به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

پلاسما پن مانستر

مدل: M103
شناسه محصول: 6644

تماس بگیرید

  • رفع چین وچروک و خطوط صورت_درمان خطوط دور دهان .پیشانی و دور چشم
  • درمان افتادگی پلک. برداشتن بلفاروپلاستی.برطرف کردن پف زیر چشم
  • برداشتن خال و لک پوستی.درمان اسکار و اکنه

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

دستگاه پلاسما جت

این ماده در طبیعت به صورت جامد، مایع و گاز موجود است. پلاسما درمانی یک روش درمانی غیرتهاجمی است که دور از جراحی است و شامل استفاده از تیغ نیست و گزارشی از برش، شکاف و غیره وجود ندارد، اما این عمل با کمک وسایلی مانند جت پلاسما و قلم های پلاسما انجام می شود. در این درمان، سطح پوست مورد نظر توسط پلاسما پن بیوتی مانستر از جامد به گاز تبدیل می شود و باعث شل شدن پوست، خال، لکه ها و سایر بیماری های پوستی می شود. پلاسما اساساً یک گاز یونیزه و پرانرژی است که از یون ها و الکترون های ناپایدار و خنثی تشکیل شده است که آزادانه حرکت می کنند و به صورت جرقه ظاهر می شوند. در پلاسماتراپی، لایه اپیدرم از جامد به گاز تبدیل می شود و باعث کوچک شدن لایه های قدیمی پوست می شود. این فناوری که توسط بهترین کارخانه ها ساخته شده است، صورت و گردن شما را بلند می کند و همچنین خطوط اطراف چشم، خطوط اخم و پیشانی را از بین می برد.

پلاسماپن مانستر

کار با دستگاه پلاسما پن مانستر

زمانی که دستگاه پلاسما پن بر روی پوست به حرکت در می‌ آید باعث می شود تا ذرات گاز مابین نوک دستگاه و پوست یونیزه شده و پلاسما شکل گیرد و یک قوس الکتریکی به وجود آید و در نهایت باعث تصعید پوست شود. با توجه به مطالب گفته شده باید گفت که روش پلاسما تراپی دارای نتایج فوری است و گرمایی نیز به ناحیه اطراف انتقال نمی دهد. جریان انرژی پلاسما پوست را تحریک به ساخت کلاژن و فیبرهای الاستین نموده و در نتیجه چین و چروک ها را کاهش می دهد و سطح پوست را می کشد و همچنین پوست آسیب دیده بر اثر نور خورشید را نیز درمان می نماید. با افزایش سن قابلیت ارتجاعی پوست و چربی زیر آن کاهش پیدا می‌ کند در نتیجه چین و چروک هایی در پوست ظاهر می شود.

مانستر پن فیوژن

پلاسما پن بیوتی مانستر

دستگاه مانستر پن محصولی کارآمد و قابل حمل با جابجایی آسان بوده است و جزو بی نظیر ترین محصولات برای استفاده حرفه ای را به خود اختصاص داده است. این محصول با ایجاد جرقه به صورت ترکیب شدن الکتریسیته با فرکانس بالا میان یک نوع یون ناپایدار در هوا و یک یون پایدار از روی سطح پوست عمل می کند. مانستر فاقد هر گونه درد و عوارض است و در این روش درمانی به هیچ عنوان از جراحی با تیغ و برش استفاده نمی گردد و با استفاده از دستگاه پلاسما مانستر پن فقط قسمت سطحی پوست به وسیله پلاسما به سرعت از حالت جامد به گاز تبدیل شده و آن نواحی از پوست که دچار خال و لک و خطوط شده است مورد درمان قرار می گیرد. باید به این نکته توجه داشت که همه ی آثار تورم و یا دلمه بعد از تنها 3 تا 10 روز ر روی پوست باقی مانده و به صورت کامل از بین می رود. مانستر پن دارای ویژگی های بسیاری است که مهمترین آن می‌توان به کاربرد آسان و راحت آن در مقایسه با محصولات مشابه ،در تبخیر پوست بدون هیچ گونه تماسی با آن از قدرت بالایی برخوردار است و همچنین مهارت ویژه ای در از بین بردن همه ضایعات که توسط لیزرCO2  از بین می روند، برخوردار است.

 روی سطح محصول سه عدد به صورت دکمه روشن و خاموش ، دکمه تنظیم کردن قدرت و دکمه تنظیم شدت فرکانس و همچنین جهت مشاهده کردن میزان قدرت و فرکانس یک صفحه نمایشگر تعبیه شده است و استفاده از آن را سهولت می بخشد. به همراه دستگاه مانستر پن یک سری سوزن به صورت چهار عدد سری سوزنی مانند و دو عدد سری پهن قرار داده شده است. برای از بین بردن چین و چروک و بالابردن سرعت جذب مواد مغذی به داخل پوست می توان از سوزنی که دارای سری پهن است استفاده نمود البته باید عنوان کرد که پلاسما پن فیوژن برای رفع و از بین بردن انواع لکه ها و خال ،حذف تتو و رنگدانه های پوستی و همچنین از بین بردن هر نوع پیگمنت کاربرد دارد.

توصیه های استفاده از دستگاه مانستر پن

زمانی که از دستگاه مانستر استفاده نمودید اجازه دهید تا آن نواحی به صورت طبیعی ترمیم را انجام دهند و از دست زدن به آن نقاط خودداری کنید.

دستگاه را به مدت طولانی در روی یک ناحیه قرار ندهید زیرا می تواند منجر به بروز اسکار شود.

برای بعد از استفاده از دستگاه سعی کنید به مدت سه روز از تماس آن ناحیه با آب گرم و در معرض تابش نور خورشید جلوگیری کنید.

هر چقدرکه میزان ضایعه عمیق تر باشد درمان و ترمیم آن جلسات بیشتری را در پی دارد.

 افرادی که تخصص کافی از استفاده این دستگاه را ندارند به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود و هرگونه عوارض استفاده اشتباه آن برعهده خریدار است.

         

کاربرد های دستگاه مانستر پن

از بین بردن لک های پوستی نظیر لک های پیری ، کک و مک ، ماه گرفتگی

برداشتن خال های سطح پوست

رفع پف زیر چشم

لیفت گردن و صورت

درمان اسکار و آکنه

بلفاروپلاستی پلک های بالا و پایین

از بین بردن چروک و خطوط صورت

قابلیت جوان سازی پوست

رفع خطوط و چروک های دور دهان

رفع خطوط دور چشم

درمان اسکار

 

با برق مستقیم عمل می کند

پلاسما پن مانستر برقی

پلاسما پن مانستر سری جدیدی را طراحی کرده است که به صورت برقی عمل می کند. بهترین و مهمترین ویژگی آن می‌توان به افزایش قدرت و سرعت بی نظیر آن اشاره کرد. پلاسما پن از قدرت بسیار بالایی برخوردار بوده که کار از بین بردن خط اخم، رفع خطوط های زیر پوست و همچنین لیفت و موارد دیگر را قادر است برای شما سهولت بخشد. از قابلیت های نوین این دستگاه می توان به ایجاد شات بدون تماس با نقاط مورد نظر و همچنین افزایش سرعت و قدرت کار را نیز اشاره نمود. که به طور کلی می‌توان گفت که دستگاه مانستر پن نوعی محصول مطلوب برای حذف انواع خال و تتو، از بین بردن استرچ مارک، گوشت اضافی و زگیل، جوانسازی پوست و...  با بهره گیری از به روز ترین تکنولوژی و حرارت بالا طراحی شده است.

plasma pen

پلاسما پن مانستر از دستگاه‌ های مشابه دیگر موجود در بازار کیفیت برتر و بهتری دارد و کارایی آن به صورت تضمین شده می باشد. دارای عملکردی سریع و قدرت بالایی است که طی مدت زمان کوتاهی می تواند شخص را به نتیجه دلخواه و مطلوب خود برساند. پلاسما پن مانستر ساخت کشور کره جنوبی می باشد که با یک سال گارانتی به بازارهای جهانی عرضه گردیده است. به منظور خرید دستگاه پیشنهادی با مناسب ترین قیمت می توانید به فروشگاه تجهیزات پزشکی زیبایی آریا طب مراجعه نمایید.

برای اطلاعات بیشتر درباره خرید پلاسما پن مانستر با ما تماس بگیرید. 

5

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(2 از 2)
100 %
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    چه مدلیه این محصول؟

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    محصول گارانتی داره؟

  • زمردیان ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    خیر

  • زمردیان ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    خیر

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی