به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ماسک صورت جلبک دریایی

مدل: ماسک جلبک دریایی Emollient Mask
دسته بندی: مراقبت از پوست
شناسه محصول: 5539

تماس بگیرید

  • پاکسازی لک صورت
  • پرکننده منافذ باز پوست
  • لیفتینگ و سفت کننده پوست

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

ماسک جلبک دریایی  25g Emollient Mask

 

  • خشکی پوست

خشکی پوست از رایج ترین مشکلاتی است که امروزه خیلی از افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند. خشکی پوست در ماه های سرد سال تشدید می شود و در صورت تداوم می تواند سبب پیری زودرس شود.

اما راه های زیادی برای مقابله با خشکی پوست وجود دارند که از جمله آن ها می توان به کرم های نرم کننده پوست و ماسک های نقابی امولینت اشاره کرد. امولینت (emollient) به معنای نرم کننده است و استفاده از این ماسک ها رطوبت کافی را برای پوست فراهم می کند و مانع از ظهور زودهنگام چین و چروک روی پوست صورت می شود.

ماسک نقابی امولینت

این ماسک سرشار از مواد مغذی مورد نیاز برای سلامت پوست می باشد و یک تغذیه رسان فوق العاده محسوب می شود. به علاوه با کنترل چربی پوست، به نرم و لطیف نگه داشتن آن کمک کرده و از خشکی پوست جلوگیری می کند. این ماسک مرطوب کننده، خاصیت ضد چین و چروک نیز دارد و با استفاده مکرر از آن دیگر نیازی نیست که نگران خشکی پوست و پیر شدن زود هنگام باشید.

ماسک نقابی امولینت، آب و مواد مورد نیاز پوست را تامین کرده و به هیدراته کردن پوست کمک می کند.

نکات مهم برای استفاده از ماسک های نقابی

  • به هیچ عنوان بعد از این که ماسک نقابی را از روی صورت خود برداشتید، صورت تان را نشویید. ماسک های نقابی دارای ترکیبات ملایمی هستند که باید جذب پوست شوند. برای جذب این ترکیبات، بعد از برداشتن ماسک، ماساژ پوست را فراموش نکنید. به همین علت است که در صورت شستشو، این ترکیبات جذب منافذ پوست نمی شوند و ماسک تاثیر چندانی نخواهد داشت.
  • قبل از استفاده از ماسک های نقابی یا ورقه ای به هیچ عنوان از کرم های صورت استفاده نکنید. همانطور که گفته شد، این ماسک برای تاثیرگذاری به جذب کامل توسط پوست نیاز دارند و در صورت استفاده از کرم، لایه ایجاد شده توسط کرم همچون مانعی در برابر جذب ترکیبات موجود در ماسک عمل می کند.
  • بیش از زمان توصیه شده ماسک را روی پوست قرار ندهید. در صورتی که ماسک ورقه ای بیش از حد روی پوست تان بماند می تواند رطوبت پوست را جذب کند و خشکی پوست را به دنبال داشته باشد.
  • در صورتی که مقداری از ترکیبات ماسک ‌در پاکت ماسک ریخته باشند، آن ها را دور نریزید. این ترکیبات سرشار از مواد مغذی ای هستند که به سلامت پوست کمک زیادی می کنند. این مواد را نگه دارید و از آن ها استفاده کنید. می توانید این ترکیبات را روی پوست گردن یا دست ها بمالید تا به حفظ سلامت پوست سایر قسمت های بدن نیز کمک کنید.
  • علاوه بر ماسک های نقابی، از سایر محصولات مراقبت از پوست نیز استفاده کنید. ماسک های نقابی انواع گوناگونی دارند و هر یک برای هدف خاصی طراحی شده اند. برای مثال ماسک نقابی ضدپیری نمی تواند همزمان جوش ها را هم برطرف کند. به همین علت از سایر محصولات مراقبت از پوست نیز در کنار این ماسک ها استفاده کنید.
  • از استفاده از محصولات ضدآفتاب غافل نشوید. پرتوهای مضر خورشید می توانند سبب بروز آسیب های پوستی جبران ناپذیری شوند که با هیچ ماسکی قابل درمان نمی باشند.
0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی