به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

محلول ضدعفونی کننده دست درموسپت پلاس 5 لیتری

مدل: درموسپت پلاس 5 L
شناسه محصول: 334

تماس بگیرید


سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

محلول ضدعفونی کننده دست درموسپت پلاس 5 لیتری

محلول ضدعفونی کننده ی درموسپت یک آنتی سپتیک نام دارد که برای از بین بردن میکروارگانیسم هایی که روی پوست قرار دارد استفاده می شود ، و همچنین برای ضدعفونی کردن دست شاغلان در بیمارستان ها و مراکز درمانی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد . این محلول دو الکله است و مخصوص اسکراب جراحی و ضدعفونی کردن دست ها می باشد . استفاده از این محلول باعث صرفه جویی در هزینه های درمان عفونت های بیمارستانی می شود که از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد . از ویژگی های محلول ضدعفونی کننده ی درموسپت می توان به این موارد اشاره کرد : یک محلول دوالکه با اثر قوی و فوری ، در دو نوع محلول و ژل ، بوی مطبوع آن که دست ها را خوشبو می کند ، دارای مواد نرم کننده که پوست دست را نرم کرده و از خشک شدن آن جلوگیری می کند ، اثر ضد میکروبی قوی دارد و علاوه بر پوشش میکروب کشی قوی که دارد به عنوان یک محلول حاوی مواد تحریک کننده پوستی عمل می کند . بر روی باکتری های گرم مثبت و منفی ، ویروس ها ، قارچ ها و مایکوباکتریوم ها اثرات قوی میگذارد و موجب ازبین رفتن آن ها می شود . با توجه به موادی که در این محلول به کار رفته است که از پوست دست محافظت می کنند ، می توان در بخش های بستری هم از آن استفاده کرد . ترکیبات تشکیل دهنده ی محلول درموسپت شامل : اتانول 60 درصد ، ایزوپروپانول 10 درصد ، گلیسرین ، دایمتیکون و بنزالکانیوم کلراید هستند . برای ضدعفونی کردن دست ها به روش جراحی ابتدا 6 میلی لیتر از محلول را روی دست ها و ساعد ها ریخته و دست ها را به مدت 90 ثانیه روی یکدیگر مالش دهید تا محلول جذب پوست شود و دوباره این عمل را با همان مقدار گفته شده تکرار کنید توجه داشته باشید که بعد از استفاده از محلول ضدعفونی کننده دست درموسپت پلاس گالن 4 لیتری دست ها را آبکشی نکنید . و برای ضدعفونی کردن دست ها به روش بهداشتی 2 تا 3 سی سی از محلول را روی دست ها بریزید و دست ها را روی یکدیگر مالش دهید تا تمام قسمت های دست به محلول آغشته شود و این عمل را به مدت 30 ثانیه ادامه دهید تا محلول روی پوست دست خشک شود . محلول قابل اشتعال است و آن را دور از اتش و گرما نگهداری کنید ، برای پوست های زخم و آسیب دیده از آن استفاده نکنید زیرا فقط برای استعمال خارجی می باشد ، این موارد هشدار های ایمنی هستند که باید برای نگهداری از محلول ضدعفونی کننده ی درموسپت رعایت کنید .

ویژگیهای محلول ضدعفونی کننده دست درموسپت پلاس گالن 5 لیتری

  • سریع الاثر (موثردر 30 ثانیه)
  • موثر بر روی طیف وسیعی از باکتریها , قارچها و ویروس ها
  • مقرون به صرفه
  • حاوی مواد نرم کننده و مرطوب کننده پوست
  • جلوگیری از خشکی بیش از حد و عوارض پوستی ناشی از شستشوی مکرر دستها
  • بوی مطبوع و ملایم
  • اثر ضد میکروبی پایدار بر روی فلور نرمال پوست
  • دور از نور خورشید و منابع حرارت نگهداری شود
  • محلول آتشزا است
  • از اسپری آن برروی شعله خودداری شود
  • در دمای 5+ تا 35+ درجه سانتی گراد نگهداری گردد

ضدعفونی بهداشتی محلول ضدعفونی کننده دست درموسپت پلاس گالن 5 لیتری

2 تا 3 میلی لیتر از محلول را بر روی کلیه قسمتهای دست آغشته کرده و هر دو دست را بر روی یکدیگر مالش دهید به نحوی که بین انگشتان ، پشت و روی دست تا مچ به محلول آغشته گردد. برای مدت 30 ثانیه اجازه دهید که محلول در حین مالش از روی پوست خشک شود.

ضدعفونی قبل از انجام عمل جراحی

دستها و ساعدها را طی دو مرحله ضدعفونی نمائید بطوریکه در هر مرحله دست ها را به 6 میلی لیتر از محلول آغشته کرده و به مدت 90 ثانیه مالش دهید از آّبکشی دستها پس از استفاده از محلول درموسپت خودداری فرمائید.

  • 5 لیتر

  • محلول

  • rezarad

  • ضدعفونی کننده پوست

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی