به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

نوار ماتریکس ساده تافل مایر میکرودونت

مدل: ساده
دسته بندی: ابزار ترمیمی
شناسه محصول: 17207

تماس بگیرید

  • جنس: استیل ضدزنگ
  • قابلیت اتوکلاو شدن
  • ساخته شده از مواد درجه یک

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

نوار ماتریکس ساده تافل مایر میکرودونت

نوار ماتریکس ساده تافل مایر میکرودونت نوارهای نازک و انعطاف پذیری از مواد هستند که در درمان های ترمیمی دندان استفاده می شوند تا مانعی بین دندان ها ایجاد کنند که با مواد ترمیمی پر می شود. در این پست وبلاگ، ما بررسی خواهیم کرد که نوارهای ماتریکس دندان چیست، چگونه استفاده می شوند و مزایایی که در درمان های ترمیمی دندان ارائه می دهند. نوارهای ماتریکس دندان معمولاً از یک فلز یا مواد پلاستیکی نازک و انعطاف پذیر ساخته می شوند که به راحتی می توان آن را دستکاری کرد تا با شکل دندان بیمار مطابقت داشته باشد. آنها به گونه ای طراحی شده اند که در طی مراحل ترمیمی دندان برای ایجاد مهر و موم محکم بین دندان ها که با مواد ترمیمی مانند رزین کامپوزیت یا آمالگام پر می شود، استفاده شوند.

نوار ماتریس ساده تافل مایر

نوار ماتریکس ساده تافل مایر برای حفره های آماده شده II، III، IV حداقل یک دیواره بین پروگزیمال در طول آماده سازی حفره از بین رفته است. عملکرد سیستم ماتریکس ایجاد یک دیوار موقت است که مواد ترمیمی در کنار آن قرار می گیرد. ماتریس نواری از پلاستیک یا فلز شفاف است. قرار دادن مواد ترمیمی جایگزین سطح از دست رفته پروگزیمال دندان می شود. برای اینکه ترمیم شکل و کانتور صحیح دندان را ایجاد کند. نوار ماتریکس ساده تافل مایر در حالی که مواد ترمیم کننده در جای خود قرار دارند توسط نگهدارنده ها در جای خود ثابت می شود. نوار ماتریس ساده تافل مایر ابتدا با تشکیل یک ماتریس فلزی، که ترکیبی از فلزات متعدد است، در یک نوار نازک ایجاد می‌شوند. سپس این نوار به شکلی در می آید که متناسب با هر دندان باشد. 

نوار ماتریکس تافل مایر میکرودونت

نوار ماتریکس میکرودنت

ماتریس ها و نگهدارنده های یونیورسال معمولاً برای ترمیم های خلفی استفاده می شوند. ماتریس پلاستیکی شفاف برای ترمیم های کامپوزیت در ناحیه قدامی استفاده می شود. نوار ماتریکس ساده تافل مایر از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند، بسیار انعطاف پذیر هستند و بر اساس اندازه و شکل به دو دسته تقسیم می شوند. نوار ماتریکس ساده تافل مایر را دور دندان بپیچید تا یک دیواره موقت تشکیل شود و ماده ترمیم کننده را در کنار آن قرار دهید. قبل از قرار دادن نوار ماتریس در نگهدارنده، قسمتی از نوار که در ناحیه پروگزیمال قرار می گیرد باید قرار گیرد. این یک نوار فلزی ماتریس تافل مایر میکرودونت است که به دور تاج دندان بسته می شود و مواد ترمیم کننده را در داخل حفره قرار می دهد.

آیکون تیک بنفشبسیار نازک است و استحکام کششی بسیار بالایی دارد.

آیکون تیک بنفشقابل اتوکلاو و استریل.

آیکون تیک بنفشجنس آن فولاد ضد زنگ است.

آیکون تیک بنفشنوارهای ماتریکس ساده تافل مایر میکرودونت با ضخامت 0.0015 عرضه می شود.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی