به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

رول نوار قلب 5 سانت
مدل: اکوچارت
دسته بندی: کاغذ پزشکی
شناسه محصول: 5647

35000

اکوچارت

35000
جزییات

چینی

34000
جزییات

ایرانی

23500
جزییات

سونومد

تماس بگیرید
جزییات

  • اکواچار چینی
  • پاپیروس چینی
  • پی ای بی ایرانی

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
60 عدد به بالا 33000
100 عدد به بالا 31500
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

فروش رول نوار قلب

همانطور که شما می دانید عضلات موجود در قلب برای ایجاد انقباضات و انبساط لازمه به جهت پمپ نمودن خون به نقاطی مختلف از بدن و یا به عبارت دیگر ایجاد کردن فشار خونی متناسب برای به حرکت در آوری خون در سیستم انتقالی خون در بدن ، نیازمند به یک سیستم مستقل تحریک کننده ی الکتریکی دارند.یکی از مشخصه هایی مهم که بیانگر سلامتی و یا بیماری های قلبی می باشد ، چگونگی انجام کار این سیستم است . برای اینکه بتوانیم نحوه ی کارکردن این سیستم را مورد مطالعه قرار دهیم ، راه های گوناگونی و مختلفی وجود دارد.یکی از نوع های قدیمی ترین و پر کاربرد ترین این روشها مطالعه ی چگونگی انتشار یافتن سیگنالهای الکتریکی در قلب می باشد.به وسیله الکترو کاردیوگراف می توانیم سیگنالهای الکتریکی حاصله از عملکرد الکتریکی قلب فرد را با نمونه برداری کردن ازنحوه انتشار یابی این سیگنال ها در نواحی مختلف بدن افراد مورد مطالعه و سنجش کلی قرار داد .

کاغذ نوار قلب 5

 

کاغذ پزشکی

علاوه بر این ویژگی ها، خواص یا عملکردهای زیرین به عنوان مزایایی خاص در نظر گرفته می شوند:

  • اندازه ی صفحه نمایش های بزرگ (25 سانتی و یا بزرگتر)
  • ترجیحا نمایش دادن کامل اطلاعات
  • دریافت کردن اطلاعات از بیماران به صورتی بی سیم (Wireless)
  • دریافت کردن اطلاعات بتوسط 15 لید
  • انتقال دادن اطلاعات یک نوار قلب کامل به یک سیستم مدیریتی اطلاعات مانند نوار قلب، به صورتی بی سیم (Wireless)

کاغذ نوار قلب 30*50

الکترو کاردیوگرام ها در پیچیدگی ها خیلی متفاوت هستند و قابلیت هایشان باید با نیازهای خاص یک مراکز پزشکی همخوانی و هماهنگی داشته باشد. الکترو کاردیوگراف چند کانالی که 12 لید را به شکل همزمان ثبت می کند، در دنیای امروز برای نوار قلب های تشخیصی در ایالات متحده آمریکا به عنوان استانداردی اصلی درنظر گرفته میشود . البته این امکان نیز وجود دارد که دستگاه هایی با لیدهایی کمتر (به عنوان مثال سه تایی ها ، پنج تایی ها)، در مطب پزشکان یا در مانیتورهای هولتری کوچک و سبک مورد استفاده طبیبان قرار گیرند. الکترو کاردیوگراف ها به شکل معمول تعدادی از تنوع آنالیزها را روی سیگنال های  نوار قلب ، مانند اندازه گیری کردن شکل های موج یا آنالیز ضربه های بطنی مختلف را نیز انجام میدهند، و بیشتر دستگاه ها برنامه هایی نرم افزاری کامل به جهت توضیح و تفسیرات ارائه می دهند.

کاغذ پزشکی 5 سانت

(الکتروکاردیوگراف)Electrocardiograph

عوامل دیگری نیزوجود دارد که در هنگام خریدن یک الکترو کاردیوگراف دیده می شوند وعبارتند از:  آسانی استفاده، قابلیت های حمل، تعداد رول نوار قلب 30*50 های ثبت شده ای که میتوانند در درون دستگاه نیز ذخیره شوند، قابلیت اتصالات با سیستم های مدیریتی اطلاعات و هزینهی قطعات تک مصرفی ، بمانند الکترود ها و چسب ها .استفاده ی از چرخ دستی هایی اختیاری (Optional Carts)، که باعث می شوند دستگاه ها دارای قابلیت حمل شوند، سطوح کاری برای کاربر نیز فراهم شود و این چرخ ها هستند که می توانند سیم های یدکی لید ها، الکترودها و رول های ثبت را در خودشان نگه دارند. بعضی از مانیتورهای فیزیولوژیکی کنارتختی نیز دارای قابلیت هایی با دوازده لید مختلف رول نوار قلب 30*50هستند، و نیز می توانند سیگنال هایی تشخیصی رول نوار قلب 30*50، را ثبت نمایند. این دوازده عدد لید رول نوار قلب 30*50، می تواند داده ها را نیز برای آنالیز کردن بعدی و تولیدات گزارش، در فرایند یک شبکه به سیستم مدیریتی داده ای رول نوار قلب 30*50، منتقل کنند. 

کاغذ پزشکی 5 سانت

 

*کاغذ نوار قلب تک کاناله 5 سانت سونو مد

*کاغذ دستگاه فتال تی جی اس عرض 50

*کاغذ نوار قلب تک کاناله 5 سانت اکواچار 
 

قیمت کاغذ نوار قلب 30*50

رول نوار قلب 5 سانت نوع های مختلف خودش را دارد و رول نوار قلب های 5 سانتی یکی از پر کاربردترین رول های نوار قلب است.به وسیله رول نوار قلب30*50 با کشیده شدن نموداری از پتانسیل های تولید شده از قلب بیمار در واقع نوار های الکتریکی قلبی را بر روی رول نوار قلب 5 سانت  رول هاب چاپ می‌ کند. امواج الکتریکی توسط دستگاه های الکتروکاردیوگراف بر روی رول نوار قلب 5 سانت که از تعداد مربع های کوچک و بزرگ تشکیل شده ترسیم می شوند. رول نوار قلب30*50 به وسیله دستگاه نوار قلب اطلاعات بسیار با ارزشی در رابطه با قلب و فشار خون بیماران به پزشک متخصص قلب و عروق ارائه می دهند و توسط رول نوار قلب 5 سانت ثبت می گردد. رول نوار قلب 30*50 در ابعاد و رنگ های مختلف تولید و عرضه می شود و از متریال هانسول تولید شده است و فاقد پرز می باشد.

  • رول

  • نوار قلب

  • چینی AQUACHAR

2

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 1)
0%
0%
0%
100 %
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    ایرانی ها قابل استفاده هستن؟ یا خراب میکنند دستگاه

  • آریاطب ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام روزخوش بله ایرانی ها هم کیفیت خوبی دارند

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی