به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ویدئو کولپوسکوپ EDAN C6A

مدل: ویدئو کولپوسکوپ EDAN مدل C6A
شناسه محصول: 4900

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

ویدئو کولپوسکوپ  EDAN مدل C6A

  • دﺳﺘﮕﺎه وﯾﺪﺋﻮ ﮐﻮﻟﭙﻮﺳﮑﻮپ EDAN یک دﺳﺘﮕﺎه ﭘﯿﺸﺮﻓﺘﻪ و ﻣﺪرن اﺳﺖ. اﯾﻦ دﺳﺘﮕﺎه ﺑﺎ ﺑﻬﺮه‌ﮔﯿﺮی از ﺳﯿﺴﺘﻢ دورﺑﯿﻦ ﺑﺎ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺑﺴﯿﺎر ﺑﺎﻻ اﯾﻦ اﻣﮑﺎن را ﺑﻪ ﻣﺘﺨﺼﺼﯿﻦ زﻧﺎن و زاﯾﻤﺎن ﻣﯽدﻫﺪ ﺗﺎ ﺑﺎ ﻣﻌﺎﯾﻨﻪی دﻗﯿﻖ دﻫﺎﻧﻪ رﺣﻢ ﺑﯿﻤﺎران، ﺑﺎﻻﺗﺮﯾﻦ ﻣﯿﺰان دﻗﺖ را از ﻧﻈﺮ وﺟﻮد ﺳﻠﻮل و ﺗﻮده ﻫﺎی ﺑﺪﺧﯿﻢ در اﯾﻦ ﻧﺎﺣﯿﻪ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ.
  • ویژگی های ویدئو کولپوسکوپ  EDAN مدل C6A: 
  •  
  • سیستم LED cold lighting که خالص ترین تصاویر از ﺑﺎﻓﺖ ﻫﺪف را ﻓﺮاﻫﻢ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ.
  • سیستم خودکار و ﭘﯿﺸﺮﻓﺘﻪ وﺿﻮح ﺗﺼﻮﯾﺮ
  • دارای ﮐﻨﺘﺮل از راه دور و ﺻﻔﺤﻪ ﮐﻠﯿﺪ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺑﺮای ﮐﺎر ﺑﺎ ﯾﮏ دﺳﺖ
  • فیلتر سبز اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ ﺟﻬﺖ ﺗﺴﻬﯿﻞ ﻧﻤﺎﯾﺶ ﺗﺼﻮﯾﺮ ﻋﺮوق
  • دارای ﺗﺴﺖ ﺗﺎﯾﻤﺮ واﮐﻨﺸﯽ اﺳﺘﯿﮏ اﺳﯿﺪ و ﯾﺪ ﺑﺮای ﻧﻤﺎﯾﺶ درﺟﻪ CIN
  • ﮔﺎﻟﺮی ﻗﺪرﺗﻤﻨﺪ ﯾﺎﻓﺘﻪ ﻫﺎی ﮐﻮﻟﭙﻮﺳﮑﻮﭘﯿﮏ ﺟﻬﺖ آﻧﺎﻟﯿﺰ اﻓﺘﺮاﻗﯽ
  • بزرگنمایی ﺗﺎ ۳۶ ﺑﺮاﺑﺮ
  • فیلتر سبز اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ ﺳﻪ ﻣﺮﺣﻠﻪ ای
  • دارای ﺗﺄﯾﯿﺪﯾﻪ FDA آﻣﺮﯾﮑﺎ

دستگاه ویدئو کولپوسکوپ مدل C6/C6A محصول کمپانی EDAN دﺳﺘﮕﺎه وﯾﺪﺋﻮ ﮐﻮﻟﭙﻮﺳﮑﻮپ EDAN یک دﺳﺘﮕﺎه ﭘﯿﺸﺮﻓﺘﻪ و ﻣﺪرن اﺳﺖ. اﯾﻦ دﺳﺘﮕﺎه ﺑﺎ ﺑﻬﺮه ﮔﯿﺮی از ﺳﯿﺴﺘﻢ دورﺑﯿﻦ ﺑﺎ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺑﺴﯿﺎر ﺑﺎﻻ اﯾﻦ اﻣﮑﺎن را ﺑﻪ ﻣﺘﺨﺼﺼﯿﻦ زﻧﺎن و زاﯾﻤﺎن ﻣﯽ دﻫﺪ ﺗﺎ ﺑﺎ ﻣﻌﺎﯾﻨﻪی دﻗﯿﻖ ﺳﺮوﯾﮑﺲ (دﻫﺎﻧﻪ رﺣﻢ ) ﺑﯿﻤﺎران ﺑﺎﻻﺗﺮﯾﻦ ﻣﯿﺰان دﻗﺖ را از ﻧﻈﺮ وﺟﻮد ﺳﻠﻮل و ﺗﻮده ﻫﺎی ﺑﺪﺧﯿﻢ در اﯾﻦ ﻧﺎﺣﯿﻪ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ.
دﺳﺘﮕﺎه وﯾﺪﺋﻮ ﮐﻮﻟﭙﻮﺳﮑﻮپ ﻣﺪل C6 دارای ﻣﻨﺒﻊ ﻧﻮر ﺳﺮد LED می باشد که در اﯾﻦ ﺷﺮاﯾﻂ ﻋﻼوه ﺑﺮ داﺷﺘﻦ ﺗﺼﻮﯾﺮ واﻗﻌﯽ ﺑﺎﻓﺖ در اﺑﻌﺎد ﺑﺰرگ ، ﺷﺎﻫﺪ ﻃﻮل ﻋﻤﺮ ﺑﺴﯿﺎر ﺑﺎﻻی اﯾﻦ ﻣﻨﺒﻊ ﻧﻮر ﻣﯽ ﺑﺎﺷﯿﻢ . اﯾﻦ دﺳﺘﮕﺎه دارای فیلتر سبز و با دقت ﺑﺴﯿﺎر ﺑﺎﻻیی که دارد امکان معاینه عروق ﺳﺮوﯾﮑﺲ را به متخصصین می دهد .ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﻣﺠﻬﺰ ﺑﻪ ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژی ﻓﻮﮐﻮس اﺗﻮﻣﺎﺗﯿﮏ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﺳﺒﺐ ﻣﯽ ﺷﻮد ﺗﺼﻮﯾﺮ ﺑﺎﻓﺖ در ﻫﺮ ﻟﺤﻈﻪ ﺑﺎ ﺑﺎﻻﺗﺮﯾﻦ وﺿﻮح در ﻣﺎﻧﯿﺘﻮر ﭘﺨﺶ ﺷﻮد.
دستگاه ویدئو کولپوسکوپ مدل C6 کمپانی ادان دارای نرم‌افزار مدیریت اطلاعات بیمار می‌باشد. این نرم‌افزار با امکان نصب بر روی سیستم کامپیوتر متصل به دستگاه ویدئو کولپوسکوپ، این امکان را به متخصصین می‌دهد تا بتوانند اطلاعات بیماران خود شامل اطلاعات دموگرافیک‌، شرح حال و تاریخچه‌ی بیماران خود را بر روی این سیستم نگهداری کرده با توجه به حجم بالای ذخیره‌سازی تصویر حاصل از معاینه با ویدئو کولپوسکوپ را در این نرم‌افزار ذخیره کنند و با توجه به بانک تصاویر موجود در نرم‌افزار به آنالیز تصاویر بپردازند. این نرم‌افزار قادر است اطلاعات هر بیمار شامل عکس‌های حاصل از معاینه را به صورت فایل با فرمت PDF ذخیره کرده و در صورت احتیاج این اطلاعات می‌تواند در کاغذ A4 ساده و توسط پرینتر متصل به سیستم کامپیوتر، چاپ شده و در اختیار بیمار قرار گیرد. مهم‌ترین خصوصیت قابل ذکر در مورد دستگاه کولپوسکوپ مدل C6 کمپانی ادان، وجود یک ترالی بسیار زیباست که مانیتور، صفحه کلید، نرم‌افزار مخصوص مدیریت اطلاعات بیماران و پرینتر را بر روی خود جای داده است و دیگر نیازی به کامپیوتر و لب‌ تاپ برای دریافت تصاویر دوربین نمی‌ باشد. در اصطلاح ، دستگاه ویدئو کولپوسکوپ مدل C6 کمپانی ادان مبله است.
ویژگی های ویدئو کولپوسکوپ  EDAN مدل C6A: 
دستگاه ویدئو کولپوسکوپ مدل C6/C6A محصول کمپانی EDAN  دارای سیستم LED cold lighting که خالص ترین تصاویر از ﺑﺎﻓﺖ ﻫﺪف را ﻓﺮاﻫﻢ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ، سیستم خودکار و ﭘﯿﺸﺮﻓﺘﻪ وﺿﻮح ﺗﺼﻮﯾﺮ، دارای ﮐﻨﺘﺮل از راه دور و ﺻﻔﺤﻪ ﮐﻠﯿﺪ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺑﺮای ﮐﺎر ﺑﺎ ﯾﮏ دﺳﺖ ، فیلتر سبز اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ ﺟﻬﺖ ﺗﺴﻬﯿﻞ ﻧﻤﺎﯾﺶ ﺗﺼﻮﯾﺮ ﻋﺮوق ، دارای ﺗﺴﺖ ﺗﺎﯾﻤﺮ واﮐﻨﺸﯽ اﺳﺘﯿﮏ اﺳﯿﺪ و ﯾﺪ ﺑﺮای ﻧﻤﺎﯾﺶ درﺟﻪ CIN، ﮔﺎﻟﺮی ﻗﺪرﺗﻤﻨﺪ ﯾﺎﻓﺘﻪ ﻫﺎی ﮐﻮﻟﭙﻮﺳﮑﻮﭘﯿﮏ ﺟﻬﺖ آﻧﺎﻟﯿﺰ اﻓﺘﺮاﻗﯽ ، بزرگنمایی ﺗﺎ 36 ﺑﺮاﺑﺮ ، فیلتر سبز اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ ﺳﻪ ﻣﺮﺣﻠﻪ ای و دارای ﺗﺄﯾﯿﺪﯾﻪ FDA آﻣﺮﯾﮑﺎ می باشد .
وجه افتراق این دو سیستم C6 و  C6A مبله بودن سیستم C6 باشد.
گروه پزشکی جوان
این گروه با استفاده ار پرسنل مجرب و کارآزموده ، ارائه  محصولات برند و اصل ، پشتیبانی 24 ساعته ، ارائه مشاوره عالی برای پیشرفت کار مشتریان ، ارسال رایگان و سریع به نقاط مختلف تهران و کشور و CRM  فوق العاده در زمینه خدمات پزشکی ، توانسته است به اعتماد مشتریان پاسخ مناسب دهد و بستری مناسب و قابل اعتماد را برای خرید مجدد مشتریان بوجود آورده است .
شرکت تسنیم گستر با بیش از 15 سال سابقه فروش و عرضه تجهیزات پزشکی برگزار کننده کارگاه های کولپوسکوپی و عضو انجمن کولپوسکوپی ایران نماینده انحصاری فروش در ایران می باشد .
 برند EDEN
ادان در سال 1995 تاسیس و  یک شرکت مراقبت های بهداشتی است که به منظور بهبود شرایط انسان در سراسر جهان با ارائه محصولات و خدمات پزشکی با ارزش ، نوآورانه و با کیفیت بالا، متعهد است.
برند ادان چین در زمینه محصولات تخصصی زنان و زایمان، محصولات مانیتورینگ بیمار، الکتروکاردیوگرام های تشخیصی، سیستمهای تصویربرداری التراسونیک و ... فعالیت دارد.شرکت ادان تاییدیه FDA آمریکا را دارا می باشد .

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی