به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

نوارقلب پشت مارکردار FUKUDA
مدل: ایرانی
دسته بندی: کاغذ پزشکی
شناسه محصول: 24096

48000

ایرانی

48000
جزییات

چینی

53000
جزییات

اکوچارت

55000
جزییات


سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

نوار قلب ای کی جی

کاغذ پزشکی فوق در  در ابعاد ۶۳mm*100mm*300 sheet و بسته های ۱۰۰ تایی به صورت کتابی در هر کارتن بسته بندی شده. نوارقلب پشت مارکردار FUKUDA محصولی دیگر از پاپیروس می باشد که به منظور افزایش کیفیت وشفافیت وضوح چاپ از مواد اولیه هانسول کره تهیه شده که در آن از مهندسی تثبیت رنگ استفاده شده ،همچنین به دلیل کیفیت آن بدون پرز بوده و دارای استاندارد های  CE،ISO13485. میباشد . که در کل باعث بهبود عمکرد دستگاه های پزشکی اکو کاردیو گراف (ECG (EKG FUKUDA دوام آن می شود .کاغذ های پزشکی پاپیروس دارای بسته بندی مناسب برای جلوگیری از اسیب رسیدن به  محصول در ارسال ان می باشد 

نوارقلب پشت مارکردار FUKUDA

نوار قلب ای کی جی که به طور عمده با نام  شناخته می‌شود، یکی از موارد استفاده‌ی رایج در آزمایشگاه‌های پزشکی است. ای کی جی چهارنواحی مختلف قلب را با استفاده از تجزیه و تحلیل سیگنال‌ها  الکتروکاردیوگرام نمایش می‌دهد. این تجزیه و تحلیل الکتروکاردیوگرام تمام اطلاعات مهمی درباره عملکرد قلب و احتمال هر نوع نقایصی که ممکن است در سیستم قلب داشته باشید را در اختیار قرار می‌دهد. کاغذ نوار قلب ACG معمولاً در دستگاه‌های الکتروکاردیوگرام استفاده می‌شود. این دستگاه اندازه‌گیری فعالیت الکتریکی قلب را در طول زمان ثبت می‌کند. دستگاه با استفاده از الکترودهایی که به قفسه سینه و عضلات مربوط به قلب متصل می‌شوند، سیگنال‌های الکتریکی تولید شده توسط قلب را ثبت کرده و در کاغذ نوار نمایش می‌دهد. بر روی کاغذ نوار قلب ای کی جی ، یک نگاره دقیق از فعالیت الکتریکی دل شما رسم می‌شود. این نگاره شامل طاقچه‌ها و موج‌های مختلفی است که نشان‌دهنده‌ی انقباض و انبساط موجود در قلب شما است. اطلاعات مهمی مانند ضربان قلب، نرخ ضربان قلب، انتقال الکتریکی سیگنال درون قلب و مشکلاتی نظیر آریتمی‌ها و نارسایی قلبی را می‌توان از این نگاره خواند و تشخیص داد. کاغذ نوار قلب ای کی جی در تشخیص انواع بیماری‌های قلبی مانند بیماری‌های عروقی قلب، آریتمی‌ها، بلوک‌های قلبی و عیب‌های دیگر قلبی بسیار مفید است. همچنین، برای بررسی علل درد قلبی، نقایص تغذیه قلب، وضعیت ضربان قلب در زمان استراحت و فعالیت، و نظارت بر عملکرد بیمارانی که از داروهای قلبی استفاده می‌کنند، نیز استفاده می‌شود. به طور کلی، کاغذ نوار قلب ای کی جی ، به پزشکان و متخصصان قلبی کمک می‌کند تا به طور دقیق تر تشخیص بدهند و روش‌های درمانی را برای بیمارانی که مشکلات قلبی دارند، پیشنهاد دهند.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی