به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

محیط کشت تی اس سی TSC
مدل: 100 گرم (کیولب)
دسته بندی: محیط کشت
شناسه محصول: 15754
برند: کیولب

تماس بگیرید

100 گرم (کیولب)

تماس بگیرید
جزییات

500 گرم (کیولب)

تماس بگیرید
جزییات

  • سیکلوسرین سولفیت تریپتوز آگار (TSC Agar) برای جداسازی و شمارش سلول های رشد و هاگ کلستریدیوم پرفرنجن در نمونه های غذایی و بالینی استفاده می شود.
  • همچنین واسطه ای برای جداسازی کلستریدیوم پرفرنجنس در آب می باشد.

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

محیط کشت تی اس سی

محیط کشت tryptose sulfite cycloserine agar یا تریپتوز سولفیت سیکلوسرین آگارکه به اختصار TSC agar نیز نامیده می شود این مدل محیط کشت یکی دیگر از محیط کشت های می باشد که در فروشگاه اینترنتی آریاطب به فروش می رسد.

محیط کشت tryptose sulfite cycloserine agar

محیط کشت سولفیت سیکلوسرین آگار(TSC) با استفاده از خواص بازدارندگی انتخابی D-cycloserine و یک سیستم نشانگر حاوی سولفیت و آهن، اکثر ارگانیسم های ناخواسته را سرکوب می کند، در حالی که کلستریدیوم پرفرینگنس و گونه های مشابه به دلیل تولید سولفید آهن، سولفیت تولید می کنند. کاهش می دهد و کلنی های سیاه را تشکیل می دهد. در ابتدا با اضافه کردن زرده تخم مرغ استفاده می شد، اما اصلاح آن بدون زرده تخم مرغ آسان تر است. محیط بدون دی سیکلوسرین به عنوان آگار سولفیت آهن نیز شناخته می شود و برای شمارش کلستریدیاهای احیاکننده سولفیت مزوفیل استفاده می شود. آگار TSC از تریپتوز، سوئیتون، عصاره مخمر، متابی سولفیت سدیم، سیترات آمونیوم آهن (III)، دی سیکلوسرین، آگار و آب مقطر یا دیونیزه تشکیل شده است.

کاربرد محیط کشت تریپتوزسولفیت سیکلو سرین آگار

سیکلوسرین سولفیت تریپتوز آگار (TSC Agar) برای جداسازی و شمارش سلول های رشد و هاگ کلستریدیوم پرفرنجن در نمونه های غذایی و بالینی استفاده می شود.
همچنین واسطه ای برای جداسازی کلستریدیوم پرفرنجنس در آب می باشد.

ترکیبات محیط کشت TSC agar

محیط کشت TSC

دستورالعمل تهیه محیط کشتtryptose sulfite cycloserine agar

42 گرم تریپتوز سولفیت سیکلوسرین آگار را در 1 لیتر آب مقطر حل کنید.
با اتوکلاو در دمای 121 درجه سانتیگراد به مدت 15 دقیقه استریل کنید.
محیط کشت تریپتوز سولفیت سیکلوسرین آگار را در دمای 5-52 درجه سانتیگراد خنک کنید.
 مخلوط را در ظروف پتری استریل بریزید.

برای دیدن مواد آزمایشگاهی بیشتر کلیک کنید.

محیط کشت تریپتوزسولفیت سیکلو سرین آگار

تریپتوز سولفیت سیکلوسرین (TSC) آگار از خواص بازدارندگی انتخابی D-cycloserine و یک سیستم شاخص شامل سولفیت و آهن فریک استفاده می کند. اکثر ارگانیسم های ناخواسته سرکوب می شوند، در حالی که کلستریدیوم پرفرنجنس و گونه های مرتبط با آن سولفیت را کاهش داده و به دلیل تولید سولفیت آهن، کلونی های سیاه تشکیل می دهند. در اصل از محیط با افزودن زرده تخم مرغ استفاده می شد، اما اصلاح بدون زرده تخم مرغ راحت تر است. محیط بدون دی سیکلوسرین به عنوان آگار سولفیت آهن نیز شناخته می شود و برای شمارش کلستریدیاهای کاهنده سولفیت مزوفیل استفاده می شود. آگار TSC از تریپتوز، سویتون، عصاره مخمر، متابی سولفیت سدیم، سیترات آمونیوم آهن (III)، دی سیکلوسرین، آگار و آب مقطر یا دیونیزه تشکیل شده است. این فصل همچنین تهیه آگار TSC را توضیح می دهد. مواد غیر از D-cycloserine در 960 میلی لیتر آب معلق می شوند. سپس آن را می جوشانند تا کاملا حل شود. سپس 96 میلی‌لیتر در بطری‌ها ریخته و با اتوکلاو در دمای 121 درجه سانتی‌گراد به مدت 10 دقیقه استریل می‌شود. پس از سرد شدن در دمای 5-52 درجه سانتیگراد، 4 میلی لیتر D-cycloserine 1% استریل شده با فیلتر اضافه می شود. کلنی های سیاه گسسته با قطر 1 تا 5 میلی متر به عنوان کلستریدیوم پرفرنجنس فرضی در نظر گرفته می شوند. با این حال، تولید اسید فسفاتاز یک شاخص بسیار خاص برای کلستریدیوم پرفرنجنس است و در صورتی که بستر فلوروژنیک به محیط اضافه شده باشد، توسط فلورسانس در زیر نور فرابنفش موج بلند نشان داده می شود

ویژگی های محیط کشت تریپتوز سولفیت سیکلوسرین

T.S.C. باز آگار (تریپتوز سولفیت سیکلوسرین) در اصل توسط هارمون برای شناسایی و شمارش احتمالی کلستریدیوم پرفرنجنس از غذا فرموله شد. این محیط به عنوان یکی از مفیدترین رسانه ها برای بازیابی کمی C. perfringens، در حالی که رشد سایر بی هوازی های اختیاری را سرکوب می کند، ثبت شده است. این رسانه توسط کمیته استاندارد ISO توصیه شده است. بسته به فرمول، مکمل ها برای افزایش گزینش پذیری محیط اضافه می شوند. مکمل امولسیون زرده تخم مرغ (Cat. 5152) برای نشان دادن فعالیت لسیتیناز اضافه می شود و پس از انکوباسیون، تولیدکنندگان لسیتیناز ناحیه ای مات در اطراف مستعمره ایجاد می کنند. پایه مغذی برتر شرایط بهینه را برای رشد کلستریدیا فراهم می کند. تریپتوز و پپتون سویا نیتروژن، ویتامین ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه ضروری برای رشد را فراهم می کنند. عصاره مخمر منبع ویتامین ها به ویژه گروه B است که برای رشد باکتری ها ضروری است. سیترات آمونیوم فریک و دی سولفیت دی سدیم شاخص های H2S هستند. آگار باکتریولوژیک عامل انجماد است. سیکلوسرین فلور باکتریایی همراه را مهار می کند و ممکن است باعث شود کلنی هایی که در حال رشد هستند کوچکتر بمانند.کلنی هایی که سولفیت هیدروژن تولید می کنند با سیاه شدن به دلیل واکنش با نمک آهن مشخص می شوند. تخریب لسیتین زرده تخم مرغ محصولات نامحلول تولید می کند که در اطراف مستعمرات تجمع می یابد و یک رسوب سفید تشکیل می دهد. پس از 24 ساعت انکوباسیون، تمام کلنی های سیاه، لسیتیناز مثبت و همچنین لسیتیناز منفی، باید به عنوان C. perfringens احتمالی مثبت در نظر گرفته شوند و آزمایش های تایید مربوطه باید انجام شود.

فروش محیط کشت تریپتوز سولفیت سیکلوسرین (TSC)

آریا طب یک شرکت فعال در زمینه فروش انواع مواد و تجهیزات آزمایشگاهی و محیط های کشت پرکاربرد در تحقیقات بیولوژیکی می باشد. فروش محیط کشت تریپتوز سولفیت سیکلوسرین (TSC) با کیفیت بالا و قیمت مناسب از طریق فروشگاه اینترنتی آریا طب انجام می شود. پس از ثبت و نهایی شدن سفارش، محیط کشت تریپتوز سولفیت سیکلوسرین (TSC) با پیک در تهران یا پست پیشتاز در شهرستان ها ارسال می شود.

محیط کشت تریپتوز سولفیت سیکلوسرین (TSC) یک محیط کشت حاوی آگار است که برای شمارش اسپورهای کلستریدیوم پرفینوژنز استفاده می شود. ترکیبات آن شامل دی سیکلوسرین، تریپتوز، مخمر و عصاره سویا است.

ویژگی های محیط کشت تریپتوز سولفیت سیکلوسرین (TSC)

  • تشکیل کلنی سولفیت آهن سیاه در حضور کلستریدیوم پرفرنجنس
  • یک نوع محیط کشت دیفرانسیل انتخابی

استفاده از محیط کشت تریپتوز سولفیت سیکلوسرین (TSC)

  • شناسایی و شمارش باکتری کلستریدیوم

خرید محیط کشت تریپتوز سولفیت سیکلوسرین (TSC)

فروشگاه اینترنتی آریا طب انواع محیط های کشت پرکاربرد در آزمایشگاه های تحقیقاتی و مراکز آموزشی را به صورت آنلاین به فروش می رساند. برای خرید محیط کشت تریپتوز سولفیت سیکلوسرین (TSC) می توانید سفارش خود را در این صفحه ثبت کنید. بستر کشت تریپتوز سولفیت سیکلوسرین (TSC) با پیک در تهران یا پست پیشتاز در شهرستان ها ارسال می شود. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مجموعه آریا طب تماس حاصل فرمایید.

کاربرد های محیط کشت تریپتوز سولفیت سیکلوسرین

تریپتوز سولفیت سیکلوسرین آگار (TSC آگار) برای جداسازی و شمارش سلول های رویشی و هاگ کلستریدیوم پرفرنجنس در نمونه های غذایی و بالینی استفاده می شود.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی