به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کارپول اکسیر

مدل: 4 درصد
دسته بندی: مواد عمومی
شناسه محصول: 2752

850000

  • هر بسته شامل ۵۰ عدد کاتریج ۱.۸ میلی
  • دزاژ: آرتیکائین هیدروکلراید 4% + اپی نفرین 0.002%
  • نام ژنریک: آرتیکائین هیدورکلراید + اپی نفرین

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

ویژگی ها و خصوصیاتی که کارپول اکسیر 4 درصد اکسیر دارد عبارتند از - نام تجاری  این محصول  دنتا کائین و نام ژنریک آن  آرتیکائین  هیدرو کلراید  و اپی نفرین می باشد ،  از ماده  بی حسی آرتیکائین  4 درصد اکسیر برای  بی حسی موضعی استفاده می کنند که ماده ی ایده آل برای این عملکرد می باشد ،  دزاژ :  اپی نفرین  0.002 درصد و آرتیکائین هیدرو کلراید 4 درصد می باشد  ، ‌در بسته بندی های محصول  50 عدد کارتریج با حجم 1.8 میلی  لیتری  قرار  دارد . ویژگی هایی که محصول دارد باعث استقبال کاربران زیادی از آن شده است .

کارپول اکسیر یک بی حس کننده موضعی محبوب است که در دندانپزشکی برای بی حس کردن ناحیه ای که قرار است عمل دندانپزشکی انجام شود استفاده می شود. این ترکیبی از دو عامل بی حس کننده لیدوکائین و پریلوکائین است که با هم کار می کنند تا اعصاب مسئول احساس درد را مسدود کنند.

کارپول اکسیر

استفاده از بی حس کننده های موضعی، مانند کارپول اکسیر، یک جنبه ضروری از دندانپزشکی مدرن است، زیرا دندانپزشکان را قادر می سازد تا روش های پیچیده تر و تهاجمی تر را با کمترین درد و ناراحتی انجام دهند. کارپول اکسیر معمولا برای روش هایی مانند پر کردن، استخراج و درمان ریشه استفاده می شود. فرمول بی حس کننده به شکل کرم، ژل یا اسپری فروخته می شود و مستقیماً روی ناحیه دهان یا لثه هایی که قبل از شروع عمل نیاز به بی حسی دارند، استفاده می شود.

آرتیکائین 4 درصد

آرتیکائین 4 درصد یک بی حس کننده ایمن و موثر است که سال هاست در دندانپزشکی استفاده می شود. برخی از بیماران ممکن است عوارض جانبی جزئی مانند سوزن سوزن شدن، خارش یا بی حسی را تجربه کنند. این عوارض معمولا موقتی هستند و پس از چند ساعت خود به خود از بین می روند. توجه به این نکته ضروری است که استفاده از آرتیکائین 4 درصد نیاز به آموزش و تخصص مناسب دارد و فقط باید توسط متخصصان دندانپزشکی دارای مجوز استفاده شود. برای اطمینان از ایمنی و اثربخشی بی حسی موضعی در دندانپزشکی، مهم است که تاریخچه پزشکی کامل، آلرژی ها، داروها و سایر اطلاعات مرتبط خود را قبل از انجام عمل فاش کنید.

کارپول آرتیکائین

در نتیجه، کارپول آرتیکائین ابزار ارزشمندی است که به متخصصان دندانپزشکی کمک می کند تا مراقبت های دندانی راحت و بدون درد و ناراحتی را برای بیماران خود ارائه دهند. اگر در مورد بی حسی موضعی در دندانپزشکی یا کارپول آرتیکائین نگرانی یا سوالی دارید، برای اطلاعات بیشتر و راهنمایی با دندانپزشک خود دریغ نکنید.

  • مواد بی حسی

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی