به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

خمیر پانسمان گلچای

مدل: سلف کیور
دسته بندی: مواد عمومی
شناسه محصول: 13099

160000

  • سخت شدن در اثر تماس با بزاق دهان بعد از 20 ثانیه
  • دارای قابلیت تحمل فشار معمول جویدن بعد از گذشت 3 ساعت
  • یک ماده پرکننده موقت بر پایه زینک اکساید ، زینگ سولفات فرموله شده، کلسیم سولفات و رزین

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

خمیر پانسمان کاویزول گلچای

با توجه به اینکه خیلی از افراد هستند که به خاطر مشغله زیاد نتوانسته اند به سلامت دهان و دندانشان اهمیت بدهند، این روزها مشکلات خرابی دندان بسیار شایع شده است. هیچ دندان مصنوعی نمیتواند کارایی و عملکرد دندان طبیعی انسان را داشته باشد پس ترجیح ۹۹درصد افراد این است که تا جایی که امکان دارد دندان خود را درست کنند. عصب کشی و پر کردن دندان از بهترین راههای رفع درد و خرابی دندان محسوب می شود. در بسیاری از موارد هست که پزشک متخصص دندان صلاح می بیند که کار عصب کشی و پر کردن دندان طی دو یا سه جلسه یا بیشتر انجام شود پس لازم است دندان با یک خمیر پانسمان موقت پر شود تا  بیمار در طی مدت که حفره دندانش خالی شده است دچار مشکل نشود‌ یکی از بهترین خمیر پانسمان موقت که این روزها کیفیت و کارایی خوب آن به اثبات رسیده است خمیر پانسمان کاویزول گلچای است‌.هنگام استفاده از خمیر پانسمان دندان، مهم است که دستورالعمل های روی بسته بندی را به دقت دنبال کنید. خمیر باید در یک لایه نازک اعمال شود و باید به طور یکنواخت صاف شود. نباید آن را خیلی غلیظ بمالید، زیرا ممکن است باعث شود خمیر خیلی سفت شود و برداشتن آن سخت شود. رب همچنین باید برای مدت زمان توصیه شده در جای خود باقی بماند و باید قبل از خوردن یا آشامیدن خارج شود.

خمیر پانسمان کاویزول گلچای

همانطور که از نام این محصول پیداست قوام خمیری دارد و وقتی به حفره دهان وارد شود و درون دندان جای میگیرد طی تماسی که با بزاق پیدا می‌کند سریع واکنش نشان داده و سخت می شود. پس برای ترمیم حفره های دندانی که مشکلات جراحی دارند و یا فواصل اماده سازی و عصب کشی آن نیاز به چند جلسه دارد بهترین گزینه پانسمان کاویزول گلچای است. افرادی که در زمینه دندان پزشکی سر رشته دارند می دانند که برند های متعددی از خمیر پانسمان موقت در بازار وجود دارد اما فروش بالای کاویزول گلچای  و تقاضای زیاد آن در بازار در این سالها کیفیت عالی و رضایت مشتری را به اثبات رسانده است. تماس با بزاق دشوار می شود. از گسترش Carefl برای ترمیم موقت حفره های دندانپزشکی استفاده می شود.

یکی از ویژگی های این خمیر پانسمان کاویزول گلچای این است که سطح کانون در تماس با بزاق پس از 5 ثانیه دشوار می شود. بعد از دو ساعت ، می تواند فشار معمول جویدن را تحمل کند. همانطور که در بالا به طور کلی اشاره کردیم که کیفیت بالا و کارایی خوبی که این خمیر پانسمان گلچادنت داشته انتخاب اول اکثر پزشکان تا به امروز بوده است. حال با جزییات بیشتری در مورد خواص و کارایی این محصول صحبت خواهیم کرد.

-سطح کویت گلچای موقع تماس با بزاق در حدود ۲۰ثانیه به سرعت سخت شده و حدودا سه ساعت بعد تحمل فشار معمولی در حد جویدن را دارد. یک نکته قابل ذکر این است که همانطور که بارها گفته شد خمیر موقت کاویزول، به کلمه موقت دقت داشته باشیم زیرا این یک ماده دائمی با تحمل بالا نیست پس توصیه اکید پزشک این است که بسیاری از غذاهای ترد و شکننده، آجیل و انواع تافی های چسبناک را در طول مدت پانسمان موقت نباید مصرف کرد.

-خمیر پانسمان کاویزول گلچای  یک نوع پانسمان موقت است که پایه و ماده اصلی آن زینک اکساید، زینگ سولفات،  رزین، اژنول و کلسیم سولفات بوده که این مواد در کنار هم خاصیت ضد میکروبی، ضد عفونی و ضد درد برای دندان دارند. دندان که حفره آن خالی شده باشد مسلما در اثر تماس با غذا، نوشیدنی و زبان حساس و دردناک می شود و امکان عفونت و درد شدید در آن وجود دارد که  خمیر کاویزول به خاطر ترکیبات خاص خود باعث می شود حفره دندان ضد عفونی شده بافت اسیب دیده لثه ترمیم شود و دچار دردهای شدید و آبسه و عفونت شدید دندان و لثه نشوید.

خمیر پانسمان کاویزول گلچای

کویت گلچای

-برای مهر موم،  پوشاندن و پرکردن موقت حفره دندان های از نوع I و II  که هنوز نیاز به کارشدن دارد پانسمان کاویزول گلچای بهترین انتخاب ازنظر پانسمان با کیفیت موقت است.

-خمیر پانسمان کاویزول گلچای با جدیدترین متد روز دنیا و با کیفیت و مرغوبیت صد درصدی یکی از بزرگترین برندهای شناخته شده محصولات دندان پزشکی در سطح دنیاست که بیشترین عرضه آن در شیشه های وزنی ۴۰گرمی تکی و یا جعبه های مقوایی با ۶عدد شیشه در آن عرضه می شود.

-دوام و ماندگاری  کویت گلچای بر طبق گزارشات که بر روی بیماران انجام شده از حدود ۲ تا ۴ هفته است. و دندان پزشک  می تواند روی این زمان حساب باز کرده و نوبت بعدی بیمار را مشخص کند. نکته مهم دیگر این است که اگر به هر طریقی خمیر پانسمان از دندان خارج شد حتما به پزشک خود مراجعه کنید تا دوباره حفره دندان پر شود زیرا بی‌اهمیتی نسبت به این موضوع باعث می شود لثه و دندان حساس شده و خدای نکرده دچار ابسه، عفونت و درد شدید در دندان شوید.

طریقه مصرف کاویزول:

ابتدا باید حفره دندان به خوبی مرطوب شود. مقدار مناسب از خمیر را با اسپاتول برداشته و به ارامی وارد حفره دندان می کنیم به آرامی ان را متراکم کرده و فشار می دهیم تا در جای خود فیکس شود. به دستورات پزشک برای  منع مصرف برخی خوراکی هایی مانند اجیل و تافی های چسبناکی که امکان دارد باعث شوند پانسمان کاویزول از دندان خارج شود دقت کنید.

5

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(1 از 1)
100 %
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۴

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی