به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

پالس اکسیمتر انگشتی ریشتر

مدل: Ri-Fox N 1905
دسته بندی: پالس اکسیمتر
شناسه محصول: 22339

تماس بگیرید

  • نمایشگر: LED
  • قابلیت خاموشی خودکار: پس از ۸ ثانیه
  • روش ارسال سیگنال: دیجیتال

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

دستگاه پالس اکسی متر انگشتی ریشتر ساخت آلمان با دقت و کیفیت بالایی که دارد برای سنجشهای حرفه ای و یا خانگی مقدار اکسیژن خون بسیار مناسب است و همچنین برای مقاصد پزشکی،ورزشی و یا مراقبت های خانگی انتخاب مناسبی است .از ویژگی های این دستگاه می توان به مواردی چون:بیسیم به همراه سنسور داخلی و همچنین اندازه گیری سریع مقدار اکسیژن موجود در خون هنگام گذاشتن انگشت به داخل دستگاه،مجهز به سیستم خاموشی خودکار است و در صورت جداسازی از انگشتان و عدم استفاده از آن پس از گذشت مدت زمان 8 ثانیه خاموش می شود،دارای نمایشگر LED و نشان دادن مقدار اکسیژن اندازه گیری شده،میزان نرخ ضربان قلب و میزان باتری می باشد،دستگاه از طریق باتری قلمی تغذیه می کند و این باتری توانایی 30 ساعت کارکرد مداوم دارد،در نتیجه دستگاه پالس اکسی متر انگشتی ریشتر مدل《RI-FOX-N》دستگاهی برای اندازه گیری مقدار اکسیژن موجود در خون و نرخ ضربان قلب می باشد،و هنگام اتصال به انگشت شروع به کار میکند،رنج سنجش فشار اکسیژن از 70 تا 99 درصد است،پالس اکسی متر مجهز به سیستم خاموشی خودکار و هشدار برای کم شدن شارژ باتری است که نشانگر طراحی شده روشن می شود و فرد آگاه می شود،این محصول برای مقاصد پزشکی و مراقبت های خانگی انتخابی مناسب می باشد .محصول مورد نظر دارای یک باتری قلمی اضافه و ساخت آلمان است که مورد مناسبی برای اطلاع از وضعیت و سلامتی بدن است. دستگاه پالس اکسی متر ریشتر RI-FOX-N  میتواند پاسخ گوی نیاز شما براحتی باشد .

پالس اکسیمتر ریشتر

پالس اکسی متر انگشت ریشتر یک دستگاه پزشکی است که برای اندازه گیری میزان اشباع اکسیژن در خون طراحی شده است. این یک دستگاه کوچک، قابل حمل و آسان برای استفاده است که خواندن سریع و دقیق را ارائه می دهد و آن را به یک ابزار ضروری برای متخصصان مراقبت های بهداشتی و همچنین افرادی که به دنبال نظارت بر سطح اکسیژن خود در خانه هستند تبدیل می کند.این دستگاه برای اندازه‌گیری میزان اشباع اکسیژن در خون با تابش نور به پوست و اندازه‌گیری میزان جذب نور توسط خون طراحی شده است. سپس سطح اشباع اکسیژن به صورت درصد بر روی صفحه نمایش دستگاه نمایش داده می شود. پالس اکسی متر انگشت ریشتر همچنین می تواند ضربان قلب را اندازه گیری کند و تصویری جامع از وضعیت سلامتی بیمار ارائه دهد.

دستگاه پالس اکسیمتر ریشتر

یکی از ویژگی های کلیدی پالس اکسی متر انگشتی ریشتر سهولت استفاده از آن است. این دستگاه برای هر کسی قابل استفاده است و برای کار با آن نیازی به آموزش پزشکی نیست. برای استفاده از دستگاه کافی است اکسیمتر را روی انگشت بیمار قرار دهید و منتظر بمانید تا قرائت ها روی صفحه نمایش داده شود.اندازه جمع و جور و سهولت استفاده دستگاه، آن را به ابزاری عالی برای استفاده خانگی تبدیل کرده است و به افراد مبتلا به بیماری‌های تنفسی مزمن مانند آسم، COPD و آپنه خواب اجازه می‌دهد تا سطح اکسیژن خود را به طور منظم کنترل کنند. همچنین قابل حمل است و به راحتی می توانید آن را به وقت پزشک یا در سفر ببرید.پالس اکسی متر انگشت ریشتر نیز یک ابزار ضروری در تنظیمات بالینی است. این خوانش‌های سریع و دقیق را به متخصصان مراقبت‌های بهداشتی ارائه می‌کند و به آنها امکان می‌دهد بیمارانی را که ممکن است در ناراحتی تنفسی باشند یا به اکسیژن مکمل نیاز داشته باشند، شناسایی کنند. توانایی این دستگاه برای اندازه گیری ضربان قلب نیز آن را به ابزاری ضروری برای نظارت بر بیماران مبتلا به طیف وسیعی از بیماری های قلبی تبدیل می کند.

پالس اکسی متر ریشتر RI-FOX-N

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه پالس اکسیمتر ریشتر دوام آن است. این دستگاه به گونه ای ساخته شده است که دوام داشته باشد و دارای مواد باکیفیت است که می تواند استفاده مکرر در محیط های بالینی یا در خانه را تحمل کند. این دستگاه همچنین با باتری کار می کند و استفاده از آن را بدون نیاز به پریز برق آسان می کند. به طور کلی، پالس اکسی متر انگشت ریشتر یک ابزار ضروری برای هر کسی است که به دنبال نظارت بر سطح اکسیژن خود در خانه یا در محیط های بالینی است. دقت، سهولت استفاده و قابل حمل بودن آن را به یک سرمایه گذاری عالی برای متخصصان مراقبت های بهداشتی و افراد مبتلا به بیماری های تنفسی یا قلبی تبدیل می کند. با پالس اکسی‌متر ریشتر، می‌توانید با نظارت سریع و دقیق سطح اکسیژن و ضربان قلب، از سلامت خود یا عزیزانتان اطمینان حاصل کنید

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی