به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

پرزوکائین

مدل: 2درصد
دسته بندی: مواد عمومی
شناسه محصول: 2756

483000

  • بی حسی ۲ درصد موضعی (فقط برای مصرف دندانپزشکی) شرکت داروپخش
  • عرضه شده بصورت 50 عدد کارتریج 1.8 میلی لیتر

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

پرزوکائین نوعی بی حس کننده موضعی است که معمولا در دندانپزشکی برای بی حس کردن ناحیه ای که قرار است عمل دندانپزشکی انجام شود استفاده می شود. این یک داروی مسکن سریع و موثر است که سال هاست در حرفه دندانپزشکی استفاده می شود. پرزوکائین با مسدود کردن سیگنال‌های عصبی در ناحیه‌ای که در آن اعمال می‌شود، عمل می‌کند و از انتقال احساسات درد به مغز جلوگیری می‌کند. در اشکال مختلف از جمله تزریقی، ژل، کرم و اسپری موجود است.

پرزوکائین ۲ درصد

پرزوکائین ۲ درصد برای طیف وسیعی از اقدامات دندانپزشکی، از جمله پرکردن، کانال های ریشه، کشیدن دندان، و تمیز کردن عمیق استفاده می شود. به ویژه برای روش هایی که شامل سوراخ کردن یا از بین بردن پوسیدگی دندان نزدیک به عصب دندان است، موثر است.

خرید پرزوکائین

پرزوکائین در صورت استفاده صحیح یک بی حس کننده بی خطر است. دندانپزشکان حرفه ای برای استفاده از دوز صحیح لیدوکائین برای هر بیمار، با در نظر گرفتن عوامل فردی مانند سن، وزن و سابقه پزشکی آموزش دیده اند.

قیمت پرزوکائین ایی

توجه به این نکته ضروری است که برخی از بیماران ممکن است واکنش های آلرژیک به لیدوکائین یا سایر داروهای بیهوشی داشته باشند. علائم یک واکنش آلرژیک ممکن است شامل مشکل در تنفس، تورم صورت و دهان و کهیر یا بثورات پوستی باشد. هر فردی که این علائم را تجربه می کند باید فورا به دنبال مراقبت های پزشکی باشد.

پرزوکائین ایی

در نتیجه، پرزوکائین ایی ابزار ارزشمندی است که متخصصان دندانپزشکی از آن برای ارائه مراقبت های دندانی راحت به بیماران خود استفاده می کنند. این یک شکل موثر و ایمن از بی حسی موضعی است که توسط متخصصان آموزش دیده انجام شود. 

کارپول لیدوکائین داروپخش

کارپول لیدوکائین داروپخش دارای مشخصات و ویژگی های فراوانی است که این محصول را نسبت به محصولات دیگر  برتر کرده است . این ویژگی ها شامل موارد زیادی می شوند  که ما چند مورد را برای شما نام برده و شرح می دهیم -  نام ژنریک آن لیدوکائین - اپی نفرین است ،  نام تجاری آن پرزوکائین ای می باشد ، بسته بندی های آن شامل  " 50 کارتریج  1.8 میلی لیتر در ده بلیستر است ،  به شکل دارویی  کارتریج می باشد  و کاربرد آن برای بی حسی موضعی است . ماده بی حسی پرزوکائین ای داروپخش دارای دزاژی است که شامل / 12.5 میکرو گرم اپی نفرین  و 20 میلی گرم  لیدوکائین هیدروکلراید  در یک  میلی لیتر می باشد .

  • مواد بی حسی

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی