به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

فیلم رادیوگرافی کداک

مدل: فیلم رادیوگرافی کداک
شناسه محصول: 4575

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

فیلم رادیوگرافی کداک

رادیولوژی از انواع علم است که با عکس برداری از بدن به دنبال ارائه خدمات به علم پزشکی می باشد به این  شکل که تشخیص دادن و درمان کردن بیماری ها باسرعت بالاتر و با دقت بیشتر انجام گیرد و این کار با عبور دادن اشعه ی ایکس از اندام های بدن انسان امکان پذیر خواهد بود . اشعه ی ایکس از تمامی متریال ها من جمله مایع ، گاز و جامدات هم عبور می کند اما وقتی چیزهای جامد از تعداد اتم های بیشتری تشکیل شده باشد کمتر اشعه ی ایکس را از خود ردمی کنند. برای مثال مواد متشکله ی سرب به گونه ایست که سد خوبی برای عبور اشعهی ایکس می باشند، به همین دلایل در جا هایی که از اشعه ی ایکس استفاده می کنند برای حفاظت و امنیت بالاتر در لای دیوارها از ورقه  های جنس سربی نازک استفاده می کنند.

فیلمهای رادیولوژی کداک

از آن جایی که کشورمان ایران تولید کننده ی فیلم های رادیولوژیک نیست این فیلم ها را که تاثیراتی چشمگیر در علم پزشکی وصنایع داشته اند از کشور هایی بمانند ژاپن و آلمان و... خریداری نموده و وارد ایران می نمایند. یک نمونه از ایننوع فیلم ها فیلمهای رادیولوژیک کداک می باشند که جزءمحصولات  کشور آمریکا است و در دو تنوع دیجیتالی و آنالوگ در اندازه های متفاوت تهیه می شوند. فیلم های رادیولوژیک کداک، همیشه تاثیر زیادی را در طب داشته اند.

خواص فیلم رادیولوژیک کداک :

فیلم رادیولوژیک کداک یکی از اولین و پر اوازه ترین فیلم های رادیولوژیک می باشد که از وضوح و کیفیتی یگانه برخوردار است.

تازه ترین دستاوردهای علمی درباره فیلمهای رادیوگرافیک دندانی در  مدل هایی چون:

1) Kodak Insight IP 21 : تازه ترین و سریع ترین فیلم اشعه ی ایکس درون دهانی است که اندازه ی قرارگیری در معرض نور تابشی اشعه را تا 60 درصد در مقایسه ی با فیلم هایی با سرعت تنوع D کاهش می دهد. یک فیلم که با سرعت F به شکل پردازنده ی غلتکی اتوماتیک طراحیواجرا شده است تا با استفاده از این روش کیفیت بالا باعث کم شدن سرعت نگردد. با طیف بالایی از شرایط متفاوت پردازش و مقاومت در برابر انجام تغییرات. در نتیجه این مزیتها دندانپزشکان اکنون این فرصت را خواهند داشت که با انتخاب کردن این محصول به مقدار قابل توجه تری خطرات قرارگیری در برابر تابش مستقیم اشعه ی ایکس را بدون نیاز به مهندسی کردن مجدد پردازنده ها کاهش بدهند.

این نوع محصول در اندازه ی  4×3 و در بسته هایی 150 تایی بوده و با همراه داشتن CLINASEPT  ارایه می گردند که در وقت شما صرفه جویی شود.CLINASEPT  برای جلوگیریکردن از آلودگی های محتمل است که در فرایند کاری ممکن است تحت تاثیر خاصیت های دهان اتفاق افتد.

 

Kodak Ultra Speed DF 54 (2: فیلم های درون دهانی دندانپزشکی با کیفیتی بی نظیر ، کنتراستی بالا و دارا بودن جزییاتی ریز که کیفیت عالی عکس ها را ارایه می دهند. و همچنین پردازش گری برجسته و بازرسی مشخصات را ممکن می سازند. این محصولات نیز بسته به شرایط و تنوع نیازی هم به طریقه ی یدی و هم اتوماتیک شده قابل تنظیم و پردازش هستند. این محصولات در اندازه 3.5×2.2  و  در بسته هایی 100 تایی به همراه  CLINASEPT  تحویل می گردند تا در وقت شما عزیزان نیز صرفه جویی گردد.CLINASEPT ها برای جلوگیری کردن از آلودگی های محیطی احتمالی است که در فرایند کار امکان دارد تحت تاثیر ویژگی های دهانی اتفاق افتد.

3) Kodak Ultra Speed DF 58: فیلم درون دهانی دندانپزشکی با کیفیتی بی نظیر ، کنتراست و هماهنگی بالا و دقت کافی در جزییات ریز که کیفیت بسیار بالای تصاویر را ارایه می دهند . و همچنین پردازشگری برجسته و بررسیکردن مشخصات را امکان پذیر می کنند . این محصولات در سایز 4×3  و  در بسته بندی هایی 150 تایی به همراه  CLINASEPT ها ارایه می گردند تا در وقت شما دوستان صرفه جویی گردد.CLINASEPT ها برای جلوگیری کردن از میکروب های احتمالی محیط  است که در طول کار امکان دارد تحت تاثیر ویژگی های دهانی اتفاق بیافتند.

  • کداک KODAK

  • فیلم رادیوگرافی دندانپزشکی

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی