به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ماساژور دستی

دسته بندی: ماساژور
شناسه محصول: 24951

25000

  • ماساژور دستی باکیفیت مرغوب در رنگ بندی متنوع

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

ماساژور دستی ابزاری قابل حمل است که به افراد اجازه می دهد تا خود را ماساژ دهند. این ابزار با استفاده از فشار، لرزش یا گرما به شل شدن عضلات، کاهش خستگی و افزایش خون رسانی به بافت ها کمک می کند. استفاده از ماساژور دستی می تواند به کاهش درد عضلات و مفاصل، کاهش استرس و فشار روزانه و افزایش انعطاف پذیری کمک کند. علاوه بر این، ماساژ باعث افزایش جریان خون و تسریع روند بهبودی پس از ورزش یا آسیب های فیزیکی می شود. بنابراین ماساژور دستی ابزار مفیدی برای بهبود کیفیت زندگی و افزایش رفاه فردی است.

ماساژور دستی

ماساژور دستی پلاستیکی

ماساژور دستی پلاستیکی ابزاری است که به صورت دستی و قابل حمل استفاده می شود و به کمک آن می توانید قسمت های مختلف بدن خود را ماساژ دهید.  ماساژور دستی پلاستیکی برای کاهش استرس و خستگی عضلانی، افزایش گردش خون، رفع گرفتگی عضلات و بهبود کیفیت خواب استفاده می شود. از این دستگاه ها می توان برای ماساژ قسمت های مختلف بدن مانند پشت، گردن، شانه ها، بازوها و پاها استفاده کرد.

ماساژور دستی بدن

در انتخاب ماساژور دستی بدن مناسب باید به مواردی مانند نوع ماساژ، تنظیمات قدرت و سرعت، طراحی و اندازه دستگاه، نوع باتری یا منبع تغذیه و قیمت توجه کرد. هر فرد می تواند با توجه به نیاز و ترجیحات خود یک ماساژور مناسب پیدا کند. ماساژور دستی بدن می تواند به کاهش درد ناشی از گرفتگی عضلات، تنش و مشکلات استخوان و مفاصل کمک کند. با استفاده از ماساژور دستی به صورت دوره ای و منظم می توانید درد مزمن خود را بهتر کنترل کنید و به تدریج کیفیت زندگی خود را افزایش دهید.

ماساژور دستی چهار سر

ماساژ با کمک به شل کردن عضلات و کاهش استرس می تواند به بهبود کیفیت خواب شما کمک کند. استفاده از ماساژور دستی چهار سر قبل از رفتن به رختخواب می تواند به شما کمک کند عمیق تر بخوابید و آرامش بیشتری داشته باشید.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی