به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ماسک صورت روغن زیتون

مدل: rorec 30g
دسته بندی: مراقبت از پوست
شناسه محصول: 5550

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

ماسک صورت روغن زیتون rorec

ویژگی های ماسک صورت روغن زیتون : 

  • پاکسازی لکه
  • تقویت کننده پوست صورت
  • سفت کننده پوست صورت
  • تغذیه کننده پوست صورت
  • سفید کننده پوست صورت 
  • مرطوب کننده پوست صورت
  • اصلاح کننده های رنگدانه پوست

برای دیدن صفحه اصلی ماسک ها کلیک کنید

  • مواد اصلی : گلیسیرین . اسید هیالورونیک
  • موارد استفاده : بعد از مزونیدلینگ، میکرونیدلینگ، میکرودرم، فشیال، کربوکسی.

ماسک صورت روغن زیتون rorec
یکی از اتفاقات ناخوشایند فصل زمستان که برخی از افراد به خصوص افرادی که دارای پوست خشک هستند با آن مواجه می شوند ترک خوردن پوست و پوسته پوسته شدن آن است که باعث می شود فرد در این فصل سرما، احساس ناخوشایندی داشته باشد این دسته از آدم ها حاضرند برای خرید مرطوب کننده ها حتی اگر بی کیفیت باشند پول خوبی بپردازند و از صرف هزینه باکی ندارند زیرا هدف آن ها تنها رهایی از خشکی پوست است .

در این قسمت از بخش سلامتی پوست و مو آریا طب برای کمک به شما و رفع خشکی، خارش و التهاب پوستتان ماسک های تاثیرگذار بسیاری را معرفی خواهیم کرد که شما را در دستیابی به پوستی جوان و زیبا یاری می دهند که همگی نیز با قیمت مناسب عرضه می شوند. انواع متفاوتی از ماسک صورت با برندهای مختلف در بازار موجود می باشد که با پوست های مختلف سازگاری دارند و همه خانم ها و آقایان می توانند آن ها را خریداری و استفاده نماییند چنانچه قصد خرید ماسک صورت دارید ماسکی را خریداری نمایید که مناسب پوستتان باشد و توانایی رفع مشکلات پوستی شما را داشته باشد یکی از ماسک های بسیار مهم و موثر موجود در بازار ماسک صورت روغن زیتون rorec است که توسط برند rorec کره تولید و به بازار عرضه گردیده است .

این کمپانی یکی از تولیدکنندگان ماسک های صورت به شکل تخصصی است که در تولید تمامی محصولات خود از مواد اولیه درجه یک استفاده می کند و آن ها را با قیمت مقرون به صرفه عرضه می کند و بدون آنکه در بودجه مشتریان خود اختلالی ایجاد نماید محصولات زیبایی، کاربردی و موثری را به مشتریان ارائه می دهد همه محصولات این کمپانی از جدیدترین روش های زیبایی آسیا الهام گرفته و سبب ایجاد پوستی نرم، لطیف و درخشان می شوند. روغن زیتون برای پوست های خشک بسیار ایده آل بوده و فورا آن را مرطوب می کند همچنین لکه ها را از بین برده و سبب درخشانی، شادابی و جوانی پوست می شود. این روغن علی الرغم اینکه خود چرب است اما از تولید چربی های اضافه پوست جلوگیری و آن را کنترل می نماید بنابراین افرادی که دارای پوست چرب هستند نیز برای استفاده از روغن زیتون منعی ندارند با کمک روغن زیتون می توان منافذ پوست را تمیز کرده و آن ها را بست.

ماسک صورت روغن زیتون rorec حاوی روغن زیتون، اسید هیالورونیک و گلیسیرین می باشد این محصول به دلیل برخورداری از عصاره های طبیعی با پوست های خشک و حساس سازگاری دارد زیرا با نفوذ به عمق لایه های پوست سبب تغذیه و ترمیم آن ها می گردد در نتیجه بافت پوست بهبود می یابد میزان مواد طبیعی این ماسک 86% است که آبرسانی عمیق و مراقبت های کامل پوست را در حد مطلوبی انجام می دهد و موجب لطافت، روشنی و جوانی پوست می گردد بنابراین برای داشتن پوستی جذاب و زیبا حتما اولویت کارهای خود را به خرید ماسک صورت روغن زیتون rorec اختصاص دهید نحوه استفاده از این محصول بسیار راحت بوده و نیاز به دانش خاصی ندارد کافی است که اجازه دهید تا به مدت 15 الی 20 دقیقه بر روی پوستتان بماند پس از برداشتن ماسک باید پوست را با کمک نوک انگشتان به آرامی ماساژ داده تا مواد آن کاملا به خرد پوست روند تمامی ماسک ها چه از نوع نقابی و چه از نوع کرمی باشند همگی سبب شفافیت، شادابی و طراوت پوست می گردند. لازم نیست تا استفاده از ماسک صورت روغن زیتون rorec را در برنامه روزانه خود قرار دهید بلکه کافی است در هفته یک الی دو روز را به این کار اختصاص دهید. افراد دارای پوست معمولی با هفته ای یکبار استفاده به نتیجه دلخواه دست می یابند. تولید کننده طرز استفاده ماسک صورت روغن زیتون rorec را بر روی آن قید کرده که بهتر است به منظور نتیجه گیری فوری و رضایت بخش دستورالعمل سازنده را اجرا کرد تا شاهد نتایج شگفت انگیز آن باشیم. شما عزیزان می توانید تصویر این ماسک را در بالای همین صفحه مشاهده کنید به منظور خرید ماسک صورت روغن زیتون rorec به سایت معتبر آریا طب مراجعه کرده و فرآیند خرید را تکمیل کرده تا همکاران ما در کمترین زمان آن را درب منزل به شما تحویل دهند.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی