به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

نوار شفاف کامپوزیت

مدل: عرض 8 میل
دسته بندی: ابزار ترمیمی
شناسه محصول: 21357

264000

عرض 8 میل

264000
جزییات

10 میل

264000
جزییات

  • نوار سلولوئیدی برش خورده
  • 100 عددی
  • طول 1 متر

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

نوار شفاف سلولوئیدی

نوار شفاف سلولوئیدی یک روش جدید انقلابی برای محافظت و حفظ دندان های شما است. آنها از یک ماده نازک و شفاف ساخته شده اند که سبک و راحت است. نوارها به گونه ای طراحی شده اند که در اطراف دندان ها قرار بگیرند و آنها را از عناصر محافظت کنند ، در حالی که به شما امکان می دهد از طریق مواد به وضوح ببینید. به طور کلی ، نوار شفاف سلولوئیدی
یک روش عالی برای حفظ بهداشت دهان و دندان شما و محافظت از دندان های شما در برابر عناصر است. آنها سبک ، راحت و آسان برای استفاده هستند و ظاهری یکنواخت و طبیعی به دندان شما ارائه می دهند. اگر به دنبال راهی برای نگاه کردن به بهترین دندان های خود هستید ، قطعاً نوارهای سلولهای شفاف دندانپزشکی مطمئناً ارزش بررسی دارند.

نوار شفاف دندانپزشکی

قیمت نوار شفاف دندانپزشکی

نوار شفاف سلولوئیدی یک روش عالی برای حفظ بهداشت دهان و دندان شما است. آنها سدی بین دندان های شما و مواد غذایی و نوشیدنی هایی که مصرف می کنید ایجاد می کنند و این می تواند به کاهش میزان پلاک و باکتری هایی که در دهان شما ایجاد می شود ، کمک کند. نوارها همچنین یک روش عالی برای محافظت از دندان های شما در برابر ساییدگی و پارگی هستند ، زیرا سطح صافی را فراهم می کنند که به راحتی روی دندان ها می چرخد. این به کاهش خطر خرد کردن یا ترک خوردن دندان کمک می کند.

نوار شفاف دندانپزشکی

یکی دیگر از مزایای نوار شفاف دندانپزشکی این است که استفاده از آنها آسان است. نوارها در اندازه ها و شکل های متنوعی قرار می گیرند ، بنابراین می توانید یکی از آنها را پیدا کنید که کاملاً متناسب با دندان های شما باشد. آنها همچنین به راحتی حذف می شوند و در صورت لزوم قابل تعویض هستند

قیمت نوار ماتریکس شفاف

نوار ماتریکس شفاف نیز راهی عالی برای بهبود لبخند شماست. آنها لایه ای نازک از محافظت را ارائه می دهند که به شما کمک می کند تا دندانهای شما بهترین حالت را داشته باشند. نوارها همچنین ظاهری یکنواخت و طبیعی به دندان های شما ارائه می دهند ، که می تواند هنگام صحبت و لبخند احساس اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی