پد الکلی

یکی از پرکاربردترین تجهیزات پزشکی، پد الکلی است. سواب های الکلی جایگزین بسیار مناسبی برای پنبه و الکل هستند و با ترکیب این دو با هم در یک محصول، نیازی به حمل یک بطری بزرگ الکل و مقدار زیادی پنبه نخواهید داشت که می تواند با باکتری ها و میکروب ها آلوده شود. هر زمان. شما از آن استفاده می کنید هنگامی که آب و صابون در دسترس نیست یا نیاز به ضد عفونی و استریل کردن مکان یا شی دارید، می توانید از سواب های الکلی استفاده کنید. سواب های الکلی عمدتاً در کلینیک ها و بیمارستان ها استفاده می شوند، اما می توانید از آنها برای تمیز کردن سطوح یا ضدعفونی دست ها (به ویژه در زمان شیوع بیماری های ویروسی مانند کرونا) استفاده کنید. سواب الکلی اغلب برای تمیز کردن پوست قبل از تزریق دارو یا خون گیری استفاده می شود.

تمیز کردن ناحیه مورد نظر پوست با سواب الکلی از ورود باکتری ها به بدن و ایجاد عفونت جلوگیری می کند. پدهای الکلی یکبار مصرف هستند و از نخ های اشباع شده با ایزوپروپیل الکل 70 درصد ساخته شده اند. برای جلوگیری از خشک شدن سواب های الکلی و استریل نگه داشتن آنها، سواب ها را در فویل آلومینیومی می پیچند. علاوه بر این بسته بندی پدها به گونه ای است که از چهار طرف باز می شود که زایمان و تزریق را سریعتر و راحت تر می کند. علاوه بر این، سواپ های الکلی کاملاً خودکار بسته‌بندی می‌شوند تا امکان وجود میکروب‌ها و باکتری‌ها بر روی سطح خود را بدون دخالت انسان از بین ببرند. از آنجایی که سواب های الکلی در زمینه های مختلف بسیار پرکاربرد و پرطرفدار است، کارخانه های زیادی در زمینه تولید این محصولات فعال هستند.

پد الکلی چیست؟

الکل، یک ضد عفونی کننده عالی است که عموماً در دسترس و مقرون به صرفه است. استفاده از پنبه الکل (پد الکلی) در محل تزریق قبل از تزریق توسط سازمان بهداشت جهانی توصیه می شود. محلول های الکلی 60 تا 80 درصد بسیار تاثیر گذارتر از الکل 100 درصد هستند. اثر تخریبی سریع آن در کاهش تعداد میکروارگانیسم های روی پوست بسیار موثر است. الکل در برابر باکتری های گرم مثبت و گرم منفی و انواع قارچ ها اثرگذار بوده. همچنین، الکل دارای فعالیت ضد ویروسی در برابر تمام ویروس های هپاتیت و ایدز است. این ماده یکی از شناخته شده ترین مواد ضد عفونی کننده است. هر چند هیچ ماده مقاومی در مقابل آن وجود ندارد، اما کاهش سریع میکروارگانیسم ها بر روی پوست مانع از رشد مجدد آنها برای چندین ساعت می شود. با این حال، الکل به سادگی توسط مواد آلی غیرفعال می شود و نباید روی پوست کثیف استفاده شود.

قیمت پد الکلی

حال اگر بخواهیم پد الکلی را به شما معرفی کنیم، باید بگوییم که همان پنبه قدیمی است که قبل از تزریق توسط پرستاران در الکل آغشته شده است. اما امروزه پد های شرکت‌های تولیدی مختلف در بسته‌های فویل کوچک و محکم ( برای حفظ خواص استریل و جلوگیری از خشک شدن ) قرار می‌گیرند که قبل از بسته‌بندی خارج و استفاده می‌شوند. به جز این موضوع، پد های الکلی به گونه ای بسته بندی شده اند که می توان آنها را از چهار طرف باز کرد و استفاده و تزریق را سریع و آسان می کند. این محصولات برای از بین بردن احتمال وجود میکروب ها و باکتری ها در سطح خود به صورت کاملا اتوماتیک و بدون دخالت دست و انسان بسته بندی می شوند.

قیمت پدالکلی عمده

پد های الکلی اغلب برای تمیز کردن پوست قبل از تزریق دارو یا خون گیری استفاده می شود. این محصول دارای پروانه ساخت و IRC از وزارت بهداشت می باشد. تمیز کردن ناحیه مورد نظر پوست با پد الکلی از ورود باکتری ها به بدن و ایجاد عفونت جلوگیری می کند. پد های الکلی آغشته به الکل هستند و خاصیت ضد عفونی کنندگی بالایی دارند. پد الکلی را می توان پد چند منظوره هم نام برد. می توان از آن برای تمیز کردن زخم ها و زخم ها، ضد عفونی کردن دست ها، تمیز کردن سینک ها و سایر اموال استفاده کرد و به طور خلاصه، این نوع محصول می تواند در زندگی امروزی که همه چیز در اطراف ما داری میکروب ها و باکتری هستند کارآیی خوبی از خود نشان دهد.

پد الکلی

کاربرد پد الکلی 

پد الکلی جزئی ای از محصولات پزشکی است که برای ضدعفونی کردن کاربرد دارد. این مدل محصولات پزشکی در شرکت های تولیدی مختلفی تهیه می شوند که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. برای این منظور، از پد ها در زمینه های مختلفی مانند پد الکلی استاندارد، پد الکلی ضدعفونی کننده، پد سم زدایی، پد زیرانداز بیمار، پد ضد سردرد، پانسمان زخم و … استفاده می شود.

استفاده از پد الکلی برای صورت

این محصولات بهداشتی و ضدعفونی کننده با برندها و مشخصات مختلف در بازار وجود دارند. اینها محصولات پزشکی هستند که به طور گسترده توسط اکثر مردم استفاده می شود، از جمله پد الکلی.

استفاده از پد الکلی برای جوش

با توجه به نیاز استفاده از مواد ضدعفونی کننده برای سطوح، پوست و دستگاه ها برای مبارزه با باکتری ها و ویروس ها، امروزه به طور فزاینده ای ضروریت پد الکلی احساس می شود.

استفاده از پد الکلی برای زخم

نوع الکل استفاده شده در پد الکلی در شرکت ها و برندهای مختلف با يکديگر متفاوت است.

الکل هایی که بیشتر مورد استفاده معتبرترین شرکت ها و برندها هستند ایزوپروپیل و اتیل الکل هستند.

استفاده از پد الکلی برای بارداری

درصد استفاده از هر نوع الکل، مانند نوع آن، از برندی به برند دیگر فرق دارد، اما حداقل مقدار الکلی که می توان برای پد الکلی استفاده کرد 70 درصد است، چرا که این مقدار الکل برای ضدعفونی مناسب است و اجازه رشد باکتری را نمی دهد.

با توجه به استفاده گسترده از پد الکلی در زمینه های مختلف به ویژه در پزشکی، شرکت های زیادی در زمینه تولید پد الکلی فعالیت دارند. در اینجا دو نوع اصلی از این محصول وجود دارد:

پد الکلی بنزالکونیوم: پد های BZK بدون الکل هستند. این پدها معمولاً برای تمیز کردن بریدگی ها و نواحی اطراف برای جلوگیری از عفونت استفاده می شوند. پد الکل بنزالکونیوم در از بین بردن ویروس ها، قارچ ها، تک یاخته ها و باکتری ها موثر است.

محلول پوویدون ید: پوویدون ید یک ضدعفونی کننده بسیار موثر است که اغلب برای آماده سازی پوست قبل از جراحی استفاده می شود. می توانید پد های الکلی را بدون نسخه بخرید تا به عنوان محلول کمک های اولیه در درمان بریدگی ها و زخم ها استفاده کنید. توجه داشته باشید که BZK Alcohol Pad و Povidone Iodine راه حل های خوبی برای مراقبت از زخم، تمیز کردن عمومی به شما عرضه می کند.

پخش عمده پد الکلی

فقط برای استفاده خارجی قابل اشتعال است، بنابراین آن را دور از آتش یا شعله نگه دارید از تماس با چشم، دهان و بینی خودداری کنید در دمای معمولی دور از دسترس کودکان نگهداری شود هرگز از پد الکلی برای تمیز کردن پوست حساس استفاده نکنید، زیرا می تواند باعث قرمزی، خشکی و تحریک پوست شود.

اگر هنگام استفاده از الکل سنگین متوجه حساسیت شدید، از آن استفاده نکنید و به جای آن از الکل ضد عفونی کننده استفاده کنید. در صورت مشاهده علائمی مانند مشکل در تنفس، تورم صورت، لب ها، زبان یا گلو با اورژانس تماس بگیرید و از این پد استفاده نکنید.

  • هرگز از پد الکلی برای زخم های عمیق یا جای گاز حیوانات استفاده نکنید
  • هرگز نباید از پد های الکلی برای کاهش دمای بدن (تب) استفاده کرد.
  • اگر بسته بندی آسیب دید دیگر به هیچ وجه از آن استفاده نکنید
  • این محصول یکبار مصرف بوده و پس از مصرف باید دور ریخته شود

فروش عمده پد الکلی

روی دستان خود بنویسید و با پد الکل ضدعفونی کنید پرستاران هر روز از دستان خود یادداشت برداری می کنند. وقتی نمی توانید لپ تاپ پیدا کنید، راحت ترین مکان برای شما دستتان است. جوهر خودکار اساسا آثاری روی پوست به جا می گذارد و در نهایت به پوست آسیب می رساند. اما یک پد الکلی می تواند بسیار موثرتر از آب و صابون باشد.

تمیز کردن لکه های خون

هنگامی که پرستاران از بیمار خود خون تزریق می‌کنند یا از او خون می‌گیرند، علاوه بر ضدعفونی کردن، می‌توانند لکه‌های خون باقی‌مانده به راحتی با یک پد الکلی پاک کنند.

کمک به بیماران مبتلا به حالت تهوع با پد الکلی

حالت تهوع یک مشکل بسیار شایع و وسیع در بسیاری از بیماران است و پرستاران هم از بیماران مبتلا به این عارضه رنج می برند. علت این حال بد پرستاران، استفراغ یهویی و ناگهانی بیماران است. بسیاری از پرستاران دریافته اند که بسیاری از بیماران با گذاشتن پد الکلی روی برآمدگی بینی خود این عارضه را از دست می دهند.

سطوح را تمیز کنید

نه تنها پرستاران، بلکه بسیاری از زنان خانه دار نیز از پد های الکلی برای تمیز کردن و ضدعفونی سطوح استفاده می کنند. تخته های سفید که با ماژیک روی آن نوشته شده به راحتی با یک پد الکل تمیز می شوند.

پرده های پنجره و گرد و غبار باقی مانده روی سطوح را پاک کنید

گرد و غبار زیاد روی پرده ها و سطوح پنجره را می توان به راحتی با یک پد الکلی پاک کرد. بیشتر چند پد الکلی برای تمیز کردن و ضد عفونی کردن سطح نیاز نیست.

تمیز کردن سطوح خانگی مانند سینک

اگر از محلول های استاندارد استفاده نمی کنید و لکه های آزاردهنده روی سطوح منزل شما را آزار می دهد، می توانید این مشکل را با چند عدد پد الکلی حل کنید، پد های الکلی برای سطوح غیر متخلخل منزل عالی هستند و باکتری های رایج روی سطوح را به راحتی نابود می کند.

ابزارها را با یک پد الکلی تمیز کنید

لوازمی مانند میز، دسته صندلی، سیستم های کامپیوتری و... را می توان به راحتی با یک پد الکلی تمیز کرد. توجه داشته باشید که تمام سطوح را نمی توان با پد الکلی تمیز کرد.

تمیز کردن تلفن های همراه

قطعاً تلفن همراه شما کثیف است شما می توانید به راحتی سطح را با یک پد الکلی تمیز کنید و لکه ها و اثر انگشت را از روی صفحه نمایش و پوشش محافظ پاک کنید.

کنه ها را از بین ببرید

اگر حیوان خانگی شما کنه دارد یا در آخرین گردش خود در طبیعت این عارضه را داشتید، استفاده از پد الکلی می تواند کمک زیادی به شما کند. پد های الکلی کنه ها را به راحتی از بین می برند.