به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

فیلم رادیوگرافی تاپ دنتال

مدل: TOP DENTAL
شناسه محصول: 4574

تماس بگیرید


سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

فیلم رادیوگرافی TOP DENTAL

همه چیزهایی که شما می‌خواهید درباره ی عکس رادیوگرافیک دهان و دندان ها بدانید

به طور تقریبی همه افرادی که به دندان‌پزشک مراجعه کرده اند، تجربه ی گرفتن عکس هایی از دندان‌های خود را دارند. در دندان‌پزشکی هم مثل سایر رشته‌های شاخه پزشکی از پرتونگاری ها برای کمک کردن به تشخیص دادن بیماری یا صدمات دندان استفاده می‌شود. عکس‌ها در تعیین بودن و وسعت حفره ی دندانی یا کرم ‌خوردگی‌ های دندانی بسیار به کار می‌آیند. با عکس های رادیوگرافیک می‌توانیم فساد و پوسیدگی های دندانی را حتی در زمانی که مینای دندان هنوز سلامت به نظر می‌آید، تشخیص بدهیم ، و به ویژه وقتیکه پوسیدگی های بین دندانی مخفی شده باشند یا زیر خطوط لثه باشند.

عکس های رادیوگرافی به تشخیص دادن آبسه دندانی، صدمات استخوانی ناشی از بیماریها مانند پیر دندانی، شکستگی‌ های فکی و دندانی و سایر بیماری ‌های فک و دندان نیز کمک می‌کنند. به علاوه، مشخصاتی در مورد دندان‌های درنیامده یا در درون گیرکرده، در اختیار دندان‌پزشکان عزیز می‌گذارد. برای گرفتن عکس های رادیوگرافی می‌توانیم از فیلم‌های سنتی تر یا فناوری دیجیتالی استفاده کنیم. برای کرم ‌خوردگی‌ها از عکس های «بایت وینگ» استفاده می‌شود. که علت نامگذاری آن هست که قسمت کوچکی از فیلم ها در دهان و در نزدیکی دندان‌ها قرار می‌گیرند و شما نیز برای نگه داشتن فیلم ها با دندان‌های خودتان روی پوشش جنس کاغذی فیلم ها فشار می‌آورید. و سپس دستگاه را روی دندان هدف تنظیم کرده و اشعه را می‌دهند. تصاویر دیجیتال به سرعت آماده می‌شود و ظهور کردن فیلم‌ رادیوگرافیک هم چند دقیقه ای بیشتر طول نمی‌کشد.

عکس دندان ها، عصای دست دندان‌ پزشکان
به هر طریق که عکسها گرفته شود، تصاویر حاصله به دندان‌پزشکان شما در تعیین کردن اقدام متناسب کمک بسیاری خواهد کرد. اندازه اشعه‌ای که در حال رادیوگرافی سنتی پخش می‌شود، بی‌‌‌نهایت کم است و مقدار اشعه ی به کار رفته برای عکس گیری دیجیتالی حتی از این هم کمتر خواهد بود. با این حال هیچ‌ کسی نباید بیش از مقدار لازمه در مواجهه ی با اشعه ایکس قرار گیرد. در مورد اینکه هر چند وقتی یک‌ بار باید عکس رادیوگرافی بگیرید با دندان‌پزشکان خود مشورت کنید. به عنوان گامی برای جلوگیری کردن از دریافتن اشعه‌ ای بیشتر از حد مجاز، به شما عزیزان پیش‌ بندی ضد اشعه داده می‌شود که از سینه شما تا پایین شکمتان را می‌پوشاند.

رادیوگرافی تک دندانی کداک

مزایا:

  1.     دارای تکنولوژی با فرکانس بالا
  2.     تشخیص کاملا ایمن و پایدار
  3.     تطبیق ‌پذیری با تکنولوژی‌های تصویربرداری آنالوگ شده و دیجیتال
  4.     تنظیماتی سریع و راحت
  5.     محافظت هر چه بالاتر بیمار در برابر پرتو ها
  6.     طراحی هوشمندانه تر و انعطاف‌ پذیر
  7.     ساخت کشور فرانسه
  8. بررسی تخصصی فیلم رادیوگرافیک تک دندان کداک

از آنجایی که تامین ایمنی بیماران و پرسنل کلنیک ها اولویتی کلیدی است، از سیستم های فرکانس بالای رادیوگرافیک تک دندان کداک ‌Care stream CS 2100 بجهت کمک کردن به کم کردن میزان پرتو اشعه ی ایکس و ثبت کردن تصاویر با کیفیت بالا رونمایی شده است. در این نوع از سیستم از پیشرفته ‌ترین نوع فناوری ها در جهت افزایش دادن ایکس‌ ری مفید و کاهش دادن سطح تابشی استفاده می‌شود. که در حقیقت اندازه دوز اشعه به میزان ۲۵٪ بنسبت  ژنراتورهای استاندارد شده کاهش می یابد و در پی آن ایمنی هر چه بیشتری در بیمار و پرسنل ایجاد می کند.

برای ایجاد کردن تصاویری با وضوح و کیفیت بالاتر، ژنراتور رادیوگرافیک تک دندانی CS 2100 با فرکانسی بالای ۶۰  kV و نقطه‌ی مرکزی   ۰.۷ میلی‌متری ارائه می‌شود. و از طرف دیگر، انتهای مخروطی شکل تیوب اشعه، خطا های ناشی شده از Cone-cutting را بسیار کمتر می کند. شکل کنترلی بسیار ساده‌ ی تایمر الکترونیکی و برنامه‌های قابل تنظیم شدن به متخصصین کمک می‌نمایند که با سرعتی بالا و راحتی هر چه بالاتر تنظیمات صحیحتر تابش اشعه را انجام دهند.

به علاوه این مسائل، این وسیله با هر نوعی از فناوری تصویر برداری مانند فیلم رادیوگرافی و سنسورهای دیجیتالی قابل مصرف می‌باشد. و همچنین طراحی کوچکتر رادیوگرافیک پری اپیکال کداک CS 2100 با تمامی فضاهای درمانی تطبیق ‌پذیری داشته  و امکان انتخابکردن از چهار حالت نصبی و سه اندازه متفات سایز بازوها وجود دارد.

  • تاپ دنتال

  • فیلم رادیوگرافی دندانپزشکی

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی