به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

مولاژ اسکلت تفکیک شده

مدل: اسکلت تفکیک شده
شناسه محصول: 1485

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

مولاژ استخوان بندی تفکیک شده

کولاژ اسکلت جدا شده یک شکل هنری جذاب است که در سال های اخیر محبوبیت پیدا کرده است. این تکنیک منحصر به فرد شامل ایجاد یک کلاژ با استفاده از قطعات مختلف بقایای اسکلتی است که اغلب از موزه ها و مجموعه های پزشکی تهیه می شود.

فرآیند ایجاد یک کلاژ اسکلت جدا شده معمولاً شامل برنامه ریزی دقیق و توجه زیادی به جزئیات است. هنرمندان ابتدا باید با در نظر گرفتن فاکتورهایی مانند اندازه، شکل و بافت، قطعاتی را که می خواهند در کولاژ خود استفاده کنند، انتخاب کنند. پس از انتخاب قطعات، بر روی بوم یا سطح دیگری مطابق با دید هنرمند چیده می شوند.

یکی از چیزهایی که کلاژهای اسکلت جدا شده را بسیار جذاب می کند، نحوه کنار هم قرار گرفتن تک تک قطعات برای ایجاد یک تصویر یکپارچه است. بسته به قصد هنرمند، استخوان‌ها ممکن است به گونه‌ای چیده شوند که شبیه یک انسان، یک حیوان یا شکلی انتزاعی باشند. تضاد بین سفیدی کامل استخوان ها و پس زمینه تیره بوم می تواند جلوه بصری چشمگیری ایجاد کند.

یکی دیگر از جنبه های جالب کلاژهای اسکلت جدا شده اهمیت تاریخی آنهاست. بسیاری از استخوان های مورد استفاده در این کلاژها در اصل بخشی از مجموعه های دانشگاهی یا نمونه های پزشکی بودند. هنرمندان با استفاده مجدد از این استخوان ها در زمینه ای خلاقانه، می توانند جان تازه ای به اشیایی بدهند که در غیر این صورت ممکن است فراموش شوند یا نادیده گرفته شوند.

با این حال، توجه به این نکته مهم است که هنگام ایجاد کلاژهای اسکلت جدا، ملاحظات اخلاقی وجود دارد. بسیاری از مردم بر این باورند که استفاده از استخوان های انسان در هنر بی احترامی یا نامناسب است و باید با احترام بیشتری با این بقایا رفتار کرد. برخی دیگر استدلال می کنند که این استخوان ها می توانند یک هدف آموزشی داشته باشند و به ارتقای درک آناتومی و تاریخ انسان کمک کنند.

در نتیجه، کلاژ اسکلت جدا شده یک فرم هنری منحصر به فرد و جذاب است که خلاقیت را با کنجکاوی علمی ترکیب می کند. اگرچه ممکن است برای همه مناسب نباشد، اما کسانی که از زیبایی و پیچیدگی بدن انسان قدردانی می کنند، احتمالاً این کلاژها را تامل برانگیز و از نظر بصری خیره کننده خواهند یافت.

  • ERLER ZIMMER

  • جمجمه اسکلت و لگن

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی