به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

فیلم رادیولوژی اگفا خشک DRY دیجیتال 17*14

مدل: خشک DRY دیجیتال 17*14
شناسه محصول: 2304

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

فیلم رادیولوژی اگفا خشک DRY دیجیتال 17*14

به علم تصویربرداری از بدن رادیولوژی می گویند که دارای انواع گوناگونی از فیلم ها می باشد. فیلم رادیولوژی آگفا خشک DRY دیجیتال 8*10 یکی از برند های معروف فیلم های رادیولوژی در کشور بلژیک است که از وضوح و کیفیت عالی برخوردار می باشد و همواره مورد توجه  متخصصین بوده است.

آیا شما هم به دنبال بهترین برند فیلم های رادیولوژی هستید؟ فیلم رادیولوژی آگفا خشک DRY دیجیتال 8*10 با توجه به سابقه درخشانش یکی از صاحب نامان فیلم های رادیولوژی به شمار می رود که تیم پزشکی می توانند این فیلم را از آریا طب مجهزترین تامین کننده تجهیزات پزشکی تهیه نمایند.

فیلم رادیولوژی را تعریف کنید

فیلم رادیولوژی برابر است با کشف اشعه ایکس و تاباندن آن به بدن برای درمان و تشخیص اختلالات به وجود آمده در اندام ها. اشعه ایکس بلافاصله بعد از این که در سال 1859 توسط آقای رونتگن کشف شد خدمات تصویربرداری بزرگی را به جامعه پزشکی ارائه نمود. در این روش انسان توانست بدون آن که نیاز داشته باشد بدن خودش را تشریح داخلی انجام دهد، بافت های داخلی بدن، ضایعات استخوانی و سایر قسمت های داخلی بدن را مورد مشاهده قرار دهد.

به مرور زمان علم پزشکی توانست به پیشرفت های بیشتری در زمینه تصویربرداری از اندام های بدن دست یابد مثلا دقت درون بینی بدن را با استفاده از جذب مواد دیگر توسط اشعه ایکس در هنگام تصویربرداری، بالا برد در نتیجه بشر توانست حتی دستگاه گوارش عروق، ترشحات کلیه و ... را ببیند و سریعتر به تشخیص و درمان بیماری بپردازد.

پیشرفت های علم رادیولوژی پس از کشف اشعه ایکس:

یکی از پیشرفت های بزرگ علم پزشکی در این زمینه معرفی دستگاه سونوگرافی بود که در ابتدا این دستگاه برای ردیابی دشمن در زیر دریا مورد استفاده قرار می گرفت. ولی بعد ها این کشفیات به دست آمد که با ارسال امواج صوتی به بدن و آنالیز های بدست آمده از بافت ها می توان اطلاعاتی درمورد بیماری ها و خصوصیات بافتی بدن به دست آورد. بشر توانست با سونوگرافی که خطرات کمتری نسبت به اشعه ایکس دارد به خیلی از موارد مانند سلامت رحم و کلیه ها، سلامت جنین و مراحل رشد آن و ... دست یابد. یکی دیگر از دستاورد های مهم بعد از کشف اشعه ایکس سی تی اسکن می باشد که با استفاده از کامپیوتر و چرخیدن تیوپ اشعه ایکس در تمام جهات بدن انسان، تصویر های مقطعی از بدن بدست آمد.

رادیولوژی دارای چه اهدافی می باشد؟

کسب اطلاعات از سلامت و یا بیماری افراد، استفاده از مسیر های بهتر و مطمئن تر برای درمان بیماری، درمان نمودن خود بیماری مانند سرطان و بدست آوردن اطلاعاتی از عملکرد درست اندام های بدن انسان.

فیلم رادیولوژی آگفا خشک DRY دیجیتال 8*10

همواره علم پزشکی در همه نقاط جهان روزانه در حال پیشرفت می باشد فیلم های رادیولوژی هم از این قاعده مستثنی نیستند. امروزه انواعی از فیلم های رادیولوژی مورد استفاده در طب می باشد که یکی از بهترین برند های موجود میتوان به فیلم رادیولوژی آگفا خشک DRY دیجیتال 8*10 اشاره نمود.  فیلم رادیولوژی آگفا خشک DRY دیجیتال 8*10 یکی از محصولات شرکت آگفا است که دارای دو نوع آنالوگ و دیجیتال می باشد.

ویژگی فیلم رادیولوژی آگفا خشک DRY دیجیتال 8*10

فیلم رادیولوژی آگفا خشک DRY دیجیتال 8*10 از قدرت تشخیص بالایی برخوردار می باشد و سریعا پزشک را از سلامت و یا بیماری فرد مطلع می کند و همچنین قدرت تصمیم گیری پزشک را بالا می برد. فیلم رادیولوژی آگفا خشک DRY دیجیتال 8*10 با داشتن قابلیت آرشیو، از تصویربرداری مجدد وایجاد هزینه های اضافی جلوگیری می کند.

 

  • اگفا AGFA

  • فیلم رادیولوژی دیجیتال

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی