طور کلی به سفید کردن دندان ها توسط تغییر رنگ دانه های دندان که اغلب ژنتیکی است، بلیچینگ می گویند. بلیچینگ با از بین بردن رنگ دانه هایی که بر مینای دندان نشسته و رسوب کرده اند، دندان ها را سفید کرده و تمیز می کند. در این فرآیند، پر اکسید هیدروژن با نفوذ به مینای دندان موجب سفید شدن سریع آن می شود. بلیچینگ ها در دو نوع طراحی و تولید می گردند که هر کدام از این دو کاربردی متفاوت دارند یکی هوم بلیچینگ و دیگری آفیس بلیچینگ.برخی از لایت کیور های دندانپزشکی دارای تستر اشعه و پراب بلیچینگ نیز می باشند.

دستگاه لایت کیور دندانپزشکی

لایت کیور ارزان

شما عزیزان برای خرید دستگاه لایت کیور دندانپزشکی می توانید محصولات سایت را مشاهده بفرمایید و در صورت نیاز از کارشناسان آریاطب مشاوره رایگان بگیرید و سپس خرید بفرمایید.برای خرید دستگاه لایت کیور دندانپزشکی به صورت اینترنتی از فروشگاه آریاطب می توانید به راحتی محصول خود را انتخاب کرده و بلافاصله در تهران و با چند روز کاری در شهرستان تحویل بگیرید.شاید هنگام خرید این فکر شما را وسوسه کند که لایت کیور دندانپزشکی قیمت تهیه بفرمایید ولی این نکته را مد نظر بگیرید که هیچ ارزانی بی حکمت نیست و شما با خرید یک جنس ارزان ممکن است به زودی نیاز به تعویض آن پیدا کنید.هنگام خرید لایت کیور دندانپزشکی پیشنهاد می کنیم لایت کیور دندانپزشکی ارزان قیمت تهیه نفرمایید و با یه مقدار هزینه بیشتر از لایت کیور های دندانپزشکی اصل و با طول عمر بیشتر بهره مند شوید.چرا که این دستگاه قرار است مدت زیادی در کنار شما باشد و به شما کمک کند.