به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

مولاژ پاتولوژی ریه

مدل: پاتولوژی ریه
دسته بندی: مولاژ انسان
شناسه محصول: 1515

تماس بگیرید

  • ریه با اندازه طبیعی
  • دارای نمایش آناتومی ریه و اثرات بیماری COPD – سرطان و آسم بر روی ریه

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

مولاژ پاتولوژی ریه

مولاژ ریه یک روش پزشکی است که شامل استفاده از قالب سیلیکونی برای ایجاد یک کپی از ریه های بیمار است. این ماکت که مولاژ نیز نامیده می شود، در آموزش پزشکی، تحقیقات و جراحی استفاده می شود.

فرآیند ایجاد مولاژ ریه با القای بیهوشی آغاز می شود - بیمار ابتدا آرام بخش یا تحت بیهوشی عمومی لوله گذاری می شود. برونکوسکوپ از طریق دهان یا بینی بیمار وارد ریه ها می شود. سپس برونکوسکوپ برای رسیدن به شاخه های کوچکتر و باریکتر مجاری تنفسی بیمار مانور داده می شود.

هنگامی که برونکوسکوپ در جای خود قرار گرفت، یک محلول سیلیکونی مایع از طریق برونکوسکوپ وارد ریه ها می شود. این محلول راه های هوایی را پر می کند و زمانی که سفت می شود، گچ گیری از راه های هوایی بیمار ایجاد می کند. سپس گچ با دقت برداشته می‌شود و مولاژ راه‌های هوایی (ریه‌ها) باقی می‌ماند.

مولاژ را می توان برای اهداف مختلفی از جمله آموزش پزشکی، تحقیق و برنامه ریزی جراحی استفاده کرد. در آموزش پزشکی از مولاژ ریه برای آموزش آناتومی ریه ها، بیماری های ریه و نحوه استفاده صحیح از تجهیزات برونکوسکوپی به دانشجویان پزشکی و پزشکان مقیم استفاده می شود.

در تحقیقات، مولاژهای ریه را می توان برای مطالعه بیماری های مؤثر بر ریه ها، مانند سرطان ریه، بیماری انسداد مزمن ریه (COPD)، آسم و غیره استفاده کرد. گچ‌ها به محققان اجازه می‌دهند مشاهداتی را انجام دهند که ممکن است بدون نمایش فیزیکی راه‌های هوایی بیمار امکان‌پذیر نباشد.

در برنامه ریزی جراحی، از مولاژهای ریه برای کمک به تعیین رویکرد و تکنیک بهینه مورد استفاده در جراحی ریه استفاده می شود. جراحان می توانند مولاژ را مطالعه کنند تا پیچیدگی های بالقوه یا تغییرات آناتومیکی را مشاهده کنند و به آنها کمک کند تا برنامه ریزی بهتری داشته باشند و برای جراحی آماده شوند.

در پایان، استفاده از مولاژهای ریه ابزاری ارزشمند در آموزش پزشکی، تحقیقات و برنامه ریزی جراحی بوده است. با کمک این روش، متخصصان مراقبت های بهداشتی می توانند درک بهتری از ریه های انسان به دست آورند، بیماری هایی را که بر آنها تأثیر می گذارد مطالعه کنند و درمان های مؤثرتری را توسعه دهند. همانطور که فناوری پزشکی همچنان در حال پیشرفت است، امکانات برای استفاده از مولاژ ریه بی پایان است و به افزایش مراقبت و نتایج بیمار ادامه خواهد داد.

  • ERLER ZIMMER

  • اندام های داخلی

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی