به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

دستگاه عصبی خودكار

مدل: اناتومی
دسته بندی: مولاژ انسان
شناسه محصول: 13060

تماس بگیرید


سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

مولاژ دستگاه عصبی غیر ارادی

مدل دستگاه عصبی خودکار (غیر ارادی) در اندازه واقعی و یک تکه ساخته شده است. با کمک این مدل می توان شبکه عصبی خودمختار سمپاتیک و پاراسمپاتیک را در سر و گردن، قفسه سینه، شکم و لگن با جزئیات مشاهده کرد. مولاژ سیستم عصبی خودکار روی برد مدار نصب شده است و نمی توان آن را جدا کرد .

دستگاه عصبی خودمختار شامل آن دسته از نورون های حرکتی است که فعالیت عضلات صاف، ترشح غدد، ضربان قلب و به طور کلی عملکرد اندام های داخلی را سازماندهی می کنند. این سیستم عموما غیر ارادی است و اندام های داخلی بدن را تحت تاثیر قرار می دهد.

پی وی سی مورد استفاده فاقد آزبست یا مواد سرطان زا است، مدل ها نشکن و رنگ های استفاده شده بدون سرب هستند. مدل ها از پارافین درجه مواد غذایی استفاده می کنند و تمام قطعات صیقلی هستند و به راحتی در جای خود مونتاژ می شوند.

مولاژ دستگاه عصبی انسان

ویژگی های مولاژ سیستم عصبی مولاژهای موجود در ابعاد طبیعی یا حتی بزرگتر از ابعاد طبیعی هستند. برای مشاهده ساختار مغز، سیستم عصبی، سلول های عصبی و انشعابات آنها با کیفیت بالا و دقت کافی می توانید از انواع مولاژ های موجود در این گروه استفاده کنید. مولاژ های
ارائه شده دارای مقاومت بالا و عمر طولانی هستند. پایه سر مغز و جمجمه ساخته شده در ابعاد طبیعی برای مشاهده قسمت های داخلی و پایین جمجمه بسیار مناسب است و امکان جداسازی قسمت های آن وجود دارد. ساختار مغز و سیستم عصبی بسیار مناسب است.

از این مجموعه مولاژ می توان در آزمایشگاه های مدارس و دانشگاه ها برای آموزش دانش آموزان در سنین مختلف استفاده کرد. نقطه فروش منحصر به فرد این گروه مدل کیفیت بالای ساخت آن است که قسمت های مختلف سیستم عصبی را با وضوح و دقت بسیار بالا به تصویر می کشد.

مولاژ دستگاه عصبی

اکنون مزایای آموزش شبیه سازی سلامت به خوبی ثابت شده است. چالش این است که واقعی ترین سناریوها را در محدودیت های زمانی و بودجه برنامه شبیه سازی خود ایجاد کنید. مولاژ بخشی جدایی ناپذیر از برنامه های شبیه سازی سلامت برای مقابله با این چالش است. به گفته مایو گیری، هنرمند جلوه‌های ویژه ساکن بریتانیا و دانشجوی دکترا که روی «نقش در حال تحول جلوه‌های ویژه به عنوان بخشی از فناوری شبیه‌سازی پزشکی» مطالعه می‌کند، دو نوع سناریو وجود دارد که استعاره می‌تواند نقشی اساسی در آنها ایفا کند. برای علامت گذاری تشخیص یا تصمیم درمانی.

یک چیز بصری می‌تواند به سرعت پزشک یا اولین پاسخ‌دهنده را ترغیب کند که تشخیص دهد یا درمان را توصیه کند. برای مثال، به عنوان بخشی از یک پست تحقیقاتی در بیمارستان کودکان بوستون، از گری خواسته شد که یک زخم گلوله با دو زخم ورودی و خروجی ایجاد کند که می‌توان آن را روی یک آدمک نوزاد نوع اعمال کرد، و دانش‌آموز به سرعت متوجه شد که گلوله برداشته شده است. در بیمار تسلیم نشد. یک زخم مصنوعی واقع بینانه این کار را ممکن کرد. ایجاد کبودی با آرایش یکی دیگر از کاربردهای رایج مولاژ است.

 از آنجایی که کبودی‌ها در طول زمان تغییر رنگ می‌دهند، کبودی‌های مولاژ دقیق بالینی می‌توانند به دانش‌آموز کمک کنند تا تعیین کند کبودی چه مدت در آنجا بوده است، چه نوع آسیبی ممکن است ایجاد کرده باشد، و مراحل بعدی یا دوره‌های درمانی مورد نیاز دیگری را تعیین کند. گری گفت: «این جایی است که مولاژ واقعاً مهم است. برای برانگیختن یک واکنش عاطفی هدف از آموزش شبیه سازی پزشکی ارائه تجربه عملی از روش های واقعی در یک محیط کنترل شده است. دلیل دیگر این است که به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی کمک می کند تا از نظر احساسی برای موارد دشوار در یک محیط کم خطر آماده شوند.

به گفته گری، مولاژ نقش مهمی در این آمادگی عاطفی دارد. به عنوان مثال، ایجاد مقدار زیادی خون و گلوله واقعی برای یک سناریوی تروما به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا بفهمند یک آسیب در زندگی واقعی چگونه به نظر می‌رسد و آنها را برای فرصتی برای توسعه واکنش عاطفی و فیزیولوژیکی خود آماده می‌کند. دستگاه عصبی خودکار مولاژ یکی از آنهاست. 

4

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(1 از 1)
0%
100 %
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • porya ۱۷ آبان ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۶

    قابل تفکیک هست این مولاژ ؟

  • مدیریت ۱۷ آبان ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۷

    خیر قابل تفکیک نیست

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی