به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

پانسمان شفاف غیر استریل رولی سوپرازورب اف لوهمن روشه

مدل: رولی سوپرازورب اف لوهمن روشه
شناسه محصول: 598

تماس بگیرید


سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

  پانسمان شفاف غیر استریل رولی سوپرازورب اف لوهمن روشه

پانسمان ها :

پانسمان های نوع سنتی یا (Traditional dressings):


پانسمان های نوع سنتی بمانند گاز ها و پنبه ها که در کشور ما ایران نیز بسیار رایج هستند بسیاری از خاصیت های یک پانسمان فوق العاده را ندارند . یان پانسمان ها ذرات و باقیمانده ی فیبر ها و الیاف خود شان را در زخم ها به جای می گذارند . این نوع از پانسمان ها به محل زخم چسبیده و آنها را خشک تر و دهیدراته (بی آب ) می کنند و نیازی به عوض کردن های مکرر و مراقبت های پرستاری فراوان و ماهرانه ای دارند . این نوع از پانسمان ها نباید به شکل مستقیما ” بروی سطوح مرطوب محل زخم گذاشته شوند بلکه استفاده ی از آنها محدود شده به شرایطی است که زخم ها از قبل خشک و کاملا تمیز بوده و یا فقط به شکل پانسمانی ثانویه ای استفاده شوند ( برای جذب کردن اگزودا های سطحی زخم و یا برای محافظت کردن و جدا سازی زخم ها )  .

یک پانسمان فوق العاده باید متناسب با شکل و اندازه ی زخم ها باشد ، ترشحاتی که اضافی هستند را در سطح زخم ها جذب کنند بدون آنکه به باکتری ها اجازه ی نفوذ پذیری و رشد کردن بدهند و یا باعث خشک شدن بیش از اندازه زخم ها شوند . فشارات مناسب برای هموستازی را ایجاد کنند . درد ها را کاهش دهند و عوض کردن آن همراه با درد برای بیمار نباشد ، میزان رطوبت و دمای متناسب را در محل زخم حفظ کند ، دبریدمان های نوع اتولیتیک را آسان و اپیتلیالیزه شدگی را سریع تر کند ، ارزان نیز باشد . اجازه ی تبادلات گازهایی بمانند اکسیژن - دی اکسید کربن و بخارات آبی را نیز بدهد . در زخم ها ذراتی ریز و باقیمانده به یادگار نگذارد . نیازی به تعویض های مکرر نداشته باشد .
باید توجه کرد که تمامی خصوصیات گفته شده در بالا در یک پانسمان منفرد برای تمامی انواع زخم ها نمی گنجد و هر زخمی باید با دقتی کافی مورد ارزیابی کامل قرار گرفته و بعد پانسمان نوع مناسب برای آن زخم را انتخاب کرد .

 

التیام در محیطی مرطوب :

سلول های اپیتلیالی فقط در محیطی مرطوب قادر به حرکت کردن و زنده ماندن هستند .  خیلی از فاکتورهایی که برای بهبود ملزوم هستند و بدن ما در هنگام بوجود آمدگی زخم ها آنها را نیز می سازد ، فقط و فقط در مکانی کاملا مرطوب عمل می کنند . در طی تحقیقی که در مجله ی نیچر در سال ۱۹۶۲چاپ شد کاملا نشان داده شده بود که استفاده ی از یک لایه ی پلی اورتانی نیمه تراوا که محیطی مرطوب را برای انواع زخم ها ایجاد می کند باعث سریع شدگی اپیتلیالیزه شدن می گردد . در مراحل اولیه ای و یا التهابی  healing، بافت های زخمی زیادی مرطوب هستند . در این مراحل نه تنها از راه تبخیر ، آب بدن از دست می رود ، بلکه انواع اگزودا هم تولید می گردد . بنابراین در یک زمان نسبتا طولانی اگزودای بسیاری تولید شده که باید کاملا جذب شوند که زخم در اصطلاح لیچ نشود . استفاده کردن از رطوبت ها در زخم ۴۰ درصد سریعتر از گذاردن زخم در برابر هوا باعث رویه بستگی جدید تر زخم ها می شود .

(Suprasorb F Roll) پانسمان نوع شفاف غیر استریل و رولی سوپرازورب برند اف لوهمن روشه :

Suprasorb F پانسمانی کاملا خود چسب و بسیار شفاف است که به آسانی بر تمامی نقاط بدن انسان علی الخصوص نقاطی که پر چالش و ناهموارهستند به راحتی منطبق می شوند و آسانی زیادی را برای تمامی بیماران به همراه می آورند . پانسمان های نوع شفاف برند سوپرازورب اف امکان دیدن روند خوب شدن زخم را فراهم کرده و  همچنین رطوبت های مورد نیاز برای زخم ها را تامین کرده و التیام زخم را سرعت بیشتری می بخشند . سوپرازورب اف از نوع فیلم های پلی اورتانی و چسب های پلی اکریلیکی ساخته شده است .

این پانسمان ها در مقابل ضد عفونی کننده هایی خارجی بمانند ضد عفونی کننده های دارای الکل ، ید ها و اکتینیدین ها نیز مقاوم هستند و همچنین می توانیم با استفاده از آنها حتی دوش گرفته و یا شنا کنیم . سوپرازورب اف در دو گونه از پانسمان های استریل شده و قابل استفاده کردن بر روی زخم ها و رولی غیر استریل شده برای محکم کردن دیگر پانسمان ها و کاتتر ها موجود هستند .  

  • لوهمن روشه

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی