به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کیت کامپوزیت اسپیدنت

مدل: نانوهیبرید
دسته بندی: مواد ترمیمی
شناسه محصول: 12872

2870000

  • نانوهیبرید
  • لایت کیور

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کیت کامپوزیت اسپیدنت

کیت کامپوزیت اسپیدنت شامل پنج کامپوزیت در رنگ های A1 است. , A2, A3, A3/5, B2 با درج تاریخ تولید و انقضا روی کیت. در داخل کیت، یک باندینگ اسپیدنت، یک اسید H وجود دارد. اما نور ساطع شده از دستگاه لایت کیور شامل یک طیف آبی و نور مرئی با قدرت بالا است. این به هیچ وجه به بیمار و همچنین پزشک آسیب نمی رساند. تسهیلات نفوذ آفتاب در لایت کیور نانو هیبریدی ESCOM100 کیت کامپوزیت Speednet تنها دو میلی متر است و اکثر دندانپزشکان از کامپوزیت Speednet لایه به لایه استفاده می کنند. هنگامی که دو میلی متر از لایه کامپوزیت اسپیدنت استفاده شود، حدود بیست تا سی ثانیه طول می کشد تا یک لایه دیگر قرار گیرد تا لایه های قبلی و پایینی به خوبی سفت شوند. نتایج کار به سبک سخت شدن دستگاه نانو هیبریدی لایت کیور کامپوزیت Escom100 Kit Speednet و همچنین شدت نور خروجی آن بستگی دارد.

کیت کامپوزیت زیبایی

کامپوزیت‌های لایت کیور نانو هیبرید Escom100 kit اسپیدنت تا سطح بالایی پولیش دارند این ویژگی موجب می‌شود، طبیعی بودن، زیبایی و درخشندگی دندان‌ها در سال‌های زیادی حفظ خواهد شد. در صورت رعایت بهداشت دهان و دندان باعث درخشندگی، شفافیت، عدم تجمع پلاک‌ها و باکتری‌ها در سطح و مابین دندان‌ها خواهد شد. کامپوزیت های دندانی خالی از اشکال نیستند. در حالی که آنها به طور کلی بی خطر و موثر هستند، می توانند بیشتر از سایر درمان ها مستعد لکه شدن و تغییر رنگ باشند. علاوه بر این، آنها به اندازه مواد دیگر، مانند روکش های چینی یا روکش ها، قوی و بادوام نیستند. به این ترتیب، ممکن است نیاز به تعویض بیشتر داشته باشند.
تا 85% قابلیت پرداخت عالی دارد.
برای روکش های مستقیم و ترمیم های چینی و کامپوزیت مناسب است.
در بازسازی کور برای جایگزینی قطعات از دست رفته استفاده می شود. کامپوزیت به ابزار کار نمی چسبد و به راحتی می توان آن را شکل داد.
کیت کامپوزیت لایت کیور نانوهیبریدی برند اسپیدنت در بسته‌بندی‌های حاوی سرنگ‌های کامپوزیت 5×4 گرمی (A1, A2, A3, A3.4, B2)، سرنگ اسیداچ ۵ میلی‌لیتری، 4 نوک، چسب 5 میلی‌لیتری Un bit Holder، یک ظرف ارائه شده است.

آیکون تیک بنفش عدم چسبندگی

آیکون تیک بنفش شرینکینج بسیار پایین، حداقل کمتر از ۰/۰۸

آیکون تیک بنفش نانو هیبرید

آیکون تیک بنفش رادیواپاسیتی مناسب

آیکون تیک بنفش فرم‌دهی آسان با دندان طبیعی و بیولوژیکی

آیکون تیک بنفش قابل استفاده برای ترمیم کلاس‌های ا الی ۵دندان‌های قدامی و خلفی

آیکون تیک بنفش ونیر‌های ترمیم‌های پرسلن، مستقیم و کامپوزیت

آیکون تیک بنفش مطابقت رنگی با کیفیت استاندارد

آیکون تیک بنفش کیت اسپیدنت شامل 5 عدد کامپوزیت در رنگ‌های A1، A2 A3 ،A3/5 ،B2

کیت کامپوزیت نانوهیبرید لایت کیور اسپیدنت

کیت کامپوزیت

انطباق رنگ با Vita نرمال و بدون تغییر رنگ در طول زمان حداقل انقباض زیر 0.08 و بیشترین استقامت جلا پذیری عالی تا 85% برای بازیابی دسته های یک تا پنج دندان های خلفی و قدامی روکش مستقیم و ظروف سرامیکی و ترمیم های کامپوزیت بازسازی کور برای تعویض قطعات از دست رفته چسبندگی به کامپوزیتی. و شکل دهی بیولوژیکی با دندان های طبیعی A1، A2، A3، A3/5، B2، AO2، AO3 سرنگ رنگی opac4 گرمی کیور سبک دندانی از ترکیبی از مونومرها تشکیل شده و برای درمان و درمان دندان ها از طریق نور درمانی به کار می رود. کیت کامپوزیت اسپیدنت می تواند یک ماده خمیری باشد که کامپوزیت را با نور فرابنفش سخت می کند. با استفاده از Cure Speednet سبک، دندانپزشک حفره های دندان ها را پر می کند و آن را در فرم مورد نظر توسط دستگاه Sunshine Cure سفت می کند.

کیت کامپوزیت ونیر

ویژگی‌های کامپوزیت لایت کیور نانو هیبرید Escom100 kit اسپیدنت

آیکون تیک بنفش   کامپوزیت لایت کیور نانو هیبرید Escom100 kit اسپیدنت محصول کشور کره جنوبی است و مناسب برای ترمیم‌های کلاس ۱ الی۵ دندان‌های قدامی، خلفی ، کامپوزیت پرسلن‌ها و همچنین بازسازی کور برای جایگزینی قسمت‌هایی که از بین رفته استفاده می‌شود.

آیکون تیک بنفش   از کیت کامپوزیت لایت کیور نانو هیبرید اسپیدنت برای عدم تغییر‌رنگ در طول زمان، فرم دهی راحت و بیولوژیکی، عدم چسبندگی کامپوزیت به وسایل کار و مطابقت رنگی با استاندارد آن کاربرد فراوانی دارد.

آیکون تیک بنفش   عملکرد کیت کامپوزیت لایت کیور نانو هیبرید Escom100 kit اسپیدنت

آیکون تیک بنفش    از کیت کامپوزیت اسپیدنت به عنوان افزودن ذرات نانو به ترکیب هیبرید،  محصول منحصر به فردی را تولید کرده است که برای تمامی کاربرد‌های کامپوزیت در دندانپزشکی از جمله قابلیت پولیش و دوام آن را به حداکثررسانده، بسیار مناسب بوده است.

آیکون تیک بنفش   کامپوزیت اسپیدنت بین دو طیف وسیعی از کامپوزیت‌های میکروفیل و ماکروفیل قرار می گیرند. کامپوزیت اسپیدنت ، استحکام،  زیبایی ، قدرت و قابلیت پولیش میکروفیل‌ها  را به صورت همزمان انجام می‌دهد.

 انواع کامپوزیت لایت کیور نانو هیبریدی Escom100 kit اسپیدنت به علت داشتن ذرات درشت در بین ۵ الی ۱۰ میکرونانومتر از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار هستند. به همین علت بیشتر برای پوشش و ترمیم دندان‌های عقبی مورد استفاده قرار می‌گیرند. ولی میکرو‌هیبریدها به عنوان نسل جدیدی از کامپوزیت‌ها حاوی ذرات کوچکتر از ۱ الی ۱۰۰ نانو میکرو‌متر می باشند.

قیمت کیت کامپوزیت

آیکون تیک بنفش  حل مشکلات متعدد دندان :

 کیت کامپوزیت اسپیدنت راه حل‌های زیادی برای مشکلات متعدد بیماران قرار  داده است.

آیکون تیک بنفش طبیعی‌تر بودن :

رنگ ترمیم‌های کامپوزیت لایت کیور نانو هیبرید Escom100 kit اسپیدنت به راحتی مطابق با دندان‌های دیگر و بسیار طبیعی‌تر به نظر می‌رسد.

آیکون تیک بنفش حداقل نیاز برای تراشیده شدن دندان‌ها :

به علت داشتن خاصیت چسبندگی قوی کامپوزیت لایت کیور نانو هیبرید Escom100 kit اسپیدنت که دارند و بدون نیاز به تراشیدن و آماده‌سازی، می‌توان در شکستگی‌‌ها، نواقص، ترمیم و …استفاده کرد. این نوع از ترمیم‌ها محافظه‌کارانه بوده و کمتر ساختار سالم دندان‌ها تخریب می‌شود.

آیکون تیک بنفش صرف زمان کم‌تر :

هزینه‌ی روکش کامپوزیت لایت کیور نانو هیبرید Escom100 kit اسپیدنت در مقایسه با دیگر روکش‌های موجود در لابراتوار‌ها ۵۰ الی ۸۰ درصد کم‌تر است. علت هزینه‌ی کم عدم هزینه آزمایشگاه و ساخت روکش است که منجر به مقرون‌به‌صرفه‌تر شدن این نوع ترمیم از کامپوزیت لایت کیور نانو هیبرید اسپیدنت شده است.

5

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(1 از 1)
100 %
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • اداک ۰۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۵

    تک هم موجوده؟

  • مدیریت ۰۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۶

    بله

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی