به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کلسیم کلرید

مدل: 100 مرک
دسته بندی: ترکیب معدنی
شناسه محصول: 15764
برند: مرک

تماس بگیرید

100 مرک

تماس بگیرید
جزییات

100 کیولب

250000
جزییات

250 مرک

1186000
جزییات

500 مرک

2126000
جزییات


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کلسیم کلرید مرک

کلرید کلسیم یک ترکیب یونی از کلسیم و کلر است. در آب بسیار محلول است و رقیق است.  چندین کاربرد رایج مانند آب نمک برای کارخانه های تبرید، کنترل یخ و گرد و غبار در جاده ها و در سیمان دارد. می توان آن را مستقیماً از سنگ آهک تولید کرد، اما مقادیر زیادی نیز به عنوان محصول جانبی فرآیند Solvay تولید می شود. به دلیل ماهیت رطوبت رسان، باید در ظروف در بسته نگهداری شود.
ویژگی های کلسیم کلرید 
CaCl 2    کلرید کلسیم
وزن مولکولی / جرم مولی    11
0.98 گرم در مول
تراکم    بی آب: 2.15 گرم بر سانتی متر مکعب 
نقطه جوش    1935 درجه سانتی گراد
نقطه ذوب    772 درجه سانتی گراد
کاربرد های کلسیم کلرید
برای جلوگیری از تشکیل یخ استفاده می شود و بنابراین در یخ زدایی استفاده می شود.
در تولید زغال چوب فعال استفاده می شود.
به عنوان ضدعفونی کننده برای حیوانات نر استفاده می شود.
از آن در پدهای گرمایشی و قوطی های خود گرم شونده استفاده می شود.
برای اصلاح کمبود مواد معدنی در دم کردن آبجو استفاده می شود
کلرید کلسیم به عنوان الکترولیت در نوشیدنی های ورزشی استفاده می شود
در آزمایشگاه ها، لوله های خشک کن معمولاً با کلرید کلسیم بسته بندی می شوند.
کلرید کلسیم یک خشک کننده عالی به عنوان یک عامل رطوبت سنجی برای از بین بردن رطوبت محلول در مایعات است و برای استفاده در بسته بندی مواد غذایی برای بهبود خشکی و جلوگیری از فساد مناسب است.
معمولاً در نوشیدنی های ورزشی و سایر نوشیدنی ها، از جمله آب بطری، به عنوان الکترولیت استفاده می شود. طعم بسیار شور کلرید کلسیم برای طعم دادن به ترشی بدون افزایش میزان سدیم غذا استفاده می شود.

فروش کلرید کلسیم مرک

شرکت اینترنتی آریا طب فعال در زمینه فروش مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی آماده ارائه خدمات در زمینه فروش کلرید کلسیم با کیفیت عالی و قیمت مناسب به مشتریان می باشد. این محصول ساخت مرک آلمان بوده و به صورت جامد عرضه می شود. اطلاعات محصول به شرح زیر است و برای اطلاع از قیمت و خرید کلرید کلسیم مرک می توانید از ابتدای همین صفحه اقدام نمایید.

کلرید کلسیم یک نمک معدنی با فرمول شیمیایی CaCl است2 است. کلرید کلسیم با خنثی کردن اسید هیدروکلریک با استفاده از هیدروکسید کلسیم تولید می شود. کلرید کلسیم معمولاً به صورت آبی استفاده می شود. این ترکیب بدون آب برای جلوگیری از بخار شدن استفاده می شود.

خواص کلرید کلسیم مرک

  • جامد یونی
  • پودری
  • محلول در آب
  • طعم شوری دارد.
  • نقطه انجماد را کاهش می دهد.
  • به شکل بلورهای جامد سفید رنگ است.
  • این یک جاذب قوی آب است.
  • محصول مرک آلمان

مرک کلسیم کلرید

کلسیم کلرید مواد آزمایشگاهی دارای ترکیب شیمیایی است که در آب بسیار راحت حل می شود و از کلسیم کلرید ساخته شده در نظر داشته باشید در مصالح ساختمانی مثل بتن های زودگیر به کارگیری بیشتری دارد و در جهت ضدعفونی آب درون استخر ها هم بسیار کاربردی است و آب را در دمای تعادل می ‌رساند و از نظر ظاهری محلول جامد و سفید رنگی است و به صورت دانه دانه یا پرک شده به دست می آید و در جذب رطوبت عملکرد بالایی دارد.

به طوری که اطلاحاً به عنوان نمگیر هم مورد استفاده قرار می گیرد و اغلب دارنده ی 2 مولکول آب است   و چون نمک است در آب هم حل می شود وقتی که می خواهد از خود مولکول آزاد کند گرما هم آزاد می کند و آنتالپی انحلال این ماده است  و دارای درجه خلوص بسیار بسیار بالاتری است کلسیم کلرید مایع به صورت مهم ترین عنصر کلیدی در صنایع غذایی به کار می رود  و عامل طعم دهنده هم محسوب می شود  و به برخی ترشی ها طعم و مزه می بخشد اما به سدیم که برای بدن مضر باشد هیچ افزودنی اضافه نمی شود و برای اصلاح کمبود معدنی بسیار مفید است و مهم ترین ضرری که دارد ایجاد خورندگی بر روی آرماتورها است و به شیر فرآورده شده هم اضافه می شود  برای  ایجاد تعادل بین  پروتئین و کلسیم در جهت ساخت پنیر استفاده می شود

در حفاری نفت و گاز هم قابل استفاده است  و  در ذوب کردن یخ و برف هم استفاده می شود و در فرایند صنعتی هم  قابل استفاده است مثل تولید پلاستیک ، تولید نمک کلسیم ، تسهیل فرایند تصفیه فاضلاب  و…. هم بهره وری می شود  و دارای  فرمول CaCl2  و ساختار بلوری که در فرایند تولید به کار رفته به نام : deformed رو‌تیل است  و در صنعت در ساخت گلیسرول هم استفاده می شود و  هم صنعتی  هم خوراکی به کار می‌ رود  مثل صنایع غذایی ، دارویی ، خوراک در جهت پرورش دام و طیور هم قابل استفاده است  بیشتر در صنایع صنعتی کاربرد بالاتری دارد و همچنین می تواند تحریک کننده برای پوست هم باشد و آسیبی وارد کند 

مزیت استفاده  از این ماده این که مقدار اسیدینه‌ آب را کاهش می دهد و به عنوان مواد افزودنی هم استفاده می شود‌و مزیت دیگری در جهت ترمیم سوختگی و مسمومیت به کار می رود و ویژگی که دارد جذب رطوبت است  و سبب شده کلسیم کلرید به صورت لایه آبی  رو سطح جاده ها و خاکی ها باشد   و گرد و غبار را  حفظ می کند و کاربرد بالایی دارد کلسیم که به تنهایی  سرشار از ویتامین و نیاز بدن محسوب می شود و در اکثرا صنایع غذایی به صورت گسترده یافت می شود

ساختار خطی کلسیم کلرید (CaCl2)

 

Description

Catalogue Number

102391

Synonyms

Calcium dichloride

Description

Calcium chloride

Product Information

CAS number

10043-52-4

EC index number

017-013-00-2

EC number

233-140-8

Hill Formula

CaCl₂

Chemical formula

CaCl₂

Molar Mass

110.98 g/mol

HS Code

2827 20 00

Applications

Application

Calcium chloride anhydrous, granular ~ 2 - 6 mm. CAS 10043-52-4, chemical formula CaCl₂.

Physicochemical Information

Density

2.15 g/cm3 (20 °C)

Melting Point

772 °C

pH value

8 - 10 (100 g/l, H₂O, 20 °C)

Solubility

740 g/l

Toxicological Information

LD 50 dermal

LD50 Rat 2630 mg/kg

Safety Information according to GHS

Hazard Pictogram(s)


 

Hazard Statement(s)

H319: Causes serious eye irritation.

Precautionary Statement(s)

P305 + P351 + P338: IF IN EYES: Rinse cautiously with water for several minutes. Remove contact lenses, if present and easy to do. Continue rinsing.

RTECS

EV9800000

Storage class

10 - 13 Other liquids and solids

WGK

WGK 1 slightly water endangering

 

Safety Information

Hazard Symbols

Irritant
 

Categories of danger

irritant

R Phrase

R 36
Irritating to eyes.

S Phrase

S 22-24
Do not breathe dust.Avoid contact with skin.

Storage and Shipping Information

Storage

Store at +5°C to +30°C.

Specifications

Assay (complexometric)

about 90

Free alkali (as Ca(OH))

≤ 0.2 %

Water absorption capacity (24 hrs.,80 % relative humidity)

 

کلسیم کلراید یک ترکیب شیمیایی است که فرمول آن CaCl2.xH20 می باشد . کلروکلسیم   کلسیم کلرید نام های دیگر این ترکیب هستند . این ترکیب از ویژگی های زیادی برخوردار می باشد که چند مورد را برای شما توضیح می دهیم : مواد تشکیل دهنده ی آن کلسیم و کلر و دو مولکول آب است ، این ترکیب به عنوان نمگیر شناخته شده است زیرا رطوبت زیادی را جذب می کند به همین دلیل باید هنگام بسته بندی در بسته بندی های ضد رطوبت و هوا نگه داری شود . جرم مولکولی کلسیم کلراید بدون آب 110.98 g.mol می باشد ، شکل ظاهری آن به صورت کریستال و رنگ آن سفید است ، محلول در آب است ، در واکنش های جانشینی از آن استفاده می کنند زیرا به رانتی جایگزین کاتیون های دیگر می شود ، هنگام حل شدن در آب گرما آزاد می کند که به بالا بود ن آنتالپی ربط دارد . کلسیم کلراید نوع های مختلفی دارد که عبارتند از : کلسیم کلراید صنعتی : در حفاری چاه های نفت و پتروشیمی ، تولید و تهیه ی صابون های فلزی و رنگ دانه ها ، در رطوبت گیری و خنکسازی و همچنین ساختن گلیسرول کاربرد دارد . کلسیم کلراید خوراکی : برای تولید نوع های مختلف مواد غذایی ، صنایع دارویی و خوراک دام و طیور از آن استفاده می شود . صنایع بتن سازی : برای تولید بتن های زودگیر کاربرد دارد زیرا نقش تسریع کننده دارد ،  ابتدا ماده ی شیمیایی را با آب بتن مخلوط می کنید و به شن و ماسه و سیمان اضافه می کنید .به طور خلاصه می توان گفت " کلسیم کلراید یک ترکیب یونی تشکیل شده از کلسیم و کلر است که دارای میزان حلالیت در  آب می باشد . کلسیم کلراید را می توانید به صورت طبیعی از تصفیه و پالایش کردن شوراب ها تهیه کنید . اصلی ترین کاربرد این ماده از جلوگیری از یخ زدن جاده ها و استفاده در فرایند استخراج نفت می باشد . و همچنین یکی از کاربرد های آن در آزمایشگاه برای تولید سدیم کربنات و kelp خشک شده می باشد .

علایم اخطار (ghs) کلسیم کلرید

کاربردهای کلرید کلسیم مرک

  • برای یخ زدایی استفاده می شود. اثر کلرید کلسیم در کاهش دمای انجماد بسیار بیشتر از NaCl است و به همین دلیل از آن برای یخ زدایی خیابان ها استفاده می شود.
  • در خشک کن ها برای جذب رطوبت از محیط استفاده می شود.
  • به عنوان افزودنی به غذا اضافه می شود. کلرید کلسیم ماندگاری مواد غذایی را افزایش می دهد.
  • کلرید کلسیم در ساخت بتن سریع گیر استفاده می شود.
  • در ساخت رنگدانه ها استفاده می شود.
  • در ساخت گلیسرول استفاده می شود.
  • طعم شور به غذا می دهد (بدون افزودن سدیم)

کلرید کلسیم مرک را بخرید

شما می توانید از طریق همین صفحه اقدام به ثبت سفارش خرید کلرید کلسیم مرک با کیفیت تضمینی و قیمت مناسب نمایید. برای اطلاعات بیشتر بخش راهنمای خرید را مطالعه کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل و یا کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

خطرات سلامتی
این ترکیب تحریک کننده است و باید با دستکش کار کرد.
کلرید کلسیم برای سلامتی و ایمنی شما خطرات جدی دارد. کلرید کلسیم می تواند باعث سوختگی در دهان و گلو، تشنگی بیش از حد، استفراغ، درد معده، فشار خون پایین و سایر عوارض بالقوه جدی سلامتی شود. همچنین ممکن است پوست را تحریک کند و باعث خشکی طولانی مدت یا خشک شدن پوست مرطوب شود.
برای بررسی بیشتر در مورد ساختار، خواص
دست زدن به آن نسبتاً ایمن است، اما اگر بلعیده شود، با آب واکنش گرمازایی نشان می دهد و می تواند باعث سوزش دهان یا مری شود.
کلرید کلسیم همچنین برای درمان هیپرکالمی حاد، هیپرمنیزیمی و مصرف بیش از حد مسدود کننده های کانال کلسیم توصیه می شود.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی