به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

دو پله کنار تخت بیمار

مدل: پلاستیکی
شناسه محصول: 4051

750750

پلاستیکی

750750
جزییات

الومینیوم

تماس بگیرید
جزییات

  • رویه آلومینیوم
  • رویه پلاستیکی

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
زمان ارسال محصول 2 تا 5 روز کاری
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

دو پله کنار تخت

از جمله پرکاربردترین و رایج ترین تجهیزاتی که اغلب در بیمارستان ها و مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرد، دو پله کنار تخت بیمار می باشد. البته امکان استفاده از آن در خانه هم وجود دارد.قیمت مقرون به صرفه، کاربردی بودن و مقاومت بالای آن باعث شده اند که از تجهیزات ضروری در بیمارستان ها در نظر گرفته شود. دو پله، از جمله وسایلی است که اسباب آسایش بیماران و سالمندان را فراهم می کند.طراحی دو پله کنار تخت به گونه ای می باشد که از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. به همین علت است که بیماران می توانند به راحتی و بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنند.این ابزار کاربردی دارای ارتفاع مناسب می باشد و با قرار گرفتن در کنار تخت، باعث می شود که سالمندان یا بیمارانی که به تازگی جراحی کرده اند، به راحتی و بدون نیاز به بلند کردن زیاد پا بتوانند با بالا رفتن از پله ها روی تخت بنشینند و یا دراز بکشند. به همین علت است که استفاده از آن در مراکز درمانی از ضروریات است.

دو پله کنار تخت بیمار

از جمله ویژگی های این محصول می توان به این موارد اشاره کرد:

  • دو پله کنار تخت بیمار به سادگی قابل حمل می باشد. در نتیجه می توانید به راحتی آن را جابجا کنید و از آن برای بیماران مختلف و بخش های مختلف بیمارستان استفاده کنید.
  • همان طور که گفته شد، این محصول ارتفاع مناسبی دارد، به همین علت حتی می توانید از آن برای تخت هایی با ارتفاع خیلی زیاد هم استفاده کنید.
  • در ساخت بدنه دو پله، از فلزهای محکم و بادوامی استفاده شده که مقاومت بسیار خوبی در برابر وزن های بالا از خود نشان می دهند. ابعاد پروفیلی که در ساخت بدنه این محصول مورد استفاده قرار گرفته است ۲۵×۲۵ می باشد، به همین علت است که مقاومت بسیار بالایی دارد.
  • برای این که پایه های دو پله به راحتی نشکنند، از جنس آهن بادوام ساخته شده اند و برای زیباتر شدن ظاهر با رنگ پوشانده شده اند.
  • برای این که بیمار هنگام قرار گرفتن روی دو پله لیز نخورد یا نیفتد، سطح پله ها یا کفی آن ها صاف نیست و دارای برآمدگی ها و شیارهایی می باشد. این ویژگی امنیت بیشتری را برای کاربران فراهم نموده است.
  • این دو پله دارای ۴ پایه می باشد که در زیر هر پایه آن، از قطعات پلاستیکی استفاده شده است. دلیل این امر این است که پله حین استفاده بیمار از آن، تکان نخورد و حرکت نکند. به همین علت است که اکثر بیماران بدون نیاز به کمک کسی، به راحتی پای خود را روی پله های این محصول می گذارند و روی تخت قرار می گیرند.

دو پله کنار تخت بیمار

موارد استفاده از دو پله کنار تخت بیمار

درمانگاه ها

کلینیک های درمانی

مراکز فیزیوتراپی

مراکز نگهداری از سالمندان

مراکز توانبخشی

بخش زنان و زایمان

بخش جراحی

 بخش تزریقات

خانه   

دو پله کنار تخت بیمار

پله تخت بیمار

پله تخت بیمارستانی دارای کاربرد بسیاری در محیط بیمارستانی می باشد. این پله کنار تخت بیمارستانی ساخت کشور ایران می باشد. برای هم بیمارستان و هم مصارف پزشکی می باشد. در ضمن این پله تخت در کنار تخت در منزل مورد مصرف می باشد. دارای کیفیت بسیار خوبی هستند و در ضمن از هزینه های مقرون به صرفه ای برخوردار هستند. از ویژگی های این محصول جنس بسیار با کیفیت آن می باشد که منجر می گردد بیمار به راحتی بتواند از تخت پایین بیاید. این پله کنار تخت بیمار در اتاق عمل بسیار قابل استفاده برای تمام بخش های بیمارستان است و هم چنین در اورژانس و اتاق احیا و سایر بخش های بیمارستانی می باشد. پله های کنار تخت دارای طراحی بسیار مقاومی هستند. از مزیت های دیگر این پله های تخت می توان به این مورد اشاره کرد که زمان پایین و بالا رفتن بر روی تخت باعث می گردد فرد تعادل خود را حفظ کند. در ضمن این پله های کنار تخت دارای یک کفی به جهت قرار دادن پای بیمار بر روی آن می باشد. در واقع علم پزشکی موجب شده است که تجهیزات موجب رفاه هر چه بیشتر بیمار می گردد.بدنه این پله های کنار تخت برای راحتی بیمار طراحی شده است دارای کیفیت مناسبی می باشد. در ضمن این پله کنار تخت از آهن بسیار مقاومی درست شده است که با یک روکش رنگی می باشند و ساخت کشور ایران می باشند و برای مصارف پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار مقرون به صرفه می باشد. دارای وزن سبکی است و به راحتی قابل جابه جایی می باشد.دارای ابعاد بسیار استانداردی می باشند. در ضمن این پله های کنار تخت را می توان در زیر تخت نگه داری کرد.در اتاق احیا و در سایر بخش های بیمارستان مورد استفاده قرار می گیرد و دارای یک طراحی منحصر به فرد می باشند.

زیرپایی بیمارستانی

یکی دیگر از ابزار مورد استفاده در بخش های مختلف بیمارستان و در کنار تخت بیماران ، پله تخت بیمار استیل می باشد که بسیار کاربردی است و از جمله تجهیزات بیمارستانی است که هم در محیط بیمارستان و هم می توان در محیط منزل از آن بهره برد و استفاده کرد . پله تخت بیمار استیل دارای کیفیت بسیار مناسبی است و در ضمن از نظر قیمت نیز بسیار مقرون به صرفه می باشند . این نوع از تجهیزات بیمارستانی از جنس بسیار محکمی تولید شده اند که بسیار مرغوب و با کیفیت هستند و از جمله مزایایی که در مورد پله کنار تخت می توان مثال زد این مورد می باشد که از جنس استیل با یک رویه کاملا آلومینیومی هستند که این رویه آلومینیومی نیز می تواند از abs نیز باشد . رنگی که برای این پله کنار تخت به کار می رود از رنگ استاتیک است که بسیار مقاوم در برابر رطوبت و ضربه می باشد . تحمل وزنی این پله های کنار تخت بسیار بالا است و هر فردی قادر است بر روی این پله ها بایستد و هیچ گونه مشکلی برای او به وجود نیاید . بیمار می تواند برای بالا و پایین آمدن از تخت با قرار دادن این پله کنار تخت خود به راحتی جابه جا گردد . این پله ها در منزل نیز مورد استفاده برای تمام بیماران می باشند . ارتفاع بالای تخت های بیمارستانی موجب می شود که فرد بیمار به آسانی نتواند از تخت بالا و پایین شود به همین علت است که اداره کل تجهیزات پزشکی در راستای رفاه حال بیماران به تولید این گوه پله ها پرداخته است . این پله ها اغلب دارای جنسی از پروفیل می باشند که بسیار محکم نیز هستند و می تواند هر گونه وزنی را نیز تحمل کندو هیچ گونه مشکلی برای بیمار به وجود نمی آورد . پله کنار تخت بسیار مقرون به صرفه است و همه افراد می توانند به راحتی از فروشگاه های تجهیزات پزشکی این پله ها را تهیه نمایند .

  • سایر ترالی ها

  • استیل

  • MPB

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی