به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ژل هموستات پارلا

مدل: 5 میلی لیتری
دسته بندی: مواد عمومی
شناسه محصول: 15084

120000

  • ژل پـــایـدار بـا ایـسـتـایـی مطلـوب
  • بند آوردن سریع خونریزی
  • تزریق پذیری بهینه

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

ژل هموستات پارلا

محصول ژل هموستات پارلا یک فرمول موثر با اثر فوری است که برای جلوگیری از خونریزی لثه استفاده می شود. این محصول حاوی 25 درصد ماده موثره کلرید آلومینیوم به صورت ژل و محلول جهت راحتی دندانپزشکان موجود می باشد. برخلاف محصولات مشابه، EX ACTION طعم ناخوشایند سولفات آهن ندارد، در عملکرد مواد قالب‌گیری نشده اختلال ایجاد می‌کند و منجر به توقف فوری خونریزی می‌شود.بسته به شرایط می توان از عوامل لخته کننده خون به صورت موضعی یا تزریقی استفاده کرد. استفاده از عوامل موضعی رایج ترین است، زیرا سریع و موثر است. داروهای تزریقی معمولاً برای موارد شدیدتر که نیاز به لخته شدن سریع و کارآمد است استفاده می شود.

ژل هموستات پارلا

ویژگی های اصلی ژل هموستات پارلا :

آیکون تیک بنفشژل پایدار با پایداری خوب

آیکون تیک بنفشبدون هیچ گونه باقی مانده سیلیکون

آیکون تیک بنفشعمل با سرعت بالا برای توقف خونریزی

آیکون تیک بنفششستشوی آسان و سریع

آیکون تیک بنفشعدم تغییر رنگ پارچه

آیکون تیک بنفشقابلیت تزریق بهینه

این محصول به دو صورت ژل 1pc*5m و محلول 1pc*18ml موجود می باشد.

ماده خون بند پارلا با ایجاد هموستاز باعث توقف خون در ناحیه لثه می شود، این عملکرد با چسبیدن ژل هموستاتیک پارلا به بافت های آسیب دیده و بسته شدن رگ های خونریزی دهنده به توقف خون از بافت ها کمک می کند. علاوه بر این، ژل هموستات پارلا هموستاتیک دندان در ترکیب با خون لثه برای ایجاد لخته خون و توقف خونریزی بسیار مفید و موثر است.

برای رسیدن به این هدف، دندانپزشکان باید از یک عامل هموستاتیک برای دستیابی بهتر به اهداف درمانی خود استفاده کنند. مواد هموستاتیک که در دندانپزشکی در انواع مختلفی استفاده می شوند و یکی از پرمصرف ترین مواد در مطب دندانپزشکان به شمار می روند.

ژل هموستات پارلا

بیشتر این مواد از ترکیبات سولفات آهن یا کلرید آلومینیوم و مواد دیگر ساخته شده اند که هر کدام دارای درصدهای متفاوتی از این مواد هستند، روی بافت دندان در حال خونریزی قرار می گیرند و از خونریزی بیشتر جلوگیری می کنند. . با توجه به استفاده گسترده از مواد هموستاتیک دندان در مطب های دندانپزشکی، تولید و ساخت این مواد روز به روز در حال گسترش است. بسیاری از شرکت ها مواد هموستاتیک دندان را در اندازه ها و طرح های مختلف تولید می کنند که به صورت ژل، محلول، پودر یا جامد به فروش می رسند. مایع روان کننده 25% کلرید آلومینیوم که به صورت قطره چکان برای استفاده راحت تر عرضه می شود. استفاده از این محلول برای جلوگیری از خونریزی متقاطع بسیار مفید است. با استفاده از گلوله های پنبه ای کوچک که این محلول را روی زخم ریخته و روی زخم قرار می دهد، خونریزی را متوقف می کند.

ژل هموستات پارلا بهترین نوع هموستات در دندانپزشکی محسوب می شود، قدرت بالایی در بند آوردن خونریزی و همچنین ترشحات دارد. خواص کیفی این ماده ژل انعقاد خون پارلا امکان انجام ترمیم های کامپوزیت دندان، جراحی های دندان و روکش های دندان را با بهترین سهولت و کیفیت ممکن می سازد. این مواد ژل هموستات پارلا از مقرون به صرفه ترین و موثرترین مواد هموستاتیک دندان هستند. البته به راحتی به بافت خونریزی دهنده می چسبند.

5

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(1 از 1)
100 %
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • mohsen rajabi ۱۴ آذر ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۷

    فوق العاده هستش

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی