به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ملحفه دو سرکش

مدل: 120*220
شناسه محصول: 3642

8200

120*220

8200
جزییات

80*220

6500
جزییات

  • ابعاد : 220*120 سانتی متر
  • جنس : اسپان باند
  • 25گرم

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

ملحفه یکبار مصرف دو سرکش

از دیگر ملحفه هایی که در محیط های بیمارستانی استفاده زیادی می گردد ملحفه های دو سر کش هستند که از کش بسیار مرغوبی تولید شده اند که به راحتی بر روی انواع تخت ها فیکس می گردند و فرد بیمار به راحتی بر روی تخت می تواند جابه جا گردد بدون اینکه نگران حرکت و جابه جایی این ملحفه ها باشد در ضمن این ملحفه ها از جنس بیار طبیعی هستند که قابلیت نفوذ هوا را دارند و بدن فرد به راحتی می تواند قابلیت جابه جایی هوا را داشته باشد و از ایجاد حس تعریق بر بدن فرد جلوگیری می کند و از ایجاد هر گونه آلرژی و یا حتی حساسیت بر روی بدن فرد بیمار در طول زمان بستری اش ممانعت می کند.این ملحفه دو سرکش 220*120 بسیار متناسب  برای تمام تخت های بیمارستانی است و دارای دو کش مخصوص هستند که به دو طرف تخت فیکس می شوند و از جابه جایی ملحفه بر روی تخت در هنگامی که بیمار بر روی تخت جابه جا می گردد جلوگیری می کند و در ضمن این ملحفه ها به زیر تشک تخت می رود و از جابه جایی در هنگام حرکت بیمار جلوگیری می کند.

  • با توجه به قطر این تشک های تخت بیمارستان که وجود دارد این ملحفه های کشدار به راحتی به زیر لبه تشک کاملا فیکس می گردد و هیچ گونه جابه جایی نخواهد داشت. علت دیگر برای مرغوبیت این ملحفه های کشدار این است از جنس اسپان باند تولید شده اند که قابلیت نفوذ هوا را دارند و از ایجاد حس تعریق در بدن فرد بیمار در طول  بستری اش جلوگیری می کند و به دلیل استفاده از از همین الیاف طبیعی در تولید این ملحفه های کشدار از هر گونه عارضه پوستی برای فرد جلوگیری می کند و در صورت بروز هر گونه زخم در بدن فرد کاملا بر روی این تخت ها قابل مشاهده است و می توان سریع و بدون اذیت کردن بیمار این ملحفه ها را از روی تخت جدا کرد و تعویض نمود  و نکته ای دیگر که وجود دارد این است که ملحفه های کشدار قابلیت جذب مایعات را نیز دارند و بسیار مرغوب هستند و از تماس بدنی بیمار با پلاستیک تخت ها جلوگیری می کند. این روتختی ها در هزینه و در ضمن در طول مدت نقاه فرد در بیمارستان جلوگیری می کند

 

ملحفه دو سرکش

  • ملحفه های دوسرکش از جمله ملحفه های ویژه بیمارستان هستند. این ملحفه ها با استفاده از کش بسیار مرغوب تولید می شوند و طراحی آن ها به گونه ای است که برای انواع تخت ها مناسب بوده و می تواند روی تخت ها ی مختلف فیکس شود. همچنین این ملحفه ها از مواد طبیعی ساخته شده و جنس بسیار نرم و لطیفی دارند. از دیگر ویژگی های این ملحفه ها می توان به قابلیت نفوذ هوا اشاره نمود. بنابراین هوای موجود در محیط به راحتی می تواند در ملحفه ها جریان داشته و از به وجود آمدن تعریق جلوگیری می کند. استفاده از این تخت با دارا بودن ویژگی نفوذ هوا و عدم ایجاد تعریق برای بیمارانی که از آلرژی رنج می برند، گزینه بسیار مناسبی می باشد. ملحفه های مورد نظر در سایز های متنوعی تولید می شوند و از قابلیت هماهنگ شدن با تمامی تخت ها بهره‌مند می باشند .

ملحفه 2 سرکش

  • همان طور که می دانید بسیاری از بیماران با توجه به طول درمان نیاز دارند که برای مدت های طولانی در بستر بیماری باشند. این موضوع باعث ایجاد مشکلات و بیماری های مختلفی نظیر انواع حساسیت ها و آلرژی برای بیمار می گردد. ملحفه دوسرکش ۱۲۰*220 برای بیماران بستری شده بسیار مناسب است. چرا که مواد سازنده این ملحفه ضد حساسیت بوده و از ایجاد آلرژی جلوگیری می کند.

  • این ملحفه ها به منظور جلوگیری از آلودگی تخت ها و انتقال آن ها به سایر افراد در مکان هایی همچون مطب ها، بیمارستان ها، کلینیک ها و بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرند. ملحفه های مورد از دو طرف دارای کش مخصوص هستند که این کش ها توانایی فیکس شدن را دارند و از جابه جایی ملحفه ممانعت می کنند. این ملحفه ها از طول و عرض مناسبی برخوردار بوده و با توجه به میزان قطر تخت بیمار، تا زیر تخت نیز امتداد دارند.

  • ملحفه های دوسرکش ۱۲۰*220 از جنس اسپان باند تولید شده و به دلیل استفاده از الیاف های طبیعی در فرآیند تولید آن، می توان از عدم ایجاد حساسیت و عارضه های پوستی این نوع ملحفه ها اطمینان حاصل نمود.
  • در واقع استفاده از این ملحفه ها در مراکز درمانی و جهت جلوگیری از انتقال بیماری ها بسیار لازم و ضروری می باشد. ین ملحفه ها از قابلیت جذب بسیار بالایی برخوردار بوده و انواع مایعات را به راحتی می توانند جذب نمایند. لازم به ذکر است که ملحفه های دوسرکش با توجه به جنس بسیار مرغوبی که دارند، باعث کاهش دوران نقاهت بیمار شده و از بروز عوارض پوستی ناشی از زخم بستر جلوگیری می کنند.

ویژگی های مهم محصول

  • ضد حساسیت برای انواع پوست: این محصول دارای ترکیبات پلیمری بوده و استفاده از آن هیچ گونه حساسیتی را برای پوست ایجاد نمی کند.

  • کشدار بودن: کشدار بودن این ملحفه باعث ثابت ماندن تخت شده و از سر خوردن بیمار جلوگیری می کند. این ملحفه برای تخته معاینه و ماساژ نیز مناسب می باشد.

 

ملحفه دو سرکش

سایر ویژگی های محصول به شرح زیر می باشد:

  • مقاومت بالا در برابر پارگی و ساییدگی
  • بدون پرز و یا ریزگرد
  • به صورت مشبک بوده و ضد تعریق هستند.
  • مناسب برای بیمارستان ها، آزمایشگاه ها، تصویر برداری ها، مطب ها،  دندانپزشکی ها، درمانگاه ها، فیزیوتراپی ها، هتل ها، قطار ها و...

مشخصات فنی محصول

  • جنس پارچه این ملحفه از اسپان باند می باشد.
  • گرماژ پارچه: ۲۵ گرم
  • اندازه طول ملحفه: ۲۲۰ سانتی متر
  • میزان عرض پارچه: ۱۲۰ سانتی متر
  • بسیار مرغوب بوده و از لطافت بسیار زیادی برخوردار است.
  • ضد حساسیت و تعریق
  • میزان جذب آب: ۱۰ برابر وزن ملحفه
  • رنگ ملحفه: از رنگ سفید می باشد که این رنگ جهت مشاهده بهتر میکروب ها انتخاب می شود.

ملحفه دوسرکش 

از دیگر ملحفه های کاربردی که در بیمارستان و درمانگاه ها بسیار کاربردی هستند ملحفه های دو سر کش هستند که به راحتی بر روی تخت های بیمارستان فیکس می گردند و دارای سایز 220*80 می باشد که مناسب اکثر تخت های بیمارستانی هستند و سایر افراد که برای طول درمان نیاز به بستری شدن دارند از این ملحفه های دو سر کش که کاملا بر روی تخت فیکس می شوند استفاده می کنند در ضمن جنس این ملحفه ها بسیار با کیفیت می باشند و می توان به راحتی آن ها را شستشو داد و دوباره استفاده نمود و جنس بسیار مرغوب این ملحفه های دو سر کش از الیاف کاملا طبیعی است که به راحتی قابلیت جابه جایی هوا را دارند و از ایجاد حس تعریق بر بدن بیمار جلوگیری می کنند و در ضمن فرد از حساسیت یا هر گونه آلرژی بر روی بدن خود در امان می باشد و می تواند هر چند مدت از این ملحفه ها برای راحتی جابه جایی و هم چنین حفظ بهداشت استفاده کند در ضمن این ملحفه ها قابلیت جذب آب و هر گونه مایعی را دارند و در ضمن از ایجاد هر گونه ترشحی یا رطوبتی بر روی تخت جلوگیری می کند و در ضمن بسیار مقرون به صرفه هستند و در ضمن بسیار بهداشتی می باشند و از هر جهت برای رفاه حال بیمار تهیه شده اند و می تواند بسیار مسمر ثمر باشند و در نتیجه بسیار مقرون به صرفه هستند و در بسیاری از بیمارستان ها و درمانگاه ها استفاده می گردد حتی در بسیاری از مراکز نگهداری از سالمندان و کودکان نیز مورد مصرف قرار می گیرد و بسیار بهداشتی هستند و ازپارچه های بسیار طبیعی و با کیفیت تولید می شوند که قابلیت نفوذ هوا را دارند و از ایجاد حس تعریق در بدن فرد جلوگیری می کند و در ضمن از ایجاد هر گونه حساسیت در بدن فرد جلوگیری می کند و هیچ گونه آلرژی در بدن فرد به وجود نمی آورد.

ملحفه کشدار

از دیگر ملحفه های بیمارستانی می توان به ملحفه های کشدار سفید اشاره کرد که علاوه بر بیمارستانی در محیط های دیگر مانند مراکز درمانی و همچنین در خانه های سالمندان و کودکان نیز استفاده می شود و در مراکز انتقال خون نیز کاربرد فراوانی دارد. و همچنین کلینیک ها مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر این، ملحفه های کشدار سفید در سایزهای مختلف تولید می شوند و برای انواع تخت ها مناسب هستند و برای تمامی بخش های بیمارستان قابل استفاده هستند، همچنین دارای سایزهای متفاوتی هستند و به لطف کش مخصوصی که در اطراف روکش تخت قرار می گیرد. ، پارچه های روتختی زیر تشک قرار می گیرند و از حرکت آن نیز جلوگیری می کنند. جنس این ملحفه های کشدار از الیاف طبیعی و همچنین پنبه است و از ایجاد حساسیت در بدن بیمار جلوگیری می کند.

ملحفه دو سرکش

همچنین در صورت وجود زخم یا عفونت در بدن و ترشحات، این ملحفه های کشدار قابلیت انتقال هوا را دارند و در صورت وجود ترشحات روی این ملحفه های سفید به راحتی می توان این ملحفه ها را شسته و کاملا ضدعفونی کرد. این ملحفه ها به دلیل صرفه جویی در هزینه ها و بازپرداخت طولانی بسیار مقرون به صرفه و بسیار کاربردی هستند. بیشتر این ملحفه های سفید به دلیل رنگ سفید و یکپارچگی تخت برای تمام بخش های بیمارستان سفید هستند. را می توان به طور کامل با سفید کننده ضد عفونی کرد و دوباره استفاده کرد. این ملحفه های سفید در تمامی سایزهای تخت بیمارستانی قابل سفارش بوده و در بازار قابل خرید می باشد. ضمناً این ملحفه ها از مواد مرغوب و بسیار مقرون به صرفه ساخته شده اند. نوع دیگری از ملحفه های کشدار که در بیمارستان ها و مراکز دولتی مورد استفاده قرار می گیرند، ملحفه های کششی در این سایز هستند که برای تخت های بیمارستانی و سایر تخت های مراکز درمانی مناسب بوده و کاربرد فراوانی دارند. این استرچ ملحفه ها بسیار بهداشتی بوده و در مراکز مختلف قابل استفاده می باشند، ضمناً به دلیل کیفیت بالای این استرچ ملحفه ها مورد استفاده عموم مردم قرار می گیرد. این ملحفه ها از پارچه های نبافته و نانو ساخته شده اند که می توانند از هوا عبور کنند و همچنین بدن بیمار را با پلاستیک صاف کرده و از تعریق بدن جلوگیری می کنند. علاوه بر این، این ملحفه های کشدار دارای اندازه های مختلفی هستند. که به طور گسترده استفاده می شود، همچنین به دلیل مواد آن. ملحفه هایی که از الیاف طبیعی و همچنین پنبه ساخته شده است و در تولید این ملافه در صورت آسیب یا عفونت در بدن بیمار استفاده می شود.کشیدگی ها قادر به جذب مایعات هستند و به راحتی می توانند این مایعات را جذب کنند و از ریختن آن ها به بدن بیمار جلوگیری کنند. تخت بیمار علاوه بر این، این ملحفه های کشدار بسیار کاربردی هستند و در تمامی هتل ها و بیمارستان ها قابل استفاده هستند. اگر کثیف شوند به راحتی تمیز می شوند و با مواد ضدعفونی کننده قابل شستشو هستند.

ملحفه دو سرکش

روتختی پزشکی 

این ملحفه ها جنس بسیار باکیفیتی دارند و هیچ حساسیتی برای بدن فرد ایجاد نمی کنند. علاوه بر این مواد مرغوب این ملحفه ها از انتشار هر گونه آلودگی بر روی بدن بیمار جلوگیری می کند. در صورت استفاده از این ملحفه ها به دلیل مواد مرغوب خود از انتشار هرگونه آلودگی و عفونت بر روی بدن بیمار جلوگیری می کند. هیچ آسیبی به ارگانیسم وارد نمی کند و باعث ایجاد حساسیت در بیمار نمی شود.

  • انواع ملحفه

4

میانگین امتیاز

66.7%توصیه شده(2 از 3)
66.7 %
0%
0%
33.3 %
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    اندازش چقدره

  • سجاد رحمانی ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    220*120

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    جنس این ملحفه چیه ؟

  • آریاطب ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    جنسش اسپان باند هست

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام این نمونه رو عرض کمتر از 120 ندارید

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی