به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

رول ملحفه آبی عرض 60

مدل: گرماژ 17
شناسه محصول: 7608

تماس بگیرید

گرماژ 17

تماس بگیرید
جزییات

گرماژ 25

تماس بگیرید
جزییات

گرماژ 30

تماس بگیرید
جزییات

گرماژ 38

تماس بگیرید
جزییات


سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

رول ملحفه عرض 60 آبی

از جمله مواد مصرفی پزشکی که برای همه مراکز بهداشتی استفاده می شود. این محصول برای استفاده در کلیه مراکز درمانی از جمله بیمارستان ها ، کلینیک های پزشکی یا زیبایی ، کلینیک ها ، مراکز دندانپزشکی یا دامپزشکی مناسب است. اندازه این رول ها مناسب انواع تخت های مورد استفاده در این مراکز است و ابعاد و رنگ و یا گرماژ متفاوت دارد. دامنه استفاده از رول ملحفه آبی عرض 60 گرماژ 17  محدود به حوزه پزشکی نیست و در بسیاری از مشاغل دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرد.  اگر رول ملحفه آبی عرض 60 گرماژ 25 قابل شستشو نیستند ، پس از هر بار کثیف شدن ملحفه ، لازم است ملحفه ها کاملاً تعویض شوند که هزینه زیادی صرف این کار میشود . به همین دلیل ، مراکز بهداشتی از رول ملحفه های یکبار مصرف در رول هایی با طول و عرض مختلف استفاده می کنند. همچنین استفاده از ملحفه های یکبار مصرف توجیه اقتصادی دارد. ملحفه ها به صورت ملافه رول ملحفه (روتختی) ساده و ملافه های دوسرکش یکبار مصرف می باشند.

ویژگی ها: بسیار سبک ، کوچک ، نرم و لطیف ، سازگار با پوست ، بدون پرز ، ضد حساسیت ، یکبار مصرف و ضد استاتیک هزینه های دوخت و هزینه شستشو و نگهداری ورق های پارچه را کاهش می دهد.
رول ملحفه آبی عرض 60 گرماژ 30 ، همانطور که از نامش پیداست ، نوعی منسوجات یکبار مصرف است که برای جلوگیری از انتقال باکتری ها و آلاینده هایی که سلامت فرد را تهدید می کنند ، استفاده می شود. رول ملحفه ها  در بیمارستان و درمانگاه قرار می گیرند تا از انتشار باکتری در بدن جلوگیری شود و همچنین پس از جایگزینی بیمار با شخص دیگری ، این ملحفه ها باید تعویض شود. همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، استفاده از رول ملحفه آبی عرض 60 گرماژ 38 محدود به مراکز و کلینیک های پزشکی نیست ، بلکه بسیاری از اماکن زیبایی و عمومی از این محصول استفاده می کنند. در مراکز پوست و لیزر در مراکز آرایشگری که بهداشت محیط از اولویت بالایی برخوردار است ، استفاده از رول ملحفه  بسیار مهم است. از ملحفه های یکبار مصرف در هتل های مسافرتی یا حمل و نقل عمومی مانند قطار یا هواپیما که سفرهای طولانی انجام می دهند استفاده می شود و در آن تخت های راحتی برای راحتی مسافران در نظر گرفته شده است که باعث افزایش سلامت محیط ، افزایش و محافظت از فرد در برابر آلودگی می شود.

جنس رول ملحفه یکبار مصرف اسپان باند است و 10 برابر وزن خود آب جذب می کند. تولید این رول ملحفه با پارچه اسپان باند بسیار مهم است. زیرا الیاف آن فشرده شده است که برای تولید محصولات یکبار مصرف مناسب بوده و از نرمی بالایی برخوردار است. گرماژپارچه مورد استفاده 17 گرم ،25 گرم ، 30 گرم و 38گرم می باشد است.

 

رول ملحفه آبی عرض 60

 

رول ملحفه یکبار مصرف رنگ آبی در گرم های مختلف و در اندازه های مختلف موجود است و هر کدام مصرف متفاوتی دارند. جنس این رول ملحفه ها  از اسپان باند ساخته شده است و با قیمت های مختلف و برای مکان های مختلف تولید می شود.  این رول ملحفه های آبی یکبار مصرف بسیار کوچک هستند و به راحتی قابل جابجایی هستند. و این رول ملحفه ها با دست سازگار هستند و برای همه افرادی که در مکان های مختلف این ورق ها هستند مناسب است.  کاربردهای مختلفی از جمله مکانهایی که از این رول ملحفه  یکبار مصرف استفاده می شود ، مانند کلینیک هایی که به طور گسترده ای برای بهداشت بیمار و برای شستشوی آسان استفاده می شود. این رول ملحفه  را می توان در مکان های دیگر نیز استفاده کرد. همچنین از آن در درمانگاه ها استفاده می شود ، اما در بیمارستان ها و آرایشگاه ها نیز می توان از این رول ملحفه ها برای رعایت بهداشت تا حد ممکن استفاده کرد. ملحفه های آبی یکبار مصرف در تخت های بیمارستانی و بخشهای مختلف بسیار مفید است و برای حفظ سلامت هرچه بیشتر بیماران طولانی مدت در بیمارستان استفاده می شود. این رول های ملحفه دارای خواص ضد استاتیک هستند و همچنین قیمت مناسبی دارند و به راحتی می توان آنها را تهیه کرد ، می توان آنها را در هر مکانی برای رعایت اصول بهداشتی استفاده کرد. همچنین در مطب های دندانپزشکی استفاده می شود ، علاوه بر این ، از این ملحفه ها می توان در صندلی های آرایشگاه استفاده کرد و همچنین برای رعایت اصول بهداشتی به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. این رول ملحفه های آبی یکبار مصرف بسیار کوچک هستند و به راحتی قابل جابجایی هستند. و این رول ملحفه ها با دست سازگار هستند و برای همه افرادی که در مکان های مختلف این ورق ها هستند مناسب است. این رول های ملحفه یکبار مصرف هستند و باید بعد از مصرف دور انداخته شوند. 

4

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(3 از 3)
0%
100 %
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    در اندازه و جنس خوب تولید شده برای کسانی که استفاده های گوناگونی دارند

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    متراژ خیلی کم بود

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    کارایی خوبی داره

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی