به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

واکر اطفال ایپکا

مدل: چرخدار
دسته بندی: واکر
شناسه محصول: 7257

790000

چرخدار

790000
جزییات

بدون چرخ

تماس بگیرید
جزییات

  • آلومینیومی و ضد زنگ
  • سبک و مقاوم
  • مناسب برای کودکان

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

واکر اطفال چرخدار ایپکا

واکر اطفال ایپکا برای کودکان طراحی و ساخته شده و بسیار محکم تر و مقاوم تر از عصا می باشد و باعث می شود کودکانی که در راه رفتن مشکل دارند. به مرور توانایی راه رفتن را بدست بیاورند. و تعادل خود را حفظ کنند. کودکان با تکیه بر این واکر ایپکا می‌­توانند به سمت جلو و حتی عقب گام بردارند. استفاده از واکر موجب تقویت عضلات پاها و دستان کودک می شود. واکر اطفال ایپکا از جنس آلومینیوم ساخته شده بنابراین بسیار مقاوم است و وزن بسیار کمتری نسبت به واکر هایی که از دیگر فلزات ساخته شده اند دارد. واکر به دلیل استحکام بسیار بالا در میان افرادی که تعادل حرکتی ندارند بسیار پرطرفدار است.

واکر اطفال ایپکا

واکر کودک ایپکا

  •  کودکانی که در راه رفتن مشکل دارند و توانایی حفظ تعادل خود را ندارند. می­‌توانند به کمک واکر چرخ‌ دار اطفال مشکلات راه رفتن خود را بر طرف کنند و بهتر گام بردارند.
  • استفاده از واکر از بروز درد و ناراحتی در نواحی کمر، ستون فقرات، لگن و سایر اعضا جلوگیری می­‌کند و یا مقدار آن را کاهش می‌­دهد.
  •  واکر چرخ دار اطفال به کودکانی که به دلایل مختلف در نواحی تحتانی بدن مانند لگن، ساق پا و زانو دچار درد هستند کمک می­‌کند. تا حین درمان فشار کم­تری بر این اعضا وارد شود و روند بهبودی با سرعت بیشتری پیش رود.
  •  برای سرعت بخشیدن به روند بهبودی و بنا بر تشخیص پزشک متخصص، به کودکانی که در ناحیه اندام­‌های تحتانی دچار حادثه می‌شوند، توصیه می‌شود راه رفتن را سریع­تر شروع کنند. واکر اطفال ایپکا این امکان را برای بیمار میسر می‌کند.

واکر یک ابزار کمکی و توانبخشی برای افرادی است که در ناحیه تحتانی بدن دچار مشکل و آسیب هستند. این افراد که از طرف پزشک برای اعمال فشار و راه رفتن منع شده اند میتوانند به وسیله واکر اقدام به راه رفتن یا ایستادن نمایند. واکر برای افرادی که در زانوها، مفاصل زانو، ران پا، مچ پا، کمر، لگن و سایر قسمت ها دچار ضعف و آسیب هستند بسیار کاربردی است. 

واکر کودک

این وسیله میتواند استقلال در حرکت و ایستادن را برای این افراد ایجاد نماید. واکرها در طول سالیان متفاوت دچار تغییر و تحول هایی چه در ظاهر و چه در کارکرد شدند. به طور کلی واکر شامل دسته های بالایی برای تکیه بیمار، بدنه اصلی و پایه است. واکر ها انواع مختلفی دارند. واکر با داشتن چهار پایه نسبت به عصا ها محکمتر و پایدارتر میباشند. این وسیله تکیه گاهی ثابت برای افراد ایجاد میکنند و از افتادن، لغزش و هرگونه آسیب های بعدی جلوگیری میکند.

نکات مهم در استفاده از واکر

  •  در صورتی که در فضای خیس از واکر استفاده مینمایید، دقت نمایید قبل از ورودی به فضای خشک یا داخلی واشر و پایه ها را خشک کنید تا از لیز خوردن و افتادن جلوگیری کنید. 
  •  میزان حرکت خود و واکر را تنظیم نماید. بدین معنا که اگر واکر دارای چرخ است از هل دادن بیش از حد و اگر فاقد چرخ است از بلند کردن و فاصله دادن بیش از حد واکر نسبت به خود پرهیز کنید. 
  •  با فاصله مناسب از واکر حرکت نمایید تا پاهای شما با واکر تداخل پیدا نکند.
  •  در هنگام استفاده از واکر بهتر است دو دست روی واکر قرار گیرد و فرد با تسلط کامل از آن استفاده نماید. در صورتیکه نیاز به حمل وسیله دارید از کیسه هایی روی واکر یا بدن خود استفاده کنید. 
  •  واشر های انتهایی واکر را مدام چک نمایید.
  • ایپکا

  • دو چرخ

  • اطفال

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی