به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

فیلم رادیولوژی کونیکا سبز انالوگ

مدل: سبز کونیکا
شناسه محصول: 2312

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

فیلم رادیولوژی کونیکا سبز انالوگ

24*18     سانتی متر
30*24    سانتی متر
40*30    سانتی متر
35*35  سانتی متر
43*35  سانتی متر
13*18      سانتی متر

 فیلم رادیولوژی فیلمی است که می شود به واسطه آن از سلامت و یا بیماری اندام های درونی بدن آگاه شد. فیلم رادیولوژی کونیکا به عنوان یکی از عالی ترین فیلم های رادیولوژی شناخته شده است که می توان آن را از آریا طب برترین ارائه دهنده تجهیزات پزشکی تهیه نمود.

آریا طب شرکتی است که همواره به دنبال برترین و با کیفیت ترین ها می باشد این شرکت توزیع کننده انواع محصولات پزشکی تخصصی و عمومی است. یکی از محصولاتی که می توانید از این شرکت تهیه نمایید فیلم رادیولوژی کونیکا می باشد که جزء مارک های عالی علم پزشکی محسوب می شود.

رادیولوژی ؛ علم تصویربرداری از بدن

رادیولوژی برابر است با کسب علم برای تصویربرداری از بدن به روش های گوناگون. از آنجایی رادیولوژی باعث شده است تشخیص بیماری ها سریع تر و دقیق تر صورت گیرد خدمت بزرگی را به علم پزشکی نموده است. رادیولوژی دارای انواع گوناگونی می باشد منجمله رادیوگرافی، فلوروسکوپی، سی تی اسکن، سونوگرافی، ام آر آی و پزشکی هسته ای که هر کدام خدماتی ویژه ای را  به پزشکان و بیماران ارائه می کنند.

اهداف فیلم رادیولوژی

  1. رادیولوژی تشخیصی: بوسیله این روش با بکارگیری تجهیزات پزشکی مشخص می شود که فرد مراجعه کننده بیمار است یا خیر.
  2. رادیولوژی مداخله ای: برای این که پزشک بتواند مسیر بهتر و قابل اعتماد تری را انتخاب نماید از رادیولوژی مداخله ای استفاده می کند.
  3. رادیولوژی درمانی: رادیولوژی برای درمان بیماری نیز مورد استفاده قرار می گیرد، به طور مثال باعث از بین رفتن سلول های سرطانی می شود که به این روش رادیوتراپی می گویند.
  4. رادیولوژی هسته ای: در این روش تصاویر واضح و دقیقی از اندام های بدن بدست می آید چرا که این روش شامل مواد رادیواکتیوی می باشد که به صورت دارو وارد بدن بیمار می شود.

خطرات رادیولوژی

همواره مزایای رادیولوژی از خطرات آن بیشتر است، اما به علت استفاده از اشعه ممکن است خطراتی را برای بیمار به دنبال داشته باشد مثلا مبتلا شدن بیمار به بیماری سرطان، بدین منظور باید بیمار حتما نکات ایمنی را رعایت نماید.

هشدار:

زنان در هنگام بارداری تحت هیچ شرایطی نباید از رادیولوژی استفاده نمایند چرا که سبب ایجاد ناهنجاری در جنین می شود، به همین دلیل خانم ها باید قبل از انجام رادیولوژی از اینکه باردار نیستند اطمینان حاصل نمایند.

فیلم رادیولوژی کونیکا

یکی از کاربردی ترین روش های علم پزشکی برای تشخیص و درمان بیماری استفاده از فیلم های رادیولوژی می باشد. از آنجایی که کشورمان ایران، جزء کشور های نامی در زمینه طب می باشد یکی از کارآمدترین استفاده کنندگان از فیلم های رادیولوژی به شمار می آید. یکی از این نوع فیلم های رادیولوژی، فیلم رادیولوژی کونیکا می باشد. فیلم رادیولوژی کونیکا محصولی از کشور ژاپن بوده و در دو نوع آنالوگ و دیجیتال با سایز های متفاوت در دسترس می باشد.

مزایای فیلم رادیولوژی کونیکا

استفاده از فیلم رادیولوژی کونیکا باعث می شود که پزشک این امکان را داشته باشد که با کمترین عارضه ممکن اطلاعاتی را از اندام های داخلی بدن بیمار بدست آورد. یکی دیگر از مزایای استفاده از فیلم رادیولوژی کونیکا سرعت تشخیص بیماری می باشد، که با این ویژگی بیمار می تواند زودتر به درمان بیماری خود بپردازد.

یکی از مزیت های مهم فیلم رادیولوژی کونیکا صرفه جویی در زمان می باشد چرا که پزشکان می توانند با استفاده از این فیلم ها سریع تر تشخیص دهند که بیمار احتیاج به جراحی دارد یا ندارد.

 

  • کونیکا

  • فیلم رادیولوژی سبز

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی