به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

محلول ضد عفونی کننده ابزار venticid ID forte دکونکس 1 لیتری

مدل: 1 لیتری
شناسه محصول: 22772

515000

1 لیتری

515000
جزییات

5 لیتری

1860000
جزییات


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

در محیط های مراقبت های بهداشتی، استریل سازی مناسب ابزار و ابزار برای اطمینان از ایمنی بیماران و متخصصان مراقبت های بهداشتی بسیار مهم است. برای دستیابی به گندزدایی مطلوب، امکانات پزشکی به محصولات کارآمد و قابل اعتمادی مانند محلول ضد عفونی کننده ابزار Venticid ID Forte تکیه می کنند. این محلول غلیظ نیروگاهی از خواص ضد عفونی کننده را ارائه می دهد که برای از بین بردن موثر عوامل بیماری زا و حفظ یک محیط کاری استریل طراحی شده است. در این پست وبلاگ به بررسی ویژگی ها، مزایا و کاربردهای Venticid ID Forte در ضدعفونی ابزار خواهیم پرداخت.

فرمول متمرکز برای حداکثر اثربخشی:

Venticid ID Forte به عنوان یک محلول ضد عفونی کننده غلیظ فرموله شده است که حداکثر اثربخشی را در ریشه کن کردن طیف گسترده ای از عوامل بیماری زا می دهد. ترکیب منحصربه‌فرد آن از بین بردن موثر باکتری‌ها، ویروس‌ها، قارچ‌ها و هاگ‌هایی که ممکن است در ابزار پزشکی یا دندان‌پزشکی وجود داشته باشد را تضمین می‌کند. با Venticid ID Forte، متخصصان مراقبت های بهداشتی می توانند با اطمینان به راه حلی قوی که با بالاترین استانداردهای بهداشتی مطابقت دارد، اعتماد کنند.

کاربرد و کاربرد همه کاره:

ماهیت متمرکز Venticid ID Forte تطبیق پذیری در کاربرد و استفاده را امکان پذیر می کند. بسته به نیازها و نیازهای خاص فرآیند ضدعفونی ابزار، محلول را می توان به راحتی رقیق کرد تا به غلظت مورد نظر دست یافت. این انعطاف‌پذیری، کنترل پروتکل ضد عفونی را برای متخصصان مراقبت‌های بهداشتی فراهم می‌کند و از نتایج بهینه و استانداردهای استریل‌سازی ثابت اطمینان می‌دهد.

حذف موثر پاتوژن:

Venticid ID Forte به طور خاص برای حذف موثر پاتوژن طراحی شده است. خواص ضد عفونی کنندگی قوی آن میکروارگانیسم هایی را هدف قرار می دهد که با عفونت های مرتبط با مراقبت های بهداشتی مرتبط هستند. Venticid ID Forte با حذف پاتوژن ها از ابزارها، به حداقل رساندن خطر آلودگی متقابل در طی اقدامات پزشکی کمک می کند و محیط ایمن تری را برای بیماران و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی ایجاد می کند.

کارایی زمان و هزینه:

فرمول غلیظ Venticid ID Forte مزایایی را هم در زمان و هم از نظر هزینه هزینه ارائه می دهد. به دلیل ماهیت غلیظ آن، مقدار کمتری محلول برای هر چرخه ضد عفونی مورد نیاز است که در نتیجه مصرف و هزینه کلی کاهش می یابد. علاوه بر این، عملکرد سریع Venticid ID Forte به بهینه‌سازی زمان‌های چرخش در پردازش ابزار کمک می‌کند و امکان افزایش کارایی در محیط‌های شلوغ مراقبت‌های بهداشتی را فراهم می‌کند.

سازگاری و حفظ ابزار:

Venticid ID Forte به گونه ای طراحی شده است که با طیف وسیعی از موادی که معمولاً در ابزار پزشکی استفاده می شود، از جمله فلزات، پلاستیک و لاستیک سازگار است. فرمول محلول تضمین می کند که ابزارها در طول فرآیند ضد عفونی در معرض آسیب یا خوردگی قرار نگیرند و به طول عمر و عملکرد آنها کمک می کند.

انطباق و تضمین کیفیت:

Venticid ID Forte مطابق با استانداردهای کیفیت تعیین شده و الزامات قانونی تولید شده است. فرآیند تولید به شیوه‌های تولید خوب (GMP) پایبند است تا کیفیت و عملکرد ثابت را تضمین کند. با انتخاب Venticid ID Forte برای ضد عفونی ابزار، مراکز مراقبت های بهداشتی می توانند مطمئن باشند که از محصولی استفاده می کنند که بالاترین سطوح انطباق را دارد و تحت پروتکل های تضمین کیفیت دقیق قرار می گیرد.

نتیجه:

محلول ضد عفونی کننده ابزار Venticid ID Forte به عنوان یک نیروگاه متمرکز برای استریل سازی موثر ابزار در محیط های مراقبت های بهداشتی است. Venticid ID Forte با فرمول متمرکز، تطبیق پذیری در کاربرد، حذف موثر پاتوژن، کارایی زمان و هزینه، سازگاری با مواد ابزار و انطباق با استانداردهای کیفی، راه حلی مطمئن را برای دستیابی به گندزدایی بهینه ابزار در اختیار متخصصان مراقبت های بهداشتی قرار می دهد. با گنجاندن Venticid ID Forte در پروتکل‌های پردازش ابزار خود، امکانات مراقبت‌های بهداشتی می‌توانند ایمنی بیمار را افزایش دهند، خطر عفونت‌ها را به حداقل برسانند و بالاترین استانداردهای بهداشتی را در طول تمرین خود تضمین کنند.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی