به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

نوار قلب 8 سانت سه کاناله

مدل: اکوچارت
دسته بندی: کاغذ پزشکی
شناسه محصول: 5625

تماس بگیرید

اکوچارت

تماس بگیرید
جزییات

چینی

تماس بگیرید
جزییات

ایرانی

41000
جزییات

سونومد

تماس بگیرید
جزییات

  • پاپیروس کره
  • اکواچار چینی
  • پی ای بی ایرانی

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کاغذ نوار قلب 8 سانت

کاغذهای پزشکی که به کاغذهای اورژانس شناخته می شوند به صورت مدرج تولید می شوند این نوع کاغذها مجموعه بزرگی هستند که از زیر مجموعه های کوچکتری تشکیل شده است. یکی از زیر مجموعه های آن کاغذ شطرنجی با نام نوار قلب 8 سانت می باشد که دارای مربع های کوچک و بزرگی است که هر 5 مربع کوچک یک مربع بزرگ آن را تشکیل می دهند و به دو صورت رول و کتابی تولید می شوند. مواد اولیه به کار رفته برای این محصول باید از مواد مرغوب باشد که معمولاً برندهای معتبر در زمینه کیفیت تمام تلاش خود را می‌ کنند و کیفیت محصول برایشان اهمیت فوق‌ العاده‌ای دارد و هدف آن ها کسب رضایت مشتریان است چون رضایت مشتریان با کسب درآمدشان ارتباط مستقیمی دارد یعنی هر چقدر رضایت مشتری بیشتر باشد درآمد بیشتری نصیب شرکت تولید کننده می گردد. یکی از نمونه از  نوار قلب که توسط برند سونومد به تولید می رسد نوار قلب  عرض 80 است که برای قرار گرفتن در دستگاه الکتروکاردیوگراف مورد استفاده قرار می‌گیرد تا این دستگاه جریان الکتریکی که توسط قلب تولید می شود را گرفته و ثبت نماید.

کاغذ نوار قلب سه کاناله 8 سانت پاپیروس

همچنین به منظور ارائه دادن به پزشک متخصص توسط چاپگر خود آن ها را بر روی نوار قلب 8 سانت پیاده نماید. اگر کیفیت کاغذ بالا باشد خطوط و نمودار چاپ شده بر روی کاغذ بسیار شفاف و واضح است و به راحتی پزشک متخصص می تواند به تفسیر آن بپردازد. نوار قلب 8 سانت از طول عمر بالایی برخوردار است بدین صورت که وقتی نمودار بر روی آن چاپ می شود با گذشت زمان کمرنگ و ناخوانا نمی شود و به راحتی می تواند بر روی پرونده پزشکی شخص قرار بگیرد. به هنگام خرید نوار قلب 8 سانت صرفاً نباید به قیمت آن توجه داشته باشیم زیرا قیمت پایین دلالت بر خوب بودن محصول نیست چه بسا که محصول از قیمت پایینی برخوردار باشد اما کیفیت چندانی نداشته باشه که این امر موجب آسیب دیدن هد چاپگر دستگاه می شود و خسارت زیادی را به بار می آورد در نتیجه تا مدتی دستگاه نوار قلب بلا استفاده می ماند و برای تعمیر آن مجبور به پرداخت هزینه‌ هایی خواهید شد بنابراین با صرفه ترین راه این است که به هنگام خرید کاغذ های پزشکی تمام توجه خود را به کار ببرید تا کاغذی تهیه نمایید که شرکتی معتبر و دارای سابقه طولانی مدت کاغذ را تولید کرده باشد و همچنین تمامی استانداردهای لازم را برای محصول خود به کار برده باشد تا هزینه‌ ای که بابت خرید نوار قلب 8 سانت صرف می کنید برای شما گران تمام نشود.

کاغذ نوارقلب هشت سانت سه کانله

یکی از کاغذهای پزشکی که برای تست نوار قلب کارایی دارد رول نوار قلب 8 سانت می باشد که همراه با دستگاه های تست نوار قلب 3 کاناله مورد استفاده قرار می گیرد. این کاغذ که از مربع های ریز و درشت تشکیل شده است دارای سایز 8 سانتی متر می باشد. به هنگام انتخاب و خرید کاغذ به این نکته توجه داشته باشید که محصولی تهیه نمایید که دارای کیفیت بالا و از برند معتبر باشد. کاغذهای بی کیفیت باعث می شوند که هد دستگاه الکتروکاردیوگراف صدمه ببیند و هزینه ای را برای شما به بار آورد. کاغذهایی با کیفیت کاملاً صاف هستند و جوهر به راحتی بر روی آن ها می نشیند و پخش نمی گردد همچنین دارای پرز نیز نمی‌ باشد. رول های نوار قلب توسط شرکت های مختلف که در داخل یا خارج از کشور هستند، تولید و به بازار عرضه می شوند. دقت داشته باشید که کیفیت در تعیین قیمت نوار قلب 8 سانت تاثیر بسزایی دارد. انواع کاغذهای پزشکی یا اورژانسی به همراه انواع تجهیزات پزشکی در بازارهای تجهیزات پزشکی سراسر کشور قابل دسترسی هستند شما می توانید با مراجعه حضوری یا به صورت اینترنتی از فروشگاه های معتبر خرید نمایید. توجه داشته باشید که خرید خود را از فروشگاهی انجام دهید که دارای اعتبار و نماد اطمینان باشد.

کاغذ 8 سانت TGS

مجموعه آریا طب سال های متمادی در زمینه فروش تجهیزات پزشکی فعالیت دارد و از سابقه درخشانی برخوردار است که با فروش محصولات با کیفیت توانسته است رضایت مشتریان را تا حد مطلوبی به سوی خود جلب نماید. اگر قصد خرید نوار قلب 8 سانت دارید می توانید خیلی راحت با ورود به سایت این فروشگاه و انجام چند کلیک ساده محصول مورد نظر را خریداری کرده و درب منزل دریافت نمایید. چنانچه در رابطه با محصول خریداری شده رضایت داشتید می توانید در قسمت نظرات کاربران آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید همچنین اگر انتقادی از هر یک از محصولات فروشگاه آریا طب دارید باز می‌ توانید آن را آزادانه بیان کنید و ما را در ارتقاء کیفیت ارائه خدمات یاری نمایید.

رول کاغذ سه کاناله 8 سانت پی ای بی

نوار قلب 8 سانت از مواد اولیه هانسول کره تهیه شده و با تکنولوژی تثبیت رنگ و بدون پرز برای جلو گیری از اسیب رسیدن به هد پرینتر دستگاه های اکو کاردیو گراف می باشد . نوار قلب 8 سانت دارای استانداردهای CE ، ISO13485 میباشند و مناسب برای پرینترهای حرارتی که در دستگاه های پزشکی استفاده می شوند می باشند.

فروش کاغذ ecg

فروش انواع نوار قلب 8 سانت در فروشگاه آریاطب برای رفاه کادر بیمارستان انجام می پذیرد.فروش نوار قلب 8 سانت به صورت اینترنتی با بالاترین سرعت و کمترین هزینه در فروشگاه آریاطب انجام می شود.شما می توانید برای خرید نوار قلب 8 سانت با شماره های واتس اپ ما در تماس باشید.

  • نوار قلب

  • اکواچار

  • رول

2

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 1)
0%
0%
0%
100 %
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    چند متر میشه این کاغذ طولش؟

  • خالدی ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام ، 25 متر هستش

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی