به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

دستگاه اکسیژن ساز اکساز

مدل: o5
دسته بندی: اکسیژن ساز
شناسه محصول: 128

تماس بگیرید

  • جریان خروجی اکسیژن 1-5 لیتر در دقیقه
  • ابعاد 60*30*36
  • وزن 22 کیلوگرم

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

اکسیژن ساز چگونه کار میکند ؟

دستگاه اکسیژن ساز اکساز

همانطور که می دانید، دستگاه های اکسیژن ساز از وسایل بسیار مهم و حیاتی در محیط های بیمارستانی و درمانی می باشند. به همین دلیل، شرکت های گوناگونی در کشورهای مختلف اقدام به تولید این وسیله می نمده اند. در این مقاله سعی داریم دستگاه اکسیژن ساز اکساز را به شما معرفی نماییم. این وسیله در داخل کشورمان توسط شرکت «سهند بهساز طب جم» تولید شده است. شرکت سهند بهساز از زیرمجموعه های «هلدینگ تجهیزات پزشکی ایران» است که چندین شرکت داخلی مطرح و پرآوازه ی دیگر نیز در آن عضو می باشند.

دستگاه اکساز پس از آزمایش ها و تحقیقات متوالی وارد بازار شده و به همین دلیل، مقدار قابل توجهی از ایرادات احتمالی آن(که ممکن بود پس از ورود به بازار ملزم به بازبینی و اصلاح شوند) رفع شده است. این محصول با قیمت مناسبی به فروش می رسد و این در حالی است که از مواد اولیه ی با کیفیتی ساخته شده است. با کیفیت بودن مواد اولیه ی آن، باعث می شود با دوام تر و ماندگارتر باشد. اگر از این دستگاه به خوبی استفاده کنید تا مدت مطلوبی بدون اشکال برایتان کار خواهد کرد. با این حال، سه ماه گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش نیز برای اطمینان بیشترِ شما در نظر گرفته شده است.

در کل می توانیم بگوییم که دستگاه اکسیژن ساز اکساز در مقایسه با نمونه های مشابه چینی و داخلی، کیفیت خوب و مطلوبی دارد و اصلا با آنها قابل مقایسه نمی باشد.

اکسیژن ساز ایرانی

این دستگاه بسیار کم صدا است و صدایی که تولید می کند کمتر از پنجاه دسیبل( Decibelواحد سنجش صدا) می باشد. این موضوع نوعی مزیت است، چون دستگاه اکسیژن ساز معمولا در بیمارستان ها و مراکز درمانی به کار می رود و در این مراکز، حفظ سکوت و آرامش بسیار مهم است. صدای این دستگاه به قدری اندک است که توجه چندانی جلب نمی کند و تمرکز افراد را به هم نمی ریزد. در واقع، تجربه ثابت کرده که افراد پس از مدتی به این صدا عادت خواهند کرد و دیگر آن را نخواهند شنید(مانند تیک تاک ساعت که همیشه وجود دارد اما به دلیل کم بودن و یکنواخت بودن صدا، آن را در اکثر اوقات روز نمی شنویم)

در رابطه با مشخصات ظاهری این محصول باید چنین بگوییم که ۲۲ کیلوگرم وزن و ابعادی معادل ۳۶*۳۰*۶۰ سانتی متر دارد. حجم اکسیژنی که از خروجی دستگاه جریان می یابد، از نیم لیتر تا پنج لیتر است. البته این مقدار از طریق دکمه هایی که روی بدنه ی دستگاه قرار گرفته اند، قابل تنظیم و تغییر می باشد.

بر روی این دستگاه، صفحه ی LCD کوچکی نصب شده که میزان فشار اکسیژن، درصد خلوص، و اطلاعات دیگری را به شما ارائه می دهد. سنسورهای مختلفی نیز در این دستگاه وجود دارد که مسائل مختلفی را به شما اطلاع می دهند، از جمله:

میزان فشار اکسیژن

میزان غلظت اکسیژن

حجم اکسیژن ورودی

نوسانات برق

 

این دستگاه تمام این پارامترها را می سنجد و در صورت مطلوب نبودن شرایط، آن را به شما اعلام می نماید. این دستگاه آلارم های مختلفی مانند آلارم مخصوص خلوص اکسیژن و آلارم نوسانات برق دارد که شما را در مواقع نیاز، مطلع می سازند.

در کنار صفحه ی LCD اکسیژن ساز اکساز، دکمه هایی قرار گرفته اند که به شما در استفاده از دستگاه و ایجاد برخی تغییرات کمک می نمایند.

این دستگاه اکسیژن را تا حدود نود و پنج درصد خالص می نماید.

مجموعه ی این خصوصیات، از دستگاه اکساز یک محصول کارآمد و قابل توجه ساخته که نیاز شما را برطرف می نماید. البته لازم به ذکر است که مزیت های دستگاه اکساز بر اساس قیمت آن نام برده شده و طبعا متناسب با قیمت آن می باشد. این دستگاه توانایی بالایی دارد، اما به هر حال با مدل های گرانقیمت تر و پیشرفته تر قابل مقایسه نمی باشد.

دستگاه اکسیژن ساز اکساز oxas o5

اولین تولید کنننده واقعی اکسیژن ساز در ایران 

دارای یک سال ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش مداوم

جریان خروجی اکسیژن: 1-5 لیتر در دقیقه

خلوص اکسیژن: 93+ 3 درصد 

صدای موتور :55 دسی بل 

ابعاد: 60*30*36

وزن خالص: 22 کیلوگرم

فشار خروجی اکسیژن: 570میلی بار 

دمای بهینه کارکرد :10-45

رطوبت مجاز کارکزد: 10-75

برق ورودی: 220 ولت 

گارانتی: 1سال 

خدمات پس از فروش :10 سال 

مزایا و ویژگی های دستگاه اکسیژن اکساز مدل o-5 چیست؟


اکسیژن ساز خانگی اکساز در ایران تولید می شود. تولید کننده این اکسیژن ساز یکی از معتبرترین شرکت های تجهیزات پزشکی در ایران است و در زمینه های مختلف پزشکی از جمله اکسیژن ساز خارجی و ایرانی فعالیت می کند. و استانداردهای لازم را به بازار آورد.
در نتیجه ، این دستگاه به دلیل آزمایش های طولانی دیرتر از رقبای خود وارد بازار شد ، اما از نظر کیفی در سطح نمونه های خارجی است.
اکسیژن ساز حاصل سالها تجربه و تخصص است و با حل اکثر مشکلات ، همه دستگاه های اکسیژن موجود در بازار ایران تولید شده و به عنوان یکی از بهترین تولیدکننده های اکسیژن در ایران محسوب می شوند. از دیگر ویژگی های این اکسیژن ساز می توان به میزان خلوص سنج و صفحه LCD اشاره کرد که تمام پارامترهای مهم را به کاربر نمایش می دهد.


در زمان کرونا از اکسیژن ساز استفاده کنیم ؟


بیماری کرونا خطرناک ترین بیماری است که امروزه با آن درگیر هستیم. در واقع ، باید توجه داشت که در بین همه بیماری ها و ویروس های جهان ، ویروس کرونا و بیماری آن خطرناک ترین و چالش برانگیزترین نوع بیماری بود. از آنجا که تأثیر مستقیم بر علائم حیاتی بدن دارد ، تنفس را برای بیماران بسیار مشکل می کند و باعث اختلال در عملکرد ریه ها می شود. در نتیجه ، دستگاه اکسیژن می تواند مزایای زیادی در این شرایط داشته باشد.
این به این دلیل است که افراد مبتلا به بیماری کرونا به طور کلی سطح اکسیژن پایینی در خون دارند که می تواند منجر به تنگی نفس و ناتوانی در تنفس شود. با داشتن دستگاه اکسیژن در هر خانه ، مردم می توانند بسیار راحت تر نفس بکشند و از همه مهمتر نگرانی های خود را در مورد بیماری های تنفسی کاهش دهند.

  • اکساز

  • خانگی

  • 10

  • 95

2.8

میانگین امتیاز

50%توصیه شده(2 از 4)
0%
25 %
25 %
50 %
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    من از تبریزپیام میدم لیوان اکسیژن ساز اکساز چه جوری میتونم تهیه کنم

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    برای لیوان مرطوب کننده از چه نوع آبی استفاده کنیم؟ آب مقطر یا آب تصفیه شده ؟

  • آریاطب ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    بهترین آب برای استفاده در لیوان مرطوب کننده آب مقطر است .

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    کوچیک ترین دستگاه اکسیژن ساز ابعادش چند است؟

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    چرا تاریخ تحویل محصول مشخص نیست؟

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی