به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

فیلم رادیولوژی کداک D V B دیجیتال 12*10

مدل: کداک D V B دیجیتال 12*10
شناسه محصول: 2306

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

فیلم رادیولوژی کداک D V B دیجیتال 12*10

یکی از برند های عالی و شناخته شده که می توانید از شرکت آریا طب تهیه نمایید فیلم رادیولوژی کداک می باشد. این فیلم در دو نوع دیجیتال و آنالوگ با سایز های متفاوت کاملا واضح و شفاف است و با بهترین قیمت در اختیار تیم پزشکی قرار می گیرد.

آریا طب از انواع تجهیزات پزشکی برخوردار می باشد که این تجهیزات دارای عالی ترین کیفیت هستند. از اینرو شرکت آریا طب توجهات ویژه ای را به خود جلب نموده است. یکی از این تجهیزات با کیفیت فیلم رادیولوژی کداک می باشد که در ادامه این فیلم را تشریح خواهیم کرد.

فیلم رادیولوژی

امروزه در رادیولوژی دو نوع فیلم کاربردی وجود دارد:

  1. فیلم های اشعه ایکس: فیلم هایی که مستقیما تحت تابش اشعه ایکس قرار می گیرند یا به واسطه تلفیق اشعه ایکس و نور مرئی تحت تابش قرار می گیرد.
  2.  فیلم هایی که فقط توسط نور تحت تابش قرار می گیرد. مانند فیلم های مورد استفاده در عکاسی.

فیلم های رادیولوژی از قسمت های مختلفی تشکیل شده است:

پایه فیلم: پایه فیلم را در ابتدا از شیشه می ساختند ولی به دلیل سنگینی و شکنندگی که داشت از نیترات سلولز برای ساخت آن استفاده کردند که دارای مزیت هایی همچون انعطاف پذیری، شفافیت و سبک بودن بود ولی از مشکل اشتعال پذیری برخوردار بود و خود به خود آتش می گرفت. در نتیجه در سال 1924 برای تولید پایه فیلم از تری استات سلولز استفاده نمودند ولی این نوع هم به اندازه کافی نازک نبود. در نهایت امروزه برای ساخت آن از پلی استر استفاده می شود. ( یک پایه فیلم خوب باید کاملا شفاف و بدون عیب و نقص باشد، از اشتعال پذیری کمتری برخوردار باشد، نفوذ پذیر نباشد، نسبت به مواد شیمیایی غیر فعال باشد و... )

زیرلایه: به دلیل آن که کاملا از چسبیدن امولسیون به طور کاملا صاف به پایه اطمینان حاصل آید و همچنین در هنگام ظهور و ثبوت امولسیون از پایه جدا نشود از لایه زیر لایه استفاده می شود.

لایه امولسیون: این لایه کاملا به نور حساس است و متشکل از ژلاتین و سوسپانسیون حاوی کریستال های هالید نقره می باشد.

لایه محافظ: این لایه از جنس ژلاتین می باشد که کاملا نازک است و برای آن که در هنگام استفاده از فیلم الکتریسیته ساکن ایجاد نشود و همچنین برای آن که بر روی فیلم سطح صاف و صیقلی ایجاد کند که مانع جمع شدن گرد و غبار شود بر روی امولسیون کشیده می شود.

لایه ضد پیچش فیلم: از آنجایی که در هنگام ظهور و ثبوت، فیلم های یکطرفه متورم می شود و فیلم تمایل به پیچیدن را دارد، برای مانع شدن آن از این لایه استفاده می شود. در فیلم های دو طرفه به دلیل متورم شدن امولسیون به یک اندازه  در دو طرف فیلم، دیگر فیلم پیچیده نمی شود.

فیلم رادیولوژی کداک

یکی از نیاز های روز جامعه پزشکی فیلم های رادیولوژی می باشد که در کشورمان ایران هم کاملا کاربرد دارد ولی از آنجایی که خود تولید کننده نمی باشد این فیلم ها را از کشورهایی مانند ژاپن و آلمان وارد می کند. یکی از برترین برند های فیلم رادیولوژی، فیلم رادیولوژی کداک می باشد که از دو نوع فیلم رادیولوژی آنالوگ کداک و فیلم رادیولوژی دیجیتال کداک برخوردار می باشد که فیلم آنالوگ آن در پنج سایز و فیلم دیجیتال آن در سه سایز متفاوت تولید می شود.

مزیت های فیلم رادیولوژی کداک

فیلم رادیولوژی کداک به دلیل دارا بودن از ظهور و ثبوت عالی از کیفیت تصویر فوق العاده ای برخوردار می باشد. همچنین فیلم رادیولوژی کداک را می توانید با قیمت کاملا مقرون بصرفه تهیه نمایید.

 

  • کداک KODAK

  • فیلم رادیولوژی دیجیتال

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی