به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

رول نوار قلب 63 سانت

مدل: اکوچارت
دسته بندی: کاغذ پزشکی
شناسه محصول: 4593

42000

اکوچارت

42000
جزییات

ایرانی

27000
جزییات

چینی

37000
جزییات

سونومد

تماس بگیرید
جزییات

  • اکواچار چینی
  • پاپیروس چینی
  • پی ای بی ایرانی

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
60 عدد به بالا 37500
100 عدد به بالا 36000
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کاغذ نوار قلب 6.3

نوار قلب که یکی از بی‌خطرترین و ساده‌ترین نوع  اقداماتی است که اطلاعاتی بسیار ارزشمند در باره قلب را به پزشک می‌دهد. نوار قلب در رسیدگی دردها و بیماری های قلبی و سکته‌های قلبی ارزش بالا و خاصی دارد و به عنوان اقداماتی کلی در تمام کسانی که مشکوک به مشکلات ضعیف یا شدید قلبی باشند انجام می‌گیرد.نوار قلب در رسیدگی دردها و بیماری های قلبی و سکته‌های قلبی ارزش بالا و خاصی دارد. و نوار قلبی در بازرسی وضعیت کلی تن نیز بسیار حائز اهمیت است و در سکته‌های مغزی و بیماری های ریوی و مسموم شدن های دارویی نیز نوار قلب موثر است. روش کاری به این صورت است که سیم های مربوطه از راه گیره‌ ها یا بادکش های مخصوصی به تن بیمار وصل می‌شوند و بعد از تنظیم شدن دستگاه 12 لیدی قلبی و یک لید بلند تر از فرد گرفته می‌شود . وصل بودن به درستی تمامی سیمها برای اخذ یک نوار قلب دقیق تر لازم است. محل وصل شدگی بادکش های جلویی قلب نیز اهمیت خاص و ویژه دارد و فرد باید با این کار کاملا آشنا باشد.

کاغذ 63

رول کاغذ نوار قلب 63*30

بهتر است که بیماران ساعت و سایر لوازمات فلزی خویش را در بیاورند. سیمهای مربوط به جلوی قلب نیز با بادکش هایی ویژه و یا با ترتیب مشخصی از جلوی قلب الی پهلوی چپ به مریض چسبانیده می‌شوند و سپس به شکلی اتوماتیکی یا دستی 12 گونه ی گوناگون نوار گرفته می‌شوند. در هر نوع سیم های خاصی دریافت الکتریسیته را بر عهده دارند تا در نهایت نمایی کلی و کامل از قلب برداشته شود. 6 نوار نخستین وظیفه ی ثبت کردن لیدهایی از دست و پا را به عهده دارند و 6 نوار دومی مربوط به سیمهای جلویی قلبی می‌باشند. و همچنین به شکل معمول یک نوار بلندتر از لید نیز  گرفته می‌شود که سلامت تپش قلبی در طول موعدی مشخص را عهده دار می باشد.

کاربرد :

نوار قلبی کاربردهای زیادی دارد. اما چه بسا بیشترین نوع استفاده‌ ای که از آن می‌شود، در رسیدگی کردن به بیماریهای ایسکمی قلب ( بمانند آنژین های صدری و سکته های قلبی) می باشد.

در این شکل از بیماریها نوار قلب دچار تغییرات خاصی می‌شود که حتی می‌تواند محل سکته زدن و شدت آنرا نیز بازگو نماید. در افرادی که تمامی یا قسمتی از قلبشان بزرگ تر شده است نیز نوار قلب کاربرد های فراوانی دارد.

همچنین تشخیص دادن ریزبین آریتمی‌ها یا بی‌ نظمی قلب از مواردی بسیار مهم است که تنها با تمام شدن نوار قلب میسر است.

قیمت کاغذ ای سی جی 63mm

از آنجایی که نوارات قلب یک نوع رسیدگی به چگونگی الکتریکی یا انقباضی قلب بیمار است. این نوع از تست می‌تواند اختلالاتی هدایتی و عضلانی قلبی را به خوبی پوشش دهد. نوار قلبی نه فقط وضعیت قلبی را نتیجه می‌دهد بلکه در بازرسی وضعیت کلی تن نیز بسیار حائز اهمیت است. میزانی از پتاسیم خون تاثیری مستقیم  بروی نوارات قلبی می‌گذارد و  باید صحت کلی آن مورد بررسی گیرد. از جوانب دیگر در سکته‌های مغزی و بیماری های ریوی و مسموم شدن های دارویی نیز نوار قلب موثر است دگرگونی هایی خاص را باعث می شود که تشخیص دادن آن به عهده پزشک افراد است.

کاغذ پزشکی 63 میل

کاغذ نوار قلب 63*30

نوار قلب محدودیتهایی خاص خویش را نیز داراست و نباید آن را به عنوان تنها وسیله ی تشخیصی برای بیماریهای قلبی مطرح کرد. بیماریهای بسیاری را نیز نمی‌توانیم با نوار قلب تشخیص دهیم و باید از روشهای معاینه ای یا آزمایشی سایر کمک رسانی گرفت، لذا انتخاب کردن درست هر وسیله ی تشخیصی برای هر مرض قلبی اهمیتی دو چندان پیدا می‌کند و این گزینش به عهده پزشکان است .

نمایندگی فروش کاغذ نوار قلب

شرکت آریا طب با بیش از 10 سال سابقه کاری مفید در زمینه تجهیزات پزشکی آماده ارائه انواع دستگاه های نوار قلبی و کاغذ نوار قلب می باشد و نمایندگی فروش کاغذ نوار قلب و نمایندگی اکثر برند های معروف را دارا می باشد.

  • رول

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی