به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

اسپری ضد عفونی کننده و پاک کننده ابزار ventisept M plus دکونکس 1 لیتری

مدل: 1 لیتری
شناسه محصول: 22768

تماس بگیرید

1 لیتری

تماس بگیرید
جزییات

5 لیتری

تماس بگیرید
جزییات


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

در محیط های مراقبت های بهداشتی، حفظ سطح بالایی از نظافت و بهداشت برای ایمنی بیمار ضروری است. برای دستیابی به گندزدایی بهینه، متخصصان مراقبت های بهداشتی به محصولات موثری مانند Deconex Ventisept M Plus متکی هستند که شامل اسپری ضدعفونی کننده و کنسانتره پاک کننده ابزار است. در این پست وبلاگ، ویژگی‌ها، مزایا و کاربردهای Deconex Ventisept M Plus را در تضمین ضدعفونی کامل و پاکیزگی در محیط‌های مراقبت‌های بهداشتی بررسی خواهیم کرد.

اسپری ضد عفونی کننده: از بین بردن پاتوژن قدرتمند

اسپری ضد عفونی کننده Deconex Ventisept M Plus یک راه حل قدرتمند برای از بین بردن طیف گسترده ای از عوامل بیماری زا در محیط های مراقبت های بهداشتی است. در برابر باکتری ها، ویروس ها (از جمله ویروس های پوششی مانند SARS-CoV-2)، قارچ ها و هاگ ها بسیار موثر است. با استفاده از این اسپری، متخصصان مراقبت های بهداشتی می توانند با اطمینان انواع سطوح و تجهیزات را ضدعفونی کنند و خطر عفونت های مرتبط با مراقبت های بهداشتی را کاهش دهند.

پوشش جامع و تطبیق پذیری

اسپری ضد عفونی کننده به گونه ای طراحی شده است که پوشش جامعی را ارائه دهد و امکان کاربردهای همه جانبه را در مناطق مختلف امکانات بهداشتی فراهم کند. می توان از آن بر روی سطوحی مانند میز، تجهیزات پزشکی، تخت بیماران و سایر مناطق با لمس بالا استفاده کرد. فعالیت طیف گسترده آن ضدعفونی کامل را تضمین می کند و محیطی پاک و ایمن را برای بیماران، کارکنان و بازدیدکنندگان فراهم می کند.

کنسانتره پاک کننده ابزار: بهداشت ابزار بهینه

علاوه بر اسپری ضد عفونی کننده، Deconex Ventisept M Plus یک کنسانتره پاک کننده ابزار نیز دارد. این محلول غلیظ به طور خاص برای تمیز کردن و ضد عفونی ابزارهای پزشکی و دندانپزشکی به طور موثر فرموله شده است. این به حذف بقایای آلی و معدنی از ابزار کمک می کند و از بهداشت مطلوب ابزار اطمینان حاصل می کند.

عملکرد تمیز کردن موثر

کنسانتره پاک کننده ابزار عملکرد تمیز کنندگی عالی را ارائه می دهد که برای حذف کثیفی، زباله و مواد آلی از ابزار طراحی شده است. با ایجاد یک سطح تمیز برای اثر ضد عفونی کننده، اثربخشی فرآیند ضد عفونی را افزایش می دهد. این تضمین می کند که ابزارها کاملاً تمیز شده و برای استفاده ایمن در مراحل بعدی آماده هستند.

کارایی زمان و هزینه

استفاده از یک پاک کننده غلیظ ابزار مانند Deconex Ventisept M Plus مزایایی را هم از نظر زمان و هم از نظر صرفه اقتصادی دارد. فرمول غلیظ اجازه می دهد تا با توجه به نیازهای خاص رقیق شود و در فرآیند تمیز کردن انعطاف پذیری ایجاد کند. همچنین به به حداقل رساندن ضایعات کمک می کند و امکان تمیز کردن ابزار مقرون به صرفه را در طول زمان فراهم می کند.

ایمنی و سازگاری

اسپری ضد عفونی کننده و کنسانتره پاک کننده ابزار Deconex Ventisept M Plus با در نظر گرفتن ایمنی و سازگاری فرموله شده است. آنها طوری طراحی شده اند که نسبت به فلزات، پلاستیک ها و سایر مواد رایج مورد استفاده در ابزار پزشکی و دندانپزشکی خورنده نباشند. این تضمین می کند که ابزارهای ارزشمند در طول فرآیند تمیز کردن و ضد عفونی آسیب نبینند.

انطباق مقررات و تضمین کیفیت

محصولات Deconex Ventisept M Plus مطابق با استانداردهای کیفیت، مقررات و دستورالعمل ها تولید می شوند. آنها با پیروی از شیوه های تولید خوب (GMP) برای اطمینان از کیفیت و عملکرد ثابت تولید می شوند. با استفاده از Deconex Ventisept M Plus، متخصصان مراقبت های بهداشتی می توانند اطمینان داشته باشند که از محصولات قابل اعتماد و با کیفیت برای نیازهای ضد عفونی و تمیز کردن ابزار خود استفاده می کنند.

نتیجه

Deconex Ventisept M Plus، با اسپری ضد عفونی کننده و کنسانتره پاک کننده ابزار، راه حل جامعی را برای گندزدایی موثر و بهداشت ابزار به متخصصان مراقبت های بهداشتی ارائه می دهد. حذف پاتوژن قدرتمند اسپری ضدعفونی کننده، همراه با عملکرد تمیز کردن کارآمد کنسانتره پاک کننده ابزار، محیطی تمیز و ایمن را در محیط های مراقبت های بهداشتی تضمین می کند. این محصولات با سازگاری، انطباق با مقررات و کارآیی زمان و هزینه، برای استانداردهای بالای تمیزی در مراکز بهداشتی و درمانی ارزشمند هستند و در نهایت به ایمنی و رفاه بیمار کمک می‌کنند.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی