به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

پنست آدسون

مدل: پاکستانی
دسته بندی: جراحی عمومی
شناسه محصول: 6704

95000

  • از آن به منظور نگه داشتن بافت کمک گرفته می شود
  • پنست آدسون موجود در بازار دارای دو نوع با دندانه و بدون دندانه است که با طول های متفاوت عرضه شده اند.
  • پنست آدسون در برابر ضربه بسیار مقاوم است.

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کاربرد پنست آدسون

جراحان برای اینکه بتوانند عمل موفقی را داشته باشند به ابزارآلات مخصوص جراحی احتیاج دارند به صورت مثال برای اینکه بتوانند بافتی را نگه دارند و بتوانند دید مناسبی بر احشاء داشته باشند یا بافتی را بگیرند و بخیه بزنند نیازمند پنست پزشکی می باشند.

پنست های بسیار و مختلفی در بازار تجهیزات پزشکی وجود دارد که از آن ها به منظور نگه داشتن بافت کمک گرفته می شود یکی از پنست های جنس استیل تولیدی توسط شرکت های داخلی و خارجی پنست آدسون می باشد که از سطح حفاظتی بالایی برخوردار است و به آسانی دچار آسیب و خدشه نمی شود اما این بدین معنی نیست که احتیاج به مراقبت ندارد بلکه هر وسیله ای حتی با کیفیت ترین آن ها برای داشتن طول عمر بالا نیازمند نگهداری اصولی و صحیح است پس باید نکات مراقبت از آن ها را مورد توجه قرار داد.

 

پنس آدسون

انواع پنست آدسون

پنست آدسون موجود در بازار دارای دو نوع با دندانه و بدون دندانه است که با طول های مختلف عرضه شده اند. این پنست همچون پنست با و بی در خانواده فورسپس ها قرار می گیرند. انبر آدسون از وسایل جراحی چند بار مصرف به حساب می آید که به دلیل جنس خود امکان شست و شو و استریل دارد و کاملاً به طور ضد زنگ ساخته شده است که بر اثر تماس با مایعاتی همچون آب، محلول هایی با PH خنثی و ... دچار زنگ زدگی نشوند اما محلول های اسیدی می توانند به آن آسیب های جدی مثل زنگ زدگی و خوردگی وارد نمایند.

ویژگی های پنست آدسون

پنست آدسون در برابر ضربه خیلی مقاوم بوده و چنانچه پس از شست و شو کاملاً خشک نشود دچار لک شده که این لک به مرور زمان موجب سوراخ شدگی آن می شود. این انبر را می توان در اتاق های عمل و بخش های اورژانس بیمارستان ها نیز مورد استفاده قرار داد زیرا غالباً اورژانس ها با بیمارانی که دچار پارگی بافت هستند مواجه می شوند بنابراین شاید در طول روز پزشکان این مراکز مجبور به انجام چند عمل بخیه زدن و پانسمان باشند گرفتن بافت با کمک آدسون و بخیه زدن کاری بسیار راحت است و باعث می شود تا پزشکان اورژانس عکس العمل سریعی داشته باشند همچنین پزشکان در این بخش برای برداشتن پنبه و گاز می توانند از پنست آدسون کمک بگیرند تا حالت استریل خود را از دست ندهند و دچار آلودگی نشوند. پنست آدسون را می توان با آب آشامیدنی شست و سپس با حوله پاکیزه و بدون پرز خشک کرد اما به دلیل املاح کم آب مقطر، بهتر می باشد برای شستن از این آب به جای آب آشامیدنی استفاده کرد چنانچه قصد دارید پنست آدسون را با دستگاه اتوکلاو استریل نمایید به توصیه ها و نکته های شرکت تولیدی دستگاه توجه کنید و طبق دستورالعمل سازنده، عملیات سترون سازی را انجام دهید. نکته قابل توجه به موقع استفاده از اتوکلاو، قرار دادن ابزارآلات جراحی در کنار یکدیگر در داخل دستگاه است و برای اینکه تمامی قسمت های ابزارها ضد عفونی شده و استریلزاسیون به خوبی انجام شود باید از چیدن آن ها بر روی یکدیگر اجتناب کرد. ضروریست برای پیشگیری از خوردگی با یک برس نرم نخاله های موجود روی پنست آدسون را تمیز کرده و از بین برد چنانچه انبر به خون آغشته شده اما وقت کافی برای شستن آن ندارید برای جلوگیری از خشک شدن خون می توانید پنست را با یک پارچه نمدار بپوشانید تا در اسرع وقت آن را بشویید. توجه داشته باشید برای تمیزکاری به صورت دستی هیچ وقت از برس فلزی استفاده نشود زیرا برس های سیمی به ابزار صدمه وارد می کنند همچنین محلول های که خاصیت سایندگی دارند نیز عمر پنست را کم خواهد کرد. کیفیت ابزارآلات جراحی دارای اهمیت زیادی است بنابراین این وسیله را باید از فروشگاه های معتبر و دارای مجوز خریداری نمایید امروزه فروشگاه های تجهیزات پزشکی معتبر فراوانی در سراسر کشور به فعالیت مشغول می باشند که محصولات خود را به دو صورت فروش حضوری و اینترنتی به مشتریان عرضه می کنند.

مزیت خرید اینترنتی پنست آدسون

خرید اینترنتی به دلیل برخورداری از مزیت های بسیار همچون صرفه جویی در وقت، صرفه جویی در هزینه رفت و آمد و ... دارای محبوبیت بیشتری است و بیشترین آمار خرید را به خود اختصاص داده است اگر قصد خرید اینترنتی پنست آدسون یا سایر پنست ها دارید برخورداری فروشگاه از نماد اعتماد الکترونیکی را مورد لحاظ قرار دهید آریا طب یکی از فروشگاه های آنلاین تجهیزات پزشکی با نشان اعتماد الکترونیکی می باشد که دارای سال ها سابقه فروش درخشان است که انواع ابزارآلات جراحی را با قیمت بسیار مناسب به مشتریان خود عرضه می نماید جهت مشاوره یا اطلاع از قیمت پنست ها می توانید از طریق پل های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

پنست آدسون قیمت

تیم متخصص فروشگاه تجهیزات و ابزار آلات جراحی آریا طب همواره می کوشد تا با ارائه خدمات مناسب و مورد نیاز مشتریان همچون مشاوره خرید تجهیزات و مواد ازمایشگاهی، تجهیزات مطب ها و کلینیک ها و ابزار آلات جراحی نیاز آن ها را به تجهیزات پزشکی مرتفع سازد پس چنانچه قصد خرید ابزار آلات جراحی را دارید همین حالا با مشاوران ما تماس حاصل نمایید و تمامی سوالات و ابهامات خود را برطرف نمایید و سپس نسبت به خرید مناسب ترین ست اقدام نمایید. امروزه خرید آنلاین به دلایل مختلفی همچون سرعت بالا، حذف هزینه رفت و آمد، عدم اتلاف وقت و ... دارای طرفداران بسیاری بوده و رواج گسترده ای پیدا کرده است به همین دلیل مدیران آریا طب شرایطی را مهیا کرده اند تا خرید از این فروشگاه به صورت آنلاین نیز امکان پذیر باشد پس برای خرید به صورت اینترنتی به صفحه معرفی محصولات رفته و با انتخاب محصول مورد نظر و اضاف کردن آن به سبد خرید خود، فرم مربوطه را تکمیل نمایید سپس از طریق درگاه بانکی مربوطه هزینه آن را پرداخت کرده تا سفارش شما به مرحله ثبت نهایی برسد و همکاران ما در اسرع وقت آن را درب منزل یا محل کارتان به شما تحویل دهند.

3

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(1 از 1)
0%
0%
100 %
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    جنس خوبشو میخوام این جنس خوبشه؟

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی